Mode & Beauty alle pijlers

PERFECT spul krullend haar?

07-06-2013 09:57 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu we het toch over haar producten hebben, koop nooit de 2-1 anti roos shampoo van Kruidvat. Ik ben 3 kwartier bezig geweest om mijn haren door te kammen. Je krijgt er een droog bosje stro van.
@greenbean Het is een combinatie van diverse oliën en kruiden onder andere. Het is ongeveer 7.50-8.00 per 500 gram. Mooie is je hebt niet zo heel veel nodig. Althans ik doe er best een tijdje mee. Dit is wat er onder andere is verwerkt in hair mayonnaise

Al wat maanden terug heb ik dit samen getest met een bekende. We hadden foto's van before and after haha. Je zag werkelijk verschil. Daarom dat ik dit product echt voor velen aanraad.

HAIR MAYONNAISE

From the garden of Organic ROOT Stimulator™, the earth's most nourishing blend of botanical and herbs are gathered in a reconstructive conditioner that binds incredible moisture and strength directly into the hair shaft.

Hair mayonnaise is an intensive conditioning treatment that bathes the hair in whole egg proteins and olive oil to moisturize and strengthen damaged and over-processed hair from within. Each strand is immersed in a rich blend of herbal extracts to nourish, essential oils to moisturize and organic amino acids to strengthen.

Hair Mayonnaise is the ultimate conditioner for everyone who wants to maintain healthy, vibrant hair, naturally.

ESSENTIAL INGREDIENTS:

Ingredients Glossary

Whole Egg Protein: An important source of necessary minerals, vitamins and protein.

Nettle: A natural source of Vitamin A and Silica used to strengthen the hair and stimulate the scalp.

Safflower Oil: Vital source of essential fatty acids that have moisturizing effects on the skin and hair.

Soybeans: Vital sources of essential fatty acids that have moisturizing effects on the skin and hair.

Amino Acids: Provides herbal infusion of organic Sulfur and Keratin, a vital key to maintaining strong healthy hair.

WEEKLY CONDITIONING INSTRUCTIONS:

After shampooing, apply a generous amount of Hair Mayonnaise and massage to distribute from roots to ends. Cover your head with a plastic cap and let process under a warm dryer or warm towel for 15-20 minutes and rinse with warm water. Towel dry hair and proceed to styling.

SEVERELY DAMAGED HAIR THERAPY:

Mix 1-2 ounces of Hair Mayonnaise with (1) egg and massage into towel-dried hair and scalp. Cover head with a plastic cap and let conditioner process for 1-2 hours (do not use dryer). Rinse hair thoroughly with warm water. Towel dry hair and proceed to styling.
En daarbij lijkt mij dat gewone mayonaise veels te vet is?

Heb ooit eens gehoord dat een meisje dat gedaan had en het gewoon 1 vet kliederboel was geworden?

Als dat ook werkt hoor ik daar graag ervaringen over
Ik heb het nog nooit geprobeerd, ik zou eerder gewoon een ei nemen en dan spoelen met azijn.

Hoeveel kost die hair mayonaise dan?
Appelazijn kan je in Nederland toch ook wel in de supermarkt kopen? ik woon er niet, dus excuus als ik het verkeerd heb.

Maar in het begin, als je stopt met shampoo, moet je eens in de twee weken je haar wassen met baking soda, omdat het vettig word namelijk. Alle chemische producten gaan dan los laten. Nu was ik het eens in de maand met baking soda en azijn. Je kan het ook niet doen, en je moet niet direct baking soda zo op je hooft doen he, ik het het in een spuitflesje, 1/8 deel met water, tevens voor azijn.

Je hoeft het trouwens ook niet te doen, na mate je langer niet wast, te beter gaat je haar er uit zien.

Een maand of drie geleden was ik bij de kapper en toen was ik vergeten tijdens het nat maken van mijn haar om te zeggen geen shampoo gebruiken, mijn haar is echt een maand weer kut en pluizig gaan zitten!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ben aan het meelezen want heb ook het perfecte spul nog niet gevonden.

De steiltang, biosilk (siliconen) en fohn gebruik ik niet meer.

Ik was mijn haar 2x per week met Yes To Carrots en spoel het dagelijks met Kruidvat cremespoeling.

De conditioner spoel ik helemaal uit omdat ik anders een vette laag op mijn hoofdhuid overhoud.

Ik stop mijn haar niet in een handdoek maar in een t-shirt, schijnt beter te zijn.

Daarna gaat er of kokos of een beetje jojobaolie in en daarna weer Eco-styler gel.

Mijn haar blijft de hele dag goed zitten maar wil de gel vervangen met iets wat mijn haar niet crunchy maakt.

Die haarmayonaise heb ik ook een tijd gebruikt en haalde het bij de Etos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven