pandorabedels op kleur?
woensdag 8 juli 2009 om 16:49
Kennen jullie het pandoraforum? Ben ik een paar jaar geleden aan verslaafd geweest.
http://www.armleg.com/forum/pandora.html
http://www.armleg.com/forum/pandora.html
woensdag 8 juli 2009 om 18:39
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook 2 bedels van Tedora heb. Een ster en een bolletje met groeven. Van beide kun je dus goed zien wat het voorstelt. Verder vind ik nl de Tedora bedels wat onduidelijk. Vind de figuren niet mooi. Zou zelf dus niet zo gauw iets van Tedora meer kopen.
Ik wil best nog wel bedels met steentjes erin of hangers, maar ik verwacht wel dat ik bij Pandora zal blijven en niet zo gauw iets van een ander merk koop.
Moet wel zeggen dat ik laatst bij de Lucardi ook bedeltjes zag en vooral de glaskralen vond ik erg mooi. Waren ook een stuk goedkoper. Als ik een dochter had gehad die ook graag net zo'n armband had gewild als mama dan leek me dat een leuke en goedkopere optie!
Trolbeads zijn trouwens ook onwijs mooi, maar ik vind ze echt ontzettend duur! Wel jammer dat ze niet op Pandora passen...
Hoe denk jij zelf eigenlijk over Pandora Parelprinses?
Ik wil best nog wel bedels met steentjes erin of hangers, maar ik verwacht wel dat ik bij Pandora zal blijven en niet zo gauw iets van een ander merk koop.
Moet wel zeggen dat ik laatst bij de Lucardi ook bedeltjes zag en vooral de glaskralen vond ik erg mooi. Waren ook een stuk goedkoper. Als ik een dochter had gehad die ook graag net zo'n armband had gewild als mama dan leek me dat een leuke en goedkopere optie!
Trolbeads zijn trouwens ook onwijs mooi, maar ik vind ze echt ontzettend duur! Wel jammer dat ze niet op Pandora passen...
Hoe denk jij zelf eigenlijk over Pandora Parelprinses?
donderdag 9 juli 2009 om 07:19
@Simooon ikzelf vind de bedels van Pandora en de anderen heel mooi staan en vooral in zilver, wit en rustige kleurtjes zoals zachtroze. Trollbeads vind ik eigenlijk mooier qua kleuren en materialen.
Over het algemeen kijk ik wel anders tegen sieraden aan omdat het ook mijn werk is. Ik stel o.a. in samenwerking met leveranciers collecties samen en kijk of de sieraden prettig zijn om te dragen. Dus altijd erg benieuwd naar meningen van vrouwen over sieraden.
Over het algemeen kijk ik wel anders tegen sieraden aan omdat het ook mijn werk is. Ik stel o.a. in samenwerking met leveranciers collecties samen en kijk of de sieraden prettig zijn om te dragen. Dus altijd erg benieuwd naar meningen van vrouwen over sieraden.
donderdag 9 juli 2009 om 07:28
Ik heb een armband met Trollbeads. Die hebben mooiere kralen vind ik zelf en het grote voordeel is dat Pandora wel op Trollbeadsarmbanden passen en andersom niet.
Ik heb zilver en een troll met 3 verschillende kleuren. Symbolische kralen zo heb ik een papyrusrol met de datum dat man en ik verkering kregen en de troll met 3 verschillende kleuren staat voor mijn 3 kindjes. Tot nu toe gekregen en ik ben ook wel voor het symbolische.
Ik heb zilver en een troll met 3 verschillende kleuren. Symbolische kralen zo heb ik een papyrusrol met de datum dat man en ik verkering kregen en de troll met 3 verschillende kleuren staat voor mijn 3 kindjes. Tot nu toe gekregen en ik ben ook wel voor het symbolische.
donderdag 9 juli 2009 om 07:31
quote:Parelprinses schreef op 09 juli 2009 @ 07:19:
@Simooon ikzelf vind de bedels van Pandora en de anderen heel mooi staan en vooral in zilver, wit en rustige kleurtjes zoals zachtroze. Trollbeads vind ik eigenlijk mooier qua kleuren en materialen.
Over het algemeen kijk ik wel anders tegen sieraden aan omdat het ook mijn werk is. Ik stel o.a. in samenwerking met leveranciers collecties samen en kijk of de sieraden prettig zijn om te dragen. Dus altijd erg benieuwd naar meningen van vrouwen over sieraden.Oh dus eigenlijk is het een verkapt marktonderzoek en had het op het prikbord moeten staan, zeg maar?
Over het algemeen kijk ik wel anders tegen sieraden aan omdat het ook mijn werk is. Ik stel o.a. in samenwerking met leveranciers collecties samen en kijk of de sieraden prettig zijn om te dragen. Dus altijd erg benieuwd naar meningen van vrouwen over sieraden.Oh dus eigenlijk is het een verkapt marktonderzoek en had het op het prikbord moeten staan, zeg maar?
maandag 1 februari 2010 om 11:52
Mijn armband is een beetje zoals die groene op het plaatje, alleen groene glasbedels en zilveren bedels, zonder hangertjes, dat vind ik niet zo mooi.
Ik heb ook een halsketting met alleen een groene glasbedel en 2 zilveren bedels aan zo'n sliertje, dus het is een setje Ik heb ook nog rode glasbedels, maar die wissel ik eik nooit om met de groene.
Ik heb ook een halsketting met alleen een groene glasbedel en 2 zilveren bedels aan zo'n sliertje, dus het is een setje Ik heb ook nog rode glasbedels, maar die wissel ik eik nooit om met de groene.
maandag 1 februari 2010 om 18:21
Ik heb er ook 1 sinds kort! Ben er helemaal blij mee. Gekregen van mijn schoonmoeder, er zaten toen al 3 bedels bij. Heb er dezelfde dag gelijk 1 bij gekocht die ik zelf erg mooi vond. Die erop zaten waren allemaal zilver. 1 met 2 katjes (omdat ik zelf 2 katjes heb en daar gek op ben) een roosje, omdat ik daar van hou, en een zilveren stopper. Heb zelf een grote gekocht met gekleurde steentjes maar eigenlijk lijkt hij meer zilver alleen, de kleurtjes vallen niet op. Voor sinterklaas ook gehad, met zilveren steentjes zegmaar, en laatst zelf een zilver engeltje gekocht. Dus die zijn allemaal zilver. Heb toen laatst ook 4 glasbedels gekocht, 4 rode. Die doe ik er alleen tussen als het bij mn kleding past. Als ik bijv iets roze aan heb haal ik de rode uit mn armband.
Hebben jullie dan alleen echte pandora bedels? Want dat engeltje heb ik bijv laatst bij bijou brigitte gekocht. Ik hoef niet per se alleen pandora bedels, stel alleen als eis dat het echt zilver is en dat ik ze mooi vind!
Hebben jullie dan alleen echte pandora bedels? Want dat engeltje heb ik bijv laatst bij bijou brigitte gekocht. Ik hoef niet per se alleen pandora bedels, stel alleen als eis dat het echt zilver is en dat ik ze mooi vind!
maandag 1 februari 2010 om 18:41
donderdag 4 februari 2010 om 17:42
Als je op internet, marktplaats of ebay voor bedelarmbanden gaat zoeken, heet het pandora style. Ik was voor de armband en ketting totaal ongeveer 50 euro kwijt, ook met af en toe porto erbij. Mijn arrmband, ketting en aanhangkettingkje komen bij www.marktmeisje.com vandaan. Daar kun je een complete armband met bedels nemen, of alleen de basisstukken. Zij heeft ook losse glasbedels en zwaarverzilverde bedels. Op haar site staan ook aanwijzingen voor de juiste maat armband enzo. [ik weet niet wat de policy is mbt vermelding sites, als het niet mag, feel free om het weg te halen...]
Het originele spul van Pandora is echt zilver, dit is rvs met een zwaarverzilverde laag. Vandaar ook de duidelijk lagere prijs. En je kunt het in stukjes doen, je hoeft niet zoals ik alles in één keer te kopen
Ik heb gemerkt dat het wel handig is dat je 'stoppers' of 'clips' erbij neemt, die zorgen er voor dat de bedels op hun plek blijven zitten en niet allemaal op één plek gaan hangen. Voor een armband is een aantal van 3 stoppers handig, eentje aan het eind en twee onderweg de armband. (zitten vormpjes in de armband waar ze omheen geklikt kunnen worden)
Het originele spul van Pandora is echt zilver, dit is rvs met een zwaarverzilverde laag. Vandaar ook de duidelijk lagere prijs. En je kunt het in stukjes doen, je hoeft niet zoals ik alles in één keer te kopen
Ik heb gemerkt dat het wel handig is dat je 'stoppers' of 'clips' erbij neemt, die zorgen er voor dat de bedels op hun plek blijven zitten en niet allemaal op één plek gaan hangen. Voor een armband is een aantal van 3 stoppers handig, eentje aan het eind en twee onderweg de armband. (zitten vormpjes in de armband waar ze omheen geklikt kunnen worden)