Mode & Beauty alle pijlers

Permanente make up eyelyner

29-05-2011 22:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik ben angelique, en 18 jaar oud.

Heb sinds mijn geboorte een afwijking, a.e.c syndroom

Waardoor ik dus ook geen traanbuisjes heb, en dus vaak tranende ogen heb..

Nu gebruik ik dan altijd wel waterproof oogpotlood, ( heb ook geen wimpers )

Maar dat blijft natuurlijk nooit perfect zitten, vaak bijwerken ect ect..

Nu wou ik graag eens permanente make up uit proberen, eyelyners. wenkbrauwen heb ik al eens gedaan.

Maar waar ik nou een beetje mee zit, is dat m'n ogen dan altijd vochtig zijn, of het dan eigenlijk wel kan?

En hoe is het jullie bevallen, zijn jullie er tevreden over?

Met vriendelijke groetjes, van angelique
Ik denk dat je hierover het beste informatie kunt vragen bij een dermatoloog en/of een oogarts.

Ik ken meerdere mensen die erg tevreden zijn over permanente make-up, maar zij hebben geen medische problemen, geloof ik.
Ik ben erg tevreden met mijn permanente make up.

Maar ik heb inderdaad geen oogproblemen. Moppetoet heeft gelijk dat je met je dermataloog/oogarts zou moeten spreken.
Hier nog iemand met goede ervaring. Zelfs zo goed dat ik mijn 'permanente' make up eyelinerlijntje heb vervangen door een tatouage lijntje. Dit is echt definitief, de 'permanente' make up blijft hooguit vijf jaar zitten. Je huid vernieuwd zich waardoor het vervaagt en uiteindelijk verdwijnt.
Ik sluit me aan bij Moppetoet.
quote:Zoete schreef op 29 mei 2011 @ 23:39:

Hier nog iemand met goede ervaring. Zelfs zo goed dat ik mijn 'permanente' make up eyelinerlijntje heb vervangen door een tatouage lijntje. Dit is echt definitief, de 'permanente' make up blijft hooguit vijf jaar zitten. Je huid vernieuwd zich waardoor het vervaagt en uiteindelijk verdwijnt.Mag ik vragen bij wie je je eyeliner-tattoo hebt laten zetten? Ik kan er geen bereid vinden!
O en TO, hier nog iemand die erg blij is met haar permanente make-up, behalve dan het feit dat het vervaagt en bij mij extra snel helaas, mede door de lichte kleur die ik erop heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven