Mode & Beauty alle pijlers

peeptoes gezocht

22-04-2010 08:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst heb ik op TV zwarte lak peeptoes gezien met houten hak en (dunne) houten zool. Ik kan ze nergens vinden, maar moet ze hebben!!! Iemand enig idee waar te koop???
In welk programma? Was dat een Nederlandse serie of een buitenlandse? Wanneer? Kan je niet op uitzending gemist kijken naar de aftiteling? Daar staat vaak de stylist of waar de kleren enzo vandaan komen.
Was in een buitenlandse serie ofzo, niet echt een goed aanknopingspunt. Heb al gezocht op internet en ben de stad al in geweest... maar dus nog zonder resultaat helaas...
Bij scapino hen ik zwarte peeptoe's zien staan met houten(kleurige) zool/hak. eergister toevallig.
Ik heb op de site gekeken voor je maar daar staan ze niet bij helaas.
Je hebt ze in een buitenlandse serie gezien en je kunt ze nergens vinden? Dat is dan begrijpelijk lijkt mij.

Je zoekt dus look-a-likes.

Ab Donkers heeft veel van dit soort schoenen in de collectie. Bij Kort Shoes zie ik ze ook weleens.

Kijk ook even op de site van Asos.
Jaaaa die zijn van Guess, bij Omoda. Wacht, ik zoek plaatje.
Ze leken hier wel op, maar dan met een open teen.

Eerste plaatje links boven in.

http://images.google.com/images?hl=nl&l ... =0&ndsp=20
Paul Warmer heeft die van de plaatjes zeker!

Maar ik weet niet waar je portemonnee zin in heeft...
@Star; Die van Guess ben ik op mijn zoektocht ook tegengekomen. Zijn mooi, maar niet wat ik zoek... De schoenen die ik gezien heb, hebben een dunne houten zool onder het lakleer van de schoen (geen plateauzool). Toch bedankt!

@Emmenn; Look-a-likes inderdaad.
Volgens mij zag ik ze ook bij Ziengs
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven