pandora-style beads ?
zondag 28 februari 2010 om 01:30
Ik ben op zoek naar Pandora-style beads (zilveren of verzilverde of wellicht stalen kralen), maar dan iets groter dan de echte Pandoras en ook graag wat goedkoper;)
Ik heb op internet gekeken en zie veel aanbieders van neppers (Ik zie merken als Quiges, Sensabeads, SimStars, Loizz), maar bijna niemand vermeldt de maten. Ik zoek (oud)zilverkleurige of stalen half-ronde kralen met een simpel patroon, van ca 10-12 mm groot en breed.
Wie weet welk merk of site kralen heeft die net even groter zijn dan pandora (meer de trollbeads-grootte). Of wie weet een winkel in omgeving Amsterdam of Alkmaar waar ze veel van die dingen hebben zodat ik zelf even kan gaan kijken ? Want het blijft lastig om op internet in te schatten hoe erg ze glimmen enzo.
Ik heb op internet gekeken en zie veel aanbieders van neppers (Ik zie merken als Quiges, Sensabeads, SimStars, Loizz), maar bijna niemand vermeldt de maten. Ik zoek (oud)zilverkleurige of stalen half-ronde kralen met een simpel patroon, van ca 10-12 mm groot en breed.
Wie weet welk merk of site kralen heeft die net even groter zijn dan pandora (meer de trollbeads-grootte). Of wie weet een winkel in omgeving Amsterdam of Alkmaar waar ze veel van die dingen hebben zodat ik zelf even kan gaan kijken ? Want het blijft lastig om op internet in te schatten hoe erg ze glimmen enzo.
.
zondag 28 februari 2010 om 12:06
Op de zaterdagmarkt in de Alkmaarse binnenstad staat een Turkse vrouw met een kralenkraam voor Pandora e.d.
Eén kraal kost ¤3,--
En 6 kralen + armband bij elkaar voor ¤15,-- (ipv ¤23,--)
Ze heeft ook echt zilver, die zijn iets duurder.
En verder zijn er meerdere winkels die kralen verkopen, bijvoorbeeld in het straatje tussen Hema en C&A, op de hoek van de Breedstraat / 't Palet in de Houttil / V&D
Eén kraal kost ¤3,--
En 6 kralen + armband bij elkaar voor ¤15,-- (ipv ¤23,--)
Ze heeft ook echt zilver, die zijn iets duurder.
En verder zijn er meerdere winkels die kralen verkopen, bijvoorbeeld in het straatje tussen Hema en C&A, op de hoek van de Breedstraat / 't Palet in de Houttil / V&D
zondag 28 februari 2010 om 12:41
ik zoek geen glas maar zilver. Ga idd maar voor echte anders blijf ik aan de gang met vervangen. Ik heb nl neppers, wel hele mooie maar de zilver?laag is eraf gesleten. En ik heb er maar 3 nodig dus het zal me de kop niet kosten... Ik ga bij beadsbro kijken, had ik al op internet gezien maar was me niet opgevallen dat ze ook in Alkmaar zitten. En dan pak ik die andere adresjes ook even mee. Hartelijk dank!
.
dinsdag 25 oktober 2011 om 20:33
Hallo Allemaal,
Kijk ook eens op sierplaats.nl daar hebben we ook heel erg leuke pandora style kralen in diverse maten.
Mocht je nog vragen hebben kun je altijd mailen naar info@sierplaats.nl.
Groetjes!
Kijk ook eens op sierplaats.nl daar hebben we ook heel erg leuke pandora style kralen in diverse maten.
Mocht je nog vragen hebben kun je altijd mailen naar info@sierplaats.nl.
Groetjes!