Mode & Beauty alle pijlers

Pai huidverzorging

14-09-2013 15:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met het natuurlijke/organische huidverzorgingsmerk Pai?

Vind het allemaal erg goed klinken,maar kan verder geen info vinden op Nederlandstalige sites. Dus ben erg benieuwd of er hier mensen zijn die het misschien gebruiken/gebruikt hebben?
Dit klinkt verdacht veel als een verkooppraatje.

Ik ben er niet bekend mee verder, wel belachelijk duur zeg...
Verkooppraatje indeed... Ik blijf bij Kiehl's.
Natuurlijk is het een verkooppraatje, het is door het merk zelf geschreven. Maar je kan hier dus wel uit opmaken dat het vrij is van rommel en wat voor soort producten ze maken, daarom zette ik het er even bij.

En de complete ingrediëntenlijsten staan ook bij producten, tot zo ver vind ik het er wel goed uitzien. Maar idd wel duur. Vooral omdat het maar 30ml is voor een crèmepje van ¤35, dus iets van ¤1 per ml (al kosten crèmes van bijv Clinique, Clarins en Estee Lauder hetzelfde en zitten daar vaak wel onnatuurlijke toevoegingen in).

Heb ook wat buitenlandse reviews gezien, maar was benieuwd of mensen in NL het ook gebruiken.

Kiehl's komt er bij Beautypedia trouwens erg slecht uit bij de reviews.
Ik ken het niet, maar na jaren experimenteren heb ik gekozen voor:

Reiniging: Kiehl's

Crème's: Estee

Haar: Aveda
Heb je gestafd. Verkooppraatje.
Oh jullie bedoelen op die manier verkooppraatje.

Typisch viva forum weer, overal wat achter zoeken en alles wel doorhebben hoowr!!

Ik zal de info over het merk maar uit de OP halen dan, had het erbij gezet omdat het niet zo'n bekend merk was. Iemand nog meer tips voor me om weg te laten om niet voor verkoopster/trol/dubbelaccount/..... te worden uitgemaakt?
Dit lijkt me beter.

Heb er overigens nog nooit van gehoord maar weet niet of dat wat zegt.
Ik had even geloept en gezien dat to al lang actief is hier dus geen spammer..had je ook kunnen doen ipv staffen oid
quote:caatje00 schreef op 14 september 2013 @ 22:16:

Dit lijkt me beter.

Heb er overigens nog nooit van gehoord maar weet niet of dat wat zegt.

"Dit lijkt me beter." Er staan toch nergens regels over hoeveel/wat voor info je over een product mag geven?

Maar daarvoor had ik er dus wat info bijgezet, jij geeft ook al aan er nooit over gehoord te hebben en er zijn vast nog wel meer mensen.
Als ik het niet ken, is het een onbekend merk . Website ziet er goed uit, gelikte producten, nooit zeker of het echt allemaal "groen" is, maar de moeite van het proberen waard, zou ik zo zeggen. Als je googlet op Shizo krijg je meer info.
quote:dahliaa schreef op 14 september 2013 @ 22:40:

[...]

"Dit lijkt me beter." Er staan toch nergens regels over hoeveel/wat voor info je over een product mag geven?

Maar daarvoor had ik er dus wat info bijgezet, jij geeft ook al aan er nooit over gehoord te hebben en er zijn vast nog wel meer mensen.

Nou, er staat wel in de regels dat spam niet is toegestaan en we hebben hier nou eenmaal veel last van spammers die zich speciaal aanmelden om producten te promoten. Vandaar de reacties.

Bovendien, de mensen die je zoekt zijn al bekend met het merk, dus die hebben de info niet nodig. Mensen die nieuwsgierig zijn kunnen vast zelf wel de info vinden.

En ja, er is een grijs gebied, bijvoorbeeld forummers die niet komen om te spammen maar elkaar wel producten aanraden. Het is nooit uit te sluiten dat slimme marketing daarop inspeelt. Maar ik heb liever een merk dat zichzelf verkoopt via mond-tot-mondreclame omdat het gewoon goed is, dan een merk dat mensen inzet om zich voor te doen als consument terwijl ze betaald worden om reclame te maken.

En als je hier komt posten over een merk met het verkooppraatje van de fabrikant en zonder dat men je kent van andere topics (en daar hoef je echt niet nieuw voor te zijn), dan ben je al gauw verdacht. Niet altijd terecht natuurlijk maar ook weer niet vreemd. Sommige mensen hier zijn echt hyperalert op trollen en spammers.

En dan nog on-topic: ik ken het merk niet dus kan je niet helpen. Er zijn wel genoeg natuurlijke producten die minder duur zijn (zoek maar eens op BDIH-keurmerk), en chemische toevoegingen zijn niet per definitie slecht, net als natuurlijk niet per definitie onschadelijk is.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven