Parfumadvies
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:20
Ik ben bijna jarig en mijn parfum is bijna op. Nu wil ik dus nieuwe vragen, maar ik ben al jaren geleden gestopt met parfumtrends volgen.. ik hou van frisse geuren, als tiener laura van laura biagotti, vind ik nu veel te zoet. One van calvin klein heb ik altijd een heerlijk zomerparfum gevonden. Als twintiger was ik dol op die groene bol van DKNY. Een tijdje geleden had ik noa van cacharel, vond ik heel redelijk, niet geweldig. Nu heb ik calvin klein eternity, die hoef ik niet nog eens. Ik ben inmiddels bijna 40, jonge meidengeuren hoeven dus niet meer.
Zelf naar een parfumerie heb ik geen tijd meer voor, weet ook niet waar ik moet beginnen dan.. ( en een hekel aan). Ik kan wel nog even binnenrennen als ik weet wat ik wil testen obv tips. Heeft er iemand tips voor lekkere frisse geuren, niet te zoet/meisjesachtig? Iets nieuws..
Alvast grote dank!
Zelf naar een parfumerie heb ik geen tijd meer voor, weet ook niet waar ik moet beginnen dan.. ( en een hekel aan). Ik kan wel nog even binnenrennen als ik weet wat ik wil testen obv tips. Heeft er iemand tips voor lekkere frisse geuren, niet te zoet/meisjesachtig? Iets nieuws..
Alvast grote dank!
donderdag 19 oktober 2017 om 09:54
donderdag 19 oktober 2017 om 09:55
Oh ja, sowieso niet direct de geur kopen. Eerst een monstertje laten maken. En een tijdje deze gebruiken. Ik heb al vaak gehad dat ik in de winkel enthousiast was maar een week later (na dagelijks het proefmonstertje te hebben gebruikt) de geur toch niet je dat vond. En daar zijn geuren gewoon domweg te duur voor.
donderdag 19 oktober 2017 om 14:50
mijn tip is ook naar de Douglas gaan (vermijd de onervaren weekendverkoopsters) , vertellen waar je van houdt en dan komen zij vaak met tips in die zelfde hoek, zo slaag ik altijd wel.
Geurtjes die bij een ander lekker ruiken kunnen bij mij vreselijk tegenvallen, ik ben ook voorstander van proefjes en die minimaal een dag proberen. Liever nog een monstertje laten maken en die een paar dagen gebruiken.
Geurtjes die bij een ander lekker ruiken kunnen bij mij vreselijk tegenvallen, ik ben ook voorstander van proefjes en die minimaal een dag proberen. Liever nog een monstertje laten maken en die een paar dagen gebruiken.