Perfect Colour Mousse
woensdag 22 december 2010 om 12:03
Wie o wie heeft het al geprobeerd? Perfect Colour Mousse dus van Schwarzkopf.
Het zit bij mij nu in mijn haar.. dus kan niet meer terug
Het aanbrengen was prettig, minder geklieder.. en het ruikt ook wel lekker. Er zit geen amoniak in..
Er werd alleen erg gehamerd op het goed verdelen van de mousse dus het komt preciezer als met gewone haarverf lijkt het wel.
Ik heb overigens maar 1 verpakking gebruikt (met halflang haar). Normaal gebruik ik altijd twee.
Ben benieuwd.
Het zit bij mij nu in mijn haar.. dus kan niet meer terug
Het aanbrengen was prettig, minder geklieder.. en het ruikt ook wel lekker. Er zit geen amoniak in..
Er werd alleen erg gehamerd op het goed verdelen van de mousse dus het komt preciezer als met gewone haarverf lijkt het wel.
Ik heb overigens maar 1 verpakking gebruikt (met halflang haar). Normaal gebruik ik altijd twee.
Ben benieuwd.
woensdag 22 december 2010 om 12:55
Hoi hoi.. nee dit is nieuw. Van schwarzkopf.. was bij kruidvat in de aanbieding (stapelkorting). John Frieda heeft het idd ook.
Ik heb chocoladebruin (wat vaak wat rodiger uitvalt dan de bedoeling is). Maar ik had het idee dat ik alles er gewoon weer uitspoelde, zoveel mousse kwam er nog uit.
Nu even drogen. Ik laat het weten!
Ik heb chocoladebruin (wat vaak wat rodiger uitvalt dan de bedoeling is). Maar ik had het idee dat ik alles er gewoon weer uitspoelde, zoveel mousse kwam er nog uit.
Nu even drogen. Ik laat het weten!
woensdag 22 december 2010 om 12:56
Heb het met opzet ook niet op de kerstdagen zelf erin gedaan. Mocht het mislukken dan kan je nog een spoeling halen of langs de kapper!
Eigenlijk was mijn plan al vorige week, maar kwam er maar niet van.
Vaak is een kleur bij mij na een week wat mooier. Warme tinten slaan bij mij snel wat te rood uit en die gloed is er dan een beetje vanaf.
We shall see..
Eigenlijk was mijn plan al vorige week, maar kwam er maar niet van.
Vaak is een kleur bij mij na een week wat mooier. Warme tinten slaan bij mij snel wat te rood uit en die gloed is er dan een beetje vanaf.
We shall see..
woensdag 22 december 2010 om 15:37
Ik heb het teruggestuurd. Het is lastig aan te brengen en het lekte over mijn gezicht. Uitgroei behandelen is helemaal drama. Met zo'n spits dopje kun je precies werken, maar nu moet je zo'n dot mousse erop plempen. Ik had het 's nachts warm en het geeft af. nee, voor mij werkt het niet. Kleur is prima.
woensdag 22 december 2010 om 17:05
Hallo hier ben ik pas weer..
Het valt mee met de roodtint. En het is niet te donker uitgevallen. Maar goed had ook al een bruintint eronder.
Maar vraag me af of het goed blijft zitten, omdat ik toch wel veel uitspoelde.. ben benieuwd. Of dat het snel vervaagt.. omdat er geen amoniak in zit.
Ik vond het helemaal niet echt druppen.. je moet het in droog haar (zoals de meeste verf tegenwoordig aanbrengen).
Dus over het algemeen ben ik tevreden.
Toch weet ik niet of ik hem weer kies. Vind de kleur niet spectaculair. Ook niet raar ofzo.
Een voldoende in ieder geval
Het valt mee met de roodtint. En het is niet te donker uitgevallen. Maar goed had ook al een bruintint eronder.
Maar vraag me af of het goed blijft zitten, omdat ik toch wel veel uitspoelde.. ben benieuwd. Of dat het snel vervaagt.. omdat er geen amoniak in zit.
Ik vond het helemaal niet echt druppen.. je moet het in droog haar (zoals de meeste verf tegenwoordig aanbrengen).
Dus over het algemeen ben ik tevreden.
Toch weet ik niet of ik hem weer kies. Vind de kleur niet spectaculair. Ook niet raar ofzo.
Een voldoende in ieder geval
woensdag 19 januari 2011 om 11:10
Ik heb m ook gebruikt de vrijdag voor kerst.. :p Had mn haar nu al een tijdje lichtbruin met goudblonde highlights.. maarja.. bruin haar he, dus weer uitgroei..
Ik had steeds alleen de uitgroei geverfd, maar dat zag je nu, dus ik dacht.. moet maar weeres mn haar helemaal verven..
Die perfect mousse leek me erg handig en zonder ammoniak.. mn moeder en ik hadden die van John Frieda ook allebei aangevraagd via hun site om uit te proberen en mn moeder vond die wel handig, alleen bijtte nogal op haar hoofd (wat ze normaal niet heeft)
Dus vandaar eerst die van Schwarzkopf geprobeerd.. (leek me iets zachter)
Vond 'm super handig in gebruik.. kon het helemaal zelf doen en kon overal goed bijkomen met dat spul.. en t drupt niet.. erg relax!
Ik had de lichtste variant geprobeerd..de 950 - Goudblond.. Maar ook al was ik lichtbruin (met erg veel highlights) werd ik er niet lichter op.. eerder donkerder..
Je ziet nog wel dat ik highlights heb, maar het werd helemaal lichtbruin..
Nu een paar weken later.. (3,5 week) is mn haar weer een stuk lichter geworden..
Oftewel.. een erg fijne verf, drupt niet, ruikt prima, je haar droogt niet uit.. Na 3,5 week vervaagt de kleur dus..
Maar.. de Goudblond valt in ieder geval donkerder uit!
Erg jammer dat er geen lichtere kleur in NL is..
Ik had steeds alleen de uitgroei geverfd, maar dat zag je nu, dus ik dacht.. moet maar weeres mn haar helemaal verven..
Die perfect mousse leek me erg handig en zonder ammoniak.. mn moeder en ik hadden die van John Frieda ook allebei aangevraagd via hun site om uit te proberen en mn moeder vond die wel handig, alleen bijtte nogal op haar hoofd (wat ze normaal niet heeft)
Dus vandaar eerst die van Schwarzkopf geprobeerd.. (leek me iets zachter)
Vond 'm super handig in gebruik.. kon het helemaal zelf doen en kon overal goed bijkomen met dat spul.. en t drupt niet.. erg relax!
Ik had de lichtste variant geprobeerd..de 950 - Goudblond.. Maar ook al was ik lichtbruin (met erg veel highlights) werd ik er niet lichter op.. eerder donkerder..
Je ziet nog wel dat ik highlights heb, maar het werd helemaal lichtbruin..
Nu een paar weken later.. (3,5 week) is mn haar weer een stuk lichter geworden..
Oftewel.. een erg fijne verf, drupt niet, ruikt prima, je haar droogt niet uit.. Na 3,5 week vervaagt de kleur dus..
Maar.. de Goudblond valt in ieder geval donkerder uit!
Erg jammer dat er geen lichtere kleur in NL is..