Mode & Beauty alle pijlers

panty spray?

15-08-2012 07:53 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ervaring met spray die je op je benen doet waarbij het lijkt of je een panty aan hebt. Waar koop je het en geeft het niet af? Ziet het er mooi uit? Ik heb vrijdag een bruiloft en niet zo n zin in een panty.
Ik zo zoiets altijd eerst proberen voor je er ongemakkelijk bijloopt op een bruiloft..
Nooit van gehoorf en het lijkt me vreselijk smerig!
Waarom wil je persé een panty???? Ik zou eerder kiezen voor een zelfbruiner of een bodylotion met glittertjes.

Nog beter, trek een broek aan. Zie je de blauwe plekken ook niet meer.
Dan geen panty dus, zo'n spray lijkt me echt heel vies.
Bij Lush hebben ze soort tja wat zijn het, blokken die je over je huid kunt wrijven. In donker en iets lichtere kleur, beide met een glittertje erin. Misschien is dat wat. Hoewel ik bang zou zijn voor vieze vegen, zeker met deze warmte.

Misschien is een goede bodylotion wel het beste.
Ik zou ook voor een glitter lotion gaan, daarvoor even flink mijn benen scrubben, en dan insmeren.

Fijne dag vrijdag!
Why een panty met 30C? Dan kan je toch gerust met blote benen lopen?
Ik zou geen glittertje doen, dat kan er op foto's erg vreemd uit gaan zien, alsof je allemaal spikkeltjes hebt.
Zoals misspoes1 zegt misschien geen glitter ivm foto's, maar je hebt ook wel bodylotion met een mooie (parelmoer) glans erin. Geen glitter, maar wel een mooi verzorgde uitstraling en dan gewoon lekker blote benen!
en dan het risico lopen dat het met die warmte gaat afgeven of dat je vegen krijgt?

(wat je wellicht aan de achterkant van je benen zelf niet ziet..... maar voor de andere wel heel vermakelijk is?!)

zou het niet doen!

blauwe plekken (als ze op je benen zitten) met een camouflagestift camoufleren.

en anders.... jammer dan. iedereen heeft weleens een blauwe plek(ken) toch? Kan gebeuren en dat het er minder charmant uitziet, is dan maar zo.
Ik zou het persoonlijk niet ongepast vinden om op een bruiloft in de zomer met blote benen rond te lopen. Vind het bijna vanzelfsprekend.

En als het dan toch per se moet lijken alsof je een panty draagt: wat is eigenlijk het grote bezwaar om er niet een aan te trekken?
Wat mooi is heel goed werkt is gewone foudation op je benen smeren. Je kunt dan de goedkope variant kopen (ik gebruik die van de hema) Camoufleert een beetje, je kunt de juiste kleur kiezen en het blijft goed zitten. Wil je het even bijwerken is het ook zo gebeurd.
Ik heb deze mousse, en ben er heeeel blij mee. Instant egaal brons-achtig bruin, met tevens een zelfbruiner erin verwerkt, dus als je hem 's avonds afspoelt onder de douche (of de volgende dag) houd je er een tintje aan over ook nog.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Of je laat je airbrushen: http://www.spraytandenbos ... IjM5dWO6bECFYOJDgodbD8A8Q
Zeg maar Spijker.
quote:savoije schreef op 15 augustus 2012 @ 08:36:

Ik zou ook voor een glitter lotion gaan, daarvoor even flink mijn benen scrubben, en dan insmeren. Zit dan straks niet alles onder de glittertjes?
quote:very__cherry schreef op 15 augustus 2012 @ 09:29:

Ik heb deze mousse, en ben er heeeel blij mee. Instant egaal brons-achtig bruin, met tevens een zelfbruiner erin verwerkt, dus als je hem 's avonds afspoelt onder de douche (of de volgende dag) houd je er een tintje aan over ook nog.

[afbeelding]Hoe lang doe je met zo'n bus?
Mensen, het woord glinster wordt hier zwaar overschat.

Nee het is niet zo dat de boel onder de glitter komt te zitten, of dat je "spikkels op je benen ziet op de foto's. We gaan geen carnaval vieren, dat soort "glitter" wordt niet bedoeld.

In de meeste glinsterlotions zitten subtiele glansdeeltjes, die oplichten als de zon daar toevallig op schijnt, en anders niet. Het zijn geen losse onderdeeltjes ofzo, die je van ver af ziet en/of die overal heendwarrelen. Of je moet naar de feestwinkel gaan, dan wordt het een ander verhaal.
quote:maryni83 schreef op 15 augustus 2012 @ 09:35:

[...]

Hoe lang doe je met zo'n bus?Geen idee, hij is nog (lang) niet op, en heb hem een keer of zes gebruikt nu, alleen voor mijn benen. Anderhalf pompje is genoeg voor 1 been. Je ziet waar je blijft met smeren omdat de mousse gekleurd is (da's behalve mooi ook nog eens handig), je kan hem dus zo egaal aanbrengen als je wil. Nog geen vlek of streep gezien.
Ik heb zo'n spray van Sally Hansen. Werkt perfect, is niet vies of plakkerig en het geeft niet af.
l

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven