Mode & Beauty alle pijlers

Permanent?

12-01-2019 16:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik wat jonger was had ik weleens permanent in mijn haren. Doordat ik vrij stug haar heb met al wat slag bleef dit mooi zitten.

Nu zit ik er aan te denken om weer de krul erin te zetten maar is dat nog wat permanent tegenwoordig? Ik ken eigenlijk Niemand die dat meer doet in mijn omgeving.

Zijn er wellicht nog andere alternatieven? Ik wil niet elke dag zelf heel lang bezig zijn
Het wordt niet veel meer gedaan, maar als het vroeger altijd goed is bevallen ,kun je het toch gewoon weer proberen?
Ik heb het in juni voor het eerst weer laten doen en ben er erg tevreden over.
Al heel lang geleden dat ik dat gehad heb, maar tegenwoordig zie je het niet meer in het straatbeeld. Ik zie ze het in de kapsalon waar ik kom ook nooit iemand zitten waar gepermanend wordt. Het zijn tegenwoordig allemaal balayage kleurlingen.
Ook niet elke kapper kan een mooie permanent zetten.Of ze permanenten helemaal niet.
Ik heb een vriendin die me oas een paar jaar nadat ik haar leerde kennen vertelde dat ze permanent heeft. Echt héél mooi en natuurlijk (grove krullen). Haar kapper wil het bijna bij niemand doen, maar haar haar kan ertegen (één keer per half jaar geloof ik). Ik zou het gewoon weer proberen.
Je kan het proberen maar ga dan naar een ervaren kapper, denk dat jonge kappers niet genoeg ervaring hebben of het zelfs niet meer doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven