Mode & Beauty alle pijlers

Overknee Suède laarzen!

02-01-2011 16:30 26 berichten
Jaaaa die wil ik!!

Ik vind ze zo gaaf, die hele hoge Suède laarzen.

Het liefst met zo'n omslag aan de bovenkant, zodat ik ze over mijn knie kan dragen, maar ook net eronder.

Het mooist vind ik ze met een kleine stiletto hak, maar niet al te hoog.

Ik ben al een beetje op Internet aan het kijken, maar passen lijkt me wel handig met dat type laars.

Heeft iemand ze? En waar kun je ze, niet al te prijzig, kopen?

Ik ga deze week sowieso de stad in hoor, maar tips zijn altijd welkom

Owja.. niet onbelangrijk, ik wil er geen ¤ 200,- aan uitgeven
Ik vind ze ook heel mooi, maar met zo'n omslag juist weer niet. Dan ben je net de gelaarsde kat, vind ik.

Pas geleden bij Manfield leuke gepast, waren nepsuede van EUR 89,- en je hebt ook die uit de blacklijn (wel echt), die zijn EUR 189,-

Uiteindelijk heb ik ze niet gekocht, ik vind het waanzinnig mooi staan, maar voelde me er ook Rooie Greet van Achter Centraal bij. Dus was bang dat ik ze niet zou dragen.

Misschien iets voor een feestje.

Supertrash heeft ook mooie, volgens mij EUR 149,-

Zou niet op de prijs of het merk gaan beknibbelen, goedkoop staat misschien met dit soort schoeisel hééééél goedkoop.
Ik heb nu lompe motorlaarzen, past beter bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Laarzen die over de knie komen, vind ik eigenlijk bij voorbaat er al hoerig uit zien. Ongeacht het materiaal ....
Ik heb ze ook, alleen komen ze net tot mijn knie, als ik ze omsla een stukje lager.

Ik heb er wel goed geld aan uitgegeven, want inderdaad als je voor de goedkope variant gaat dan is het snel hoerig..trouwens over de knie vind ik zelf ook een bit too much.

Als je ze echt mooi vindt, probeer dan eens bij Contessa als je die winkel in je buurt hebt. Daar heb ik ze wel gezien, de mijne heb ik in België gekocht.
Ja dat klopt ook wel weer! Met dat type laars kun je de plank ook misslaan, en dan wordt het ordinair...

Dus snap wel wat je bedoeld!

Kijk ¤ 89,- vind ik een oke prijs!

Ik zal deze week eens flink gaan zoeken in de stad, wie weet loop ik de juiste tegen het lijf!

Ik vind deze trouwens wel heel mooi
quote:Tijntje schreef op 02 januari 2011 @ 16:48:

Laarzen die over de knie komen, vind ik eigenlijk bij voorbaat er al hoerig uit zien. Ongeacht het materiaal ....Neee vind ik niet hoor! Ligt er ook aan wat voor type je bent, hoe je het combineerd enz...

Dit vind ik dus super stoer staan, en zeker niet ordinair!
quote:Medatative_rose schreef op 02 januari 2011 @ 16:52:

Ik heb ze ook, alleen komen ze net tot mijn knie, als ik ze omsla een stukje lager.

Ik heb er wel goed geld aan uitgegeven, want inderdaad als je voor de goedkope variant gaat dan is het snel hoerig..trouwens over de knie vind ik zelf ook een bit too much.

Als je ze echt mooi vindt, probeer dan eens bij Contessa als je die winkel in je buurt hebt. Daar heb ik ze wel gezien, de mijne heb ik in België gekocht.Okee, Contessa, die zit hier ook, ga ik daar eens kijken!
quote:Nastik schreef op 02 januari 2011 @ 16:48:

Ik heb nu lompe motorlaarzen, past beter bij mij. Gaaf toch
Mooie hebben ze bij Daniele Dentici.

Het voorbeeld dat wordt gegeven vind ik juist ordinair.

Zo moet je ze niet dragen.

Nou is de vrouw op de foto ook wel een ordi type, dus als je een goed hoofd hebt, dan staan die laarzen ook beter.
quote:bommi schreef op 02 januari 2011 @ 17:10:

Mooie hebben ze bij Daniele Dentici.

Het voorbeeld dat wordt gegeven vind ik juist ordinair.

Zo moet je ze niet dragen.

Nou is de vrouw op de foto ook wel een ordi type, dus als je een goed hoofd hebt, dan staan die laarzen ook beter.

Jaa zekers, het ligt eraan wat voor type je bent..

Maar ik vind die vrouw juist niet ordi! Juist fashionable en stoer...

Dit vind ik ordinair.. die 3e (Brooke Hogan) Maar zij is al zo'n type... Verkeerde materiaal en ordinair gecombineerd..

Anne Hathaway komt er mee weg, omdat ze zo'n onschuldig koppie heeft

.

Zo vind ik het wel super!!

(ik heb echt niks tet doen vandaag )
En dan hangt er ook nog vanaf wat voor baan je hebt.
Wie niet ordinair is, zal ook niet zo overkomen, ook niet met overknees. Ligt helemaal aan je uitstraling.

Ik draag mijn overknees meestal met maillot, niet al te korte rok en dan met een beetje keurig vestje.
Beauty30, waar komt dat plaatje vandaan.
quote:Melpomene schreef op 03 januari 2011 @ 14:29:

Wie niet ordinair is, zal ook niet zo overkomen, ook niet met overknees. Ligt helemaal aan je uitstraling.

Ik draag mijn overknees meestal met maillot, niet al te korte rok en dan met een beetje keurig vestje.

Helemaal mee eens!

Klinkt leuk...

Ik vind het op die manier het leukste denk ik... Of met een jasje erover! Toch sexy, maar netjes!
quote:Ksenija schreef op 03 januari 2011 @ 14:50:

Beauty30, waar komt dat plaatje vandaan.Ik heb gewoon beetje zitten googelen op overknee laarzen en toen kwam ik die foto's vanzelf tegen!
quote:Ksenija schreef op 03 januari 2011 @ 14:50:

Beauty30, waar komt dat plaatje vandaan.Dat zie je als je cursor eropstaat, hoezo? Ben jij het?
anoniem_118239 wijzigde dit bericht op 03-01-2011 15:52
Reden: niet jijzelf natuurlijk...
% gewijzigd
quote:mamalief schreef op 03 januari 2011 @ 15:51:

[...]

Dat zie je als je cursor eropstaat, hoezo? Ben jij het?Ja ben ik nu ook wel benieuwd naar
Eens met Melponeme. Zo draag ik ze ook en ik heb ook zwart suede. Het staat absoluut niet hoerig, dat ligt helemaal aan hoe je ze draagt en welke je hebt. Kijk eens bij Omoda, daar heb ik de mijne ook gekocht.
quote:Blackdress schreef op 03 januari 2011 @ 16:10:

Eens met Melponeme. Zo draag ik ze ook en ik heb ook zwart suede. Het staat absoluut niet hoerig, dat ligt helemaal aan hoe je ze draagt en welke je hebt. Kijk eens bij Omoda, daar heb ik de mijne ook gekocht.

Eensch! Daarbij mag een vrouw toch best sexy zijn

Er zit nog een groot verschil tussen sexy & ordinair!

Ik ga deze week goed op zoek

Bedankt voor de tip trouwens, ik zit al op de website te kijken!
Victoria secrets heeft ze in de uitverkoop echt heeeel mooi en zeer voordelig alleen de verzendkosten weet ik niet......suede en 3 kleuren en veel maten....kijk maar even;)

Deze heb ik voor op mijn werk, maar dan in heel donkerblauw. Ik werk bij een apotheek en daar hebben we donkerblauwe rokjes en broeken met een witte top erop. Heel netjes dus, voel me net een stewardess in dat rokje haha! Het rokje komt tot iets boven de knie en ik heb er dan meestal een witte legging onder en dan deze laarzen. De laatzen komen bij mij tot op de knie en als ik ze om sla tot iets eronder. Aan de achterkant zitten ook van die studs, van boven tot onder precies in het midden achterop. De waren maar 30 euro bij van haren, maar ik vind ze heerlijk zitten. En dus totaal niet hoerig, maar dat komt ook door de lage hak. En het was echt het enige dat ik kon vinden voor onder die rokjes en broeken van het werk hihi
Ksenijs: je maakt me wel heel nieuwsgierig....Ben jij het meisje op de eerste foto......
quote:sylvana1 schreef op 05 januari 2011 @ 20:08:

Victoria secrets heeft ze in de uitverkoop echt heeeel mooi en zeer voordelig alleen de verzendkosten weet ik niet......suede en 3 kleuren en veel maten....kijk maar even;)

Jaaaa daar staan mooie op! Ben gelijk gaan kijken :-)

Wist niet eens dat ze ook laarzen hebben!

Thanks voor de tip!
Deze vind ik wel echt super mooi....

Maar die hak is dan NET iets te hoog....

Ook moooooi, en lopen iets lekkerder denk ik!

Door de stevigere hak...

Hmm nog ff verder kijken op de site hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven