Paars haar
maandag 12 oktober 2009 om 15:53
maandag 12 oktober 2009 om 16:01
maandag 12 oktober 2009 om 16:02
Heb als puber alle kleuren van de regenboog gehad, en die felle kleuren gaan er snel uit inderdaad. het is nu eenmaal geen permanente verf, maar een kleurspoeling. In de plaats waar ik woonde was een kappersspeciaalzaak en daar haalde ik zelf mijn (knalrode) verf. die bleef wel heel lang zitten (maar: mijn haar pakt ook heel goed, alle kleuren bleven er bij mij behoorlijk lang in zitten.)
dus: felle kleuren vervagen snel, maar ga eens op zoek naar een kappersspeciaal zaak en kijk eens of je daar zelf een paarse kleur kan kopen (scheelt je in elk geval kosten). Het spul van de speciaalzaak bleef bij mij langer zitten dan bijv die Live kleuren van schwarzkopf.
succes!
dus: felle kleuren vervagen snel, maar ga eens op zoek naar een kappersspeciaal zaak en kijk eens of je daar zelf een paarse kleur kan kopen (scheelt je in elk geval kosten). Het spul van de speciaalzaak bleef bij mij langer zitten dan bijv die Live kleuren van schwarzkopf.
succes!
maandag 12 oktober 2009 om 16:06
Ik heb als jong meisje ook wel eens van die extensionplukjes gehad in het paars en blauw! Of twee plukjes. Het uiteinde is een plasticje en die smelten ze vast aan je haar. Op een gegeven moment vallen ze er vanzelf af. Misschien is dat een idee? Misschien minder drastisch dan kleuren?
of een clip-in extension? Die kan ze indoen wanneer ze wil, in alle kleurtjes
maandag 12 oktober 2009 om 16:33
En nooit verschillende kleuren naast elkaar verven. Wanneer je dan je haren wast gaan alle kleuren door elkaar..
Maar ik had vroeger dus ook altijd stargazer of het spul dat ze bij de kinky kappers gebruiken.
Toen ik mn zakgeld liever aan uitgaan besteedde werden het clipjes met een pluk haar erin en heel stiekem zou ik ze wel weer willen.
Rose en paars !!! <3
Maar ik had vroeger dus ook altijd stargazer of het spul dat ze bij de kinky kappers gebruiken.
Toen ik mn zakgeld liever aan uitgaan besteedde werden het clipjes met een pluk haar erin en heel stiekem zou ik ze wel weer willen.
Rose en paars !!! <3
Poelepoelepoelepoes!
maandag 12 oktober 2009 om 17:31
maandag 12 oktober 2009 om 17:54
ja, klopt het kwam zelfs voorbij in de Tina. (weet je meteen hoe oud ik toen ongever was). Ik had blauwe en deed het ook op mijn wimpers soms, lol.
Maar over het onderwerp Een vriendin van mij verft ook altijd een paar plukjes in een felle kleur. Doet ze met verf van de kapperswinkel, maar ze moet het dan alsnog elke 2 weken herhalen.
Maar over het onderwerp Een vriendin van mij verft ook altijd een paar plukjes in een felle kleur. Doet ze met verf van de kapperswinkel, maar ze moet het dan alsnog elke 2 weken herhalen.
maandag 12 oktober 2009 om 18:06
quote:Sopsie schreef op 12 oktober 2009 @ 16:06:
Ik heb als jong meisje ook wel eens van die extensionplukjes gehad in het paars en blauw! Of twee plukjes. Het uiteinde is een plasticje en die smelten ze vast aan je haar. Op een gegeven moment vallen ze er vanzelf af. Misschien is dat een idee? Misschien minder drastisch dan kleuren?
[afbeelding]
[afbeelding]Veel mooier dan verven omdat dit kleur behoudt.
[afbeelding]
[afbeelding]Veel mooier dan verven omdat dit kleur behoudt.
maandag 12 oktober 2009 om 18:13
Balmain heeft clip-in extensionplukjes (en pony's) die echt heel fijn zijn, heb die zelf ook.
Niet zo gek duur en goede kwaliteit, je kunt het haar zelfs stijlen en fohnen als dat nodig mocht zijn.
http://onlinehairextensio ... ml?kleur_toevoegingen=186
Niet zo gek duur en goede kwaliteit, je kunt het haar zelfs stijlen en fohnen als dat nodig mocht zijn.
http://onlinehairextensio ... ml?kleur_toevoegingen=186