Mode & Beauty alle pijlers

permanent krullen

04-10-2009 20:40 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort een permanent krullen gezet.

Het is alleen nog half steil en half krul.

Je ziet er wel duidelijk een slag in, maar de kapper deed er een crempje in, en voila, ik had super veel krullen.

weet iemand misschien hoe ik mijn krullen kan oppeppen?

Wax of olijfolie misschien?
Kan je de kapper niet vragen wat hij/zij erin smeerde :-) Meestal verkopen ze wat ze gebruiken... Olijfolie zou ik niet zo snel doen want het lijkt al snel vet en wax is meer geschikt om het pluizen tegen te gaan
Heb je een diffuser?? Die doet wonderen. En verder heb je tig produkten bij de drogist voor krullen. Ik zou daar (en bij de kapper idd) es om advies vragen.
je kan curl activator kopen, ik gebruik die van het eigen merk van etos, werkt prima. Daarna even wat wax er in en dan blijft het de hele dag goed zitten
Wauw bestaat dat nog... permanenten?
Hahaha, je kan het zelfs zelf doen ;)
Bij de Etos te koop weet zo de naam even niet maar zit in zo'n pompfles,en is creme achtig.En je kneed er zo je krullen er weer mee in.Wax is altijd wat vetter en vind ik persoonlijk iets minder.
Mijn moeder heeft ook permanent, het bestaat nog

Die van Superhuisvrouw, ik heb ook zoiets, van Andrelon (bedoel je die... paars flesje?) Lekker spul.
Mijn moeder heeft ook permanent, ik kan me haar niet eens meer zonder herinneren(en ik ben 34...). Maar half steil/half gekruld hoort niet bij een permanent hoor, dan is er iets niet goed gegaan.
hoe werkt dat doe het thuis potje?
Is het tegenwoordig echt not done om als 'vrouw die midden in het leven staat een permanent te laten zetten?

Ik heb jaren een permanent gehad . De grofste van de grofste krul dus geen schaapeffect maar lekker veel volume.

Na het een jaartje zonder te hebben gedaan vind ik mijn haar toch erg 'flauw' en denk erover na er toch weer voor te gaan.

Maar dan val ik dus in de categorie: 'mijn moeder' ?
quote:altijdlente schreef op 07 oktober 2009 @ 16:35:

hoe werkt dat doe het thuis potje?Ben ik ook wel benieuwd naar jah..
Mocht het droog zijn gebruik dan Biosilk van Farouk. Dat is my all time favorite!
ik heb ook een permanent. gewoon grove slag. bij de kapper heb ik dan zo'n flesje gekocht (glynt, elastic curl spray). spul spuit je in, kneed je wat, goed schudden en klaar. ;) echt heel makkelijk. wil je veeeel volume, moet je nog ff met de diffuser aan de gang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven