Parfums Zara
donderdag 28 augustus 2025 om 13:19
donderdag 28 augustus 2025 om 14:35
Ik heb ervaring met Red Temptation, Red Temptation Winter en Golden Decade. Die vond ik allemaal lekker ruiken en tamelijk lang te ruiken.
Het zal verschillen: een lichte, frissen citrusgeur vervliegt over het algemeen al sneller. Dus hoe lang ze ruiken, is niet voor alle varianten hetzelfde.
Zeker de moeite van het kopen waard wat mij betreft, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Het zal verschillen: een lichte, frissen citrusgeur vervliegt over het algemeen al sneller. Dus hoe lang ze ruiken, is niet voor alle varianten hetzelfde.
Zeker de moeite van het kopen waard wat mij betreft, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
donderdag 28 augustus 2025 om 14:50
donderdag 28 augustus 2025 om 16:21
Top! Ik volg evenPalma1 schreef: ↑28-08-2025 14:50Hierbij een overzichtje van de dupes geuren:
https://beautyweb.nl/zara-parfum-dupes/
donderdag 28 augustus 2025 om 20:04
Ik vind ze echt een aanrader! Natuurlijk niet allemaal maar dat is gewoon maar net wat je smaak is.
Ik heb 1 lievings, geen idee hoe deze heet, en die al 2x gekocht. Als ik deze op had (helaas is het flesje alweer leeg), kreeg ik echt heel vaak te horen: jee wat een lekker luchtje. In de ochtend 2 spuitjes en eind van de dag rook het nog steeds lekker. Flesje is rond de €8,-
Ik heb 1 lievings, geen idee hoe deze heet, en die al 2x gekocht. Als ik deze op had (helaas is het flesje alweer leeg), kreeg ik echt heel vaak te horen: jee wat een lekker luchtje. In de ochtend 2 spuitjes en eind van de dag rook het nog steeds lekker. Flesje is rond de €8,-
vrijdag 29 augustus 2025 om 11:31
Ben nu wel heel benieuwd welke het is haha!Mousse28 schreef: ↑28-08-2025 20:04Ik vind ze echt een aanrader! Natuurlijk niet allemaal maar dat is gewoon maar net wat je smaak is.
vrijdag 29 augustus 2025 om 23:42
Ik moet het ook echt in de winkel kopen want ik weet ook de naam niet meer. Het is in ieder geval een lang dun flesje. Zijn er een paar van en in de winkel ruik ik precies welke ik moet hebben. Laatst op vakantie sprak ook weer een meisje mij aan om te zeggen dat ze mijn luchtje zo lekker vond.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in