Mode & Beauty alle pijlers

Perfectbrush ervaring?

03-03-2016 04:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Heeft iemand de Perfectbrush al aangeschaft? Werkt het echt zo goed ? Iemand ervaring?
Ik heb hem, maar had het net zo goed niet kunnen kopen. Het doet niets voor je haar en is daarom in mijn ogen hetzelfde als een gewone borstel. Dus ik heb wel een beetje spijt dat ik het gekocht heb.
Jammer! Vandaar dat hij massaal wordt aangeboden op marktplaats.
Bij mij stijlt hij heel mooi, snel en blijft goed zitten! Een echte uitkomst en zou niet meer zonder willen
Ik heb 'm sinds eergisteren in huis, na lang twijfelen, en ik vind het alleen jammer dat ik 'm niet veel eerder heb gekocht

't Is natuurlijk niet zo'n wondermiddel als op tv, maar voor mijn haar is hij wel een meerwaarde tov. de stijltang:

- Ik heb een lichte slag, waardoor m'n haar er vaak slordig uitziet. Met stijltang voelt m'n haar als karton en het ziet er té uit.

Met die borstel blijft er beweging in m'n haar.

- Ik heb veel/dik haar, met stijltang moest ik het in 135 secties verdelen, was vlug een half uur kwijt.

Met die borstel kan ik veel dikkere strengen behandelen, ben op een minuut of tien wel klaar.

- Als je met een stijltang een knik maakt heb je zo'n rare vouw in je haar, moest er altijd erg goed op letten om recht naar beneden te gaan.

Met de borstel steekt het niet zo nauw, daar kun je gerust aan je punten de borstel draaien, het blijft er normaal en netjes uitzien.

- Ik vind 'm best betaalbaar, heb even overwogen de SteamPod te kopen, die kost 2 keer zoveel als de borstel.

Nadelen:

- Duurt iets langer om op te warmen dan de stijltang

- Weegt meer, ik zie mezelf met dit ding geen half uur aan een stuk bezig zijn.

- Ik denk dat hij voor stug of erg krullend haar een teleurstelling zou zijn.
Ik lees mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven