Mode & Beauty alle pijlers

Overknee laarzen

03-02-2022 18:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb deze laarzen gekocht:

https://m.aboutyou.nl/p/about-you/overk ... 3YQAvD_BwE

Hoe zouden jullie deze combineren? Ik denk zelf aan een midi rok, skinny jeans misschien?
Hebben jullie nog leuke tips of plaatjes?
Over een broek vind ik zo lelijk
Maar vind je ze sowieso lelijk of op een andere manier wel mooi?
Met een midi rok zie je niet dat het overknee laarzen zijn. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dit zou dragen: :shout: Nouschi help! (Nous plakt vaak leuke combi's).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik vind ze niet heel fantastisch maar wellicht met een mooie rok dat er wel wat van te maken is.
Ik dacht "ok leuk, overknee laarzen!" tot ik op de link klikte. Sorry TO, maar ik zou ook echt niet weten hoe ik deze laarzen moet combineren. Met een hak(je) zou ik er nog wel wat mee kunnen.
Doei
Normaal gesproken vind ik ze oerlelijk en ordinair.
Door het model van deze “ schoen/voet “ in dit geval niet.
In ieder geval niet op een skinny , maar zou mezelf er ook geen raad mee weten waarop dan wel….
Wel van 2020, maar met een gebreide jurk met col zoiets als het laatste plaatje vind ik mooi. Tweede en derde plaatje ook leuk.

Afbeelding
nouschi wijzigde dit bericht op 03-02-2022 19:29
8.12% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gekopbloemen schreef:
03-02-2022 19:19
Normaal gesproken vind ik ze oerlelijk en ordinair.
Door het model van deze “ schoen/voet “ in dit geval niet.
In ieder geval niet op een skinny , maar zou mezelf er ook geen raad mee weten waarop dan wel….
Dit! Normaal gruwel ik van overknee laarzen omdat ik ze ontzettend ordinair vind. Nu vind ik deze niet ordinair maar wel lelijk en goedkoop ogen. Sorry TO. Dit is nergens leuk bij.
Met legging en oversized trui
Afbeelding
Nouschi schreef:
03-02-2022 19:28
Wel van 2020, maar met een gebreide jurk met col zoiets als het laatste plaatje vind ik mooi. Tweede en derde plaatje ook leuk.

Afbeelding

Allemaal ook met een mooiere laars
Met een skinny zie ik altijd van die oudere , rokende dames voor me.
Met van die dunne beentjes in zo’ n spijkerbroekje en dan van die overknee laarzen erbij.
Eigenlijk heb ik ze nooit mooi gevonden, maar goed, smaken verschillen.
Lijkt wel een kunstbeen o_o Sorry, vind het geen mooie laars.
eva-luna schreef:
03-02-2022 19:29
Met legging en oversized trui
Afbeelding
Dit vind ik een leuke combi!

Waarom vinden mensen het nodig om te zeggen dat ze de laars niet mooi vinden? TO vindt ze mooi en vraagt hoe te combineren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven