Peelings bij Douglas
dinsdag 15 april 2014 om 21:28
Nu had ik op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag staan: Microdelivery Peel van Philosophy. Nu krijg ik van een vriend van mij een cadeaubon (je weet hoe mannen zijn) maar niet van de ici Paris maar van Douglas
Ik moet daar dus op zoek naar iets soortgelijks maar heb even rondgekeken maar kon niks vinden. Weten jullie wat?
Ik moet daar dus op zoek naar iets soortgelijks maar heb even rondgekeken maar kon niks vinden. Weten jullie wat?
woensdag 16 april 2014 om 12:01
woensdag 16 april 2014 om 13:04
quote:Superhuisvrouw schreef op 16 april 2014 @ 12:01:
Vindt zelf de doux exfloiant van Clarins stukken fijner zelfs en die komt er ook heel goed uit. Het is een lotion er zitten dus niet zoals in die micropeel scrubdeeltjes in. En is stukken goedkoper, en op de tweede plaats die van Guerlain ook een toppertje,Mag ik vragen welk huidtype jij hebt?
Vindt zelf de doux exfloiant van Clarins stukken fijner zelfs en die komt er ook heel goed uit. Het is een lotion er zitten dus niet zoals in die micropeel scrubdeeltjes in. En is stukken goedkoper, en op de tweede plaats die van Guerlain ook een toppertje,Mag ik vragen welk huidtype jij hebt?
woensdag 16 april 2014 om 18:04
Vindt zelf de doux exfloiant van Clarins stukken fijner zelfs en die komt er ook heel goed uit. Het is een lotion er zitten dus niet zoals in die micropeel scrubdeeltjes in. En is stukken goedkoper, en op de tweede plaats die van Guerlain ook een toppertje,Welke van Guerlain?
Vindt zelf de doux exfloiant van Clarins stukken fijner zelfs en die komt er ook heel goed uit. Het is een lotion er zitten dus niet zoals in die micropeel scrubdeeltjes in. En is stukken goedkoper, en op de tweede plaats die van Guerlain ook een toppertje,Welke van Guerlain?
woensdag 16 april 2014 om 21:32
Dank je. Ik denk alleen niet dat dit iets soortgelijks is want er zit maar 2% glycolzuur in las ik ergens...
Mocht er niks anders zijn dan probeer ik m wel
Vindt zelf de doux exfloiant van Clarins stukken fijner zelfs en die komt er ook heel goed uit. Het is een lotion er zitten dus niet zoals in die micropeel scrubdeeltjes in. En is stukken goedkoper, en op de tweede plaats die van Guerlain ook een toppertje,
Mocht er niks anders zijn dan probeer ik m wel
Vindt zelf de doux exfloiant van Clarins stukken fijner zelfs en die komt er ook heel goed uit. Het is een lotion er zitten dus niet zoals in die micropeel scrubdeeltjes in. En is stukken goedkoper, en op de tweede plaats die van Guerlain ook een toppertje,
woensdag 16 april 2014 om 23:23
De dr Brandt microdermabrasion exfoliant is een peeling die er denk ik wel dicht bij komt. Want die Microdelivery peel is ook voor ouderdomsvlekken en door de zon aangetaste huid. En die van Brandt ook zelfs nog geschikt voor de gevoelige huid.
Maar er hangt ook een prijskaartje aan. Ken deze zelf niet.
Maar er hangt ook een prijskaartje aan. Ken deze zelf niet.
donderdag 17 april 2014 om 14:46
De microdelivery peel is een veel te dure pot vol met baksoda (ja, dat is het hoofdbestanddeel) dat een stukje huis lostrekt, waardoor het lijkt alsof je gezicht gepeeld is. In wezen blijkt het helemaal niet goed voor je huid.
Ik zou dus voor een ander/beter/goedkoper product gaan. Bijvoorbeeld de Uncover Exfoliant. Of de Olaz Regenerist Peel System (moet je wel bestellen uit Amerika)
Je kunt ook voor maar 5 euro een peeling van het merk Ziaja bestellen via de Nederlandse webshop. Dat is een enzym peeling. Dan kun je van je tegoedbon lekker een geurtje oid kopen
Ik zou dus voor een ander/beter/goedkoper product gaan. Bijvoorbeeld de Uncover Exfoliant. Of de Olaz Regenerist Peel System (moet je wel bestellen uit Amerika)
Je kunt ook voor maar 5 euro een peeling van het merk Ziaja bestellen via de Nederlandse webshop. Dat is een enzym peeling. Dan kun je van je tegoedbon lekker een geurtje oid kopen
donderdag 17 april 2014 om 17:15
Hmm oke baksoda....
Tnx voor de tips. Probleem is dat ik geen parfum draag en ook niet aan dure potten crème wil gaan beginnen omdat je die moet blijven gebruiken. Make-up kom ik in om.
Mja ik ga Googlen en ff reviews checken enzo.
quote:carpediem90 schreef op 17 april 2014 @ 14:46:
De microdelivery peel is een veel te dure pot vol met baksoda (ja, dat is het hoofdbestanddeel) dat een stukje huis lostrekt, waardoor het lijkt alsof je gezicht gepeeld is. In wezen blijkt het helemaal niet goed voor je huid.
Tnx voor de tips. Probleem is dat ik geen parfum draag en ook niet aan dure potten crème wil gaan beginnen omdat je die moet blijven gebruiken. Make-up kom ik in om.
Mja ik ga Googlen en ff reviews checken enzo.
quote:carpediem90 schreef op 17 april 2014 @ 14:46:
donderdag 17 april 2014 om 17:26
De Tuinen, Dr organics gezichtsscrub vind ik zelf geweldig. De goedkoopste is ¤ 8,40 de duurste is ¤ 9,50 en ik vind ze heerlijk. Dr organics heeft altijd 25% korting maar niet alle lijnen hebben de scrub. Als je nog wel een tientje uit kan geven dan die halen en je Douglas bon bewaren. Volgens mij zijn de Douglas bonnen onbeperkt houdbaar.
woensdag 17 december 2014 om 00:18