Mode & Beauty alle pijlers

Permanente make-up

02-05-2006 19:33 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met permanente make-up? Positief? Negatief? Pijnlijk?  Het gaat mij met name om een eyeliner.

Alle reacties zijn welkom!
He girls, vandaag 2e keer laten doen! Ziet er nu wat dik uit, maar komt goed! Moet eerst weer even bijtrekken. Ben beniuwd naar het resultaat volgende week...:D
Heb al 6 jaar eyeliner boven en beneden, liplijntje(zie je niet meer zo, heb ik niet meer op laten frissen) en mijn wenkbrauwen een beetje bij laten werken. Superblij mee!
Hallo!

Aangezien ik ook van plan ben om een lijntje boven/tussen mijn wimpers te laten zetten, nog even een vraagje....

Zie je er echt heeel beroerd uit, na die tijd. Ik bedoel, als ik het donderdag laat zetten, kan ik dan zaterdags zonder schaamte winkelen? Of vraagt iedereen zich dan af waarom ik er zo vreemd uitzie?

M.a.w. hoelang duurt roodheid, opgezetheid, schilfervorming enz?

By the way; nog mensen die het ergens in Groningen hebben laten doen? Waar?
up
Ik ben ook van plan om een subtiel lijntje tussen mijn bovenste wimpers te laten zetten, maar twijfel nog een klein beetje.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen nu van degenen die het in juni/juli hebben laten doen?!
Ook ik laat het binnenkort doen.

Ik heb een afspraak op donderdag 16 november. Twijfel alleen, want die zaterdag en zondag moet ik werken.

Kan iemand nog iets vertellen over het herstel??

Wanneer mag je weer mascara opdoen??

Groetjes
Jee Goudvis, dus jij hebt echt de afspraak al staan? Mag ik vragen naar wie je toe gaat, en waarom, is hij/zij door iemand aanbevolen?

Ik zit zelf nog te twijfelen, puur omdat ik bang ben dat ik juist iemand tref die het niet kan of niet naar mijn zin doet. En dat is toch wel heel vervelend, als je een paar jaar voor joker moet lopen... Ik overweeg daarom toch maar naar Irma Hulscher te gaan, daar hoor ik goede berichten over. Is wel in Almere, niet echt om de hoek voor mij, en niet echt goedkoop, maar ach... als het goed is hoef ik een paar jaar weinig eyeliner te kopen dus dat scheelt ook weer :D. Tweede euvel is dat manlief het helemaal niet ziet zitten, dus als ik het dan toch doe moet het wel helemaal super uitpakken natuurlijk, om het ik-zei-het-toch effect te vermijden ;).

Wat ga jij doen, ook alleen eyeliner boven of nog meer? Ik heb even die smudgy-look bekeken, dat is ook érg mooi!
Dory.. ik heb een afspraak gemaakt bij Irma in Almere

Ik had veel van dr gelezen en ik wil inderdaad ook dat het goed gebeurd. Kost wel veel, ma ja.. Almere is een half uur rijden voor mij, dus dat valt mee.

Ik heb haar net een mail gestuurd (telefonisch kreeg ik geen contact) met de vragen wanneer ik weer mascara op mag, enz.

Ik wil graag die smudgy eyes.... zo mooi!! Ik heb dit nu al elke dag met een oogpotlood. Vind dat er heel natuurlijk en mooi uitzien.

Ik ga denk voor boven en onder. Twijfel nog een btje over onder, maar denk dat ik het beide ga doen.

Irma heeft trouwens een wachtlijst van 4/5 weken... wil iets om mee rekening te houden.

Groetjes
Hier weer een ervaringsdeskundige (haha) !

Ik heb sinds 6 jaar lijntje onder mijn ogen (1,5 jaar geleden voor 2e keer bijgewerkt) en sinds 1,5 jaar lijntje boven m´n ogen.

Ik ben niet zo handig met make-up om het zelf netjes te doen, en ik vond het wel mooier staan, dus dit is perfect voor me. Het zijn 2 smalle zwarte lijntjes geworden, staat gewoon net wat "aangekleder". Als ik uitga, zet ik er gewoon nog een dikkere streep overheen.

De 1e 2 dagen is het inderdaad flink opgezwollen. De verf ligt er nog deels bovenop en je huid is natuurlijk geirriteerd dus dik. Thuis een compres van natte watten helpt wel.

Als het gaat jeuken, deed ik met een wattenstaafje wat vettige creme erover.

Ben bij Charline geweest (zie www.charline.nl), fijne zaak, ben ik ook geweest voor laseren van bikinilijn, OOK handig !
Even UP met dit topic.

Dory.. en? Ga je het nog doen??

Ik volgende week dus. Twijfel alleen over lijntje onder de ogen, maar ik denk dat ik daar beslis. Momenteel denk ik alleen aan boven eyeliner, maar wie weet vind ik het wel zo mooi en natuurlijk dat ik ook voor onder ga..
Nee Goudvis, ik ga het nóg niet doen, ik vind het wel eng eigenlijk :$... ben bang dat ik het toch vind tegenvallen, en dan duurt het jaaaaaaaren voordat ik ervanaf ben!

Maar ik vind het nog steeds wel heel interessant.. laat je bog weten hoe het was en of het mooi geworden is?!
Ja, tuurlijk laat ik het hier even weten. Ik vind het ook wat eng hoor, maar die smudgy eyeliner vind ik zo mooi en natuurlijk. Ik doe dat nu elke dag met een oogpotlood... 

Tot volgende week ;)
Goudvis, veel succes morgen   !! (tis toch morgen las ik op het andere nieuwe topic?)

Ik ben héééééél benieuwd hoe het je gaat bevallen!!
Dory.. bedankt..

Ben vandaag geweest. Had bij de topic 'smudgy eyeliners' al gereageerd.

Ik ben dus voor de smudgy gegaan. Boven en onder een klein waasje.

Ogen zijn nu nog opgezet/gezwollen, maar verder gaat het prima. Btje 'huil-ogen' gevoel. Het is nu nog erg donker. Mag tot zondagavond niet nat worden en vanaf maandag zal het lichter gaan worden.

Ben benieuwd..

Over 5 weken terug en als ik het dan donkerder wil of breeder of toch onder meer dan kan het dan allemaal.

Wordt vervolgd.

Groetjes
Goudvis, eindelijk geweest dus! En, viel het mee of tegen? En hoe lang is ze bezig geweest? Je hebt donkerbruin las ik op het andere topic, lijkt me ook mooier dan diep zwart. Hoe doet ze dat trouwens, moet je kiezen van een foto ofzo of doet ze eerst voor met make-up hoe het eindresultaat wordt? Ik heb geen idee hoor, als ik iets stom zeg moet je het zeggen :D

Nu wordt het dus even afzien voor je om eraf te blijven de komende dagen. Mag je dan trouwens wel met een koud washandje op je ogen als ze niet nat mogen worden?

Ik vind het in ieder geval heel stoer dat je het gedaan hebt, je bent dapperder dan ik!
Washandje doe ik in een plastiek (boterham)zakje. Mag inderdaad niet nat worden.

Ik ben er 1 1/2 uur geweest. Eerst over gehad was ik wilde en welke kleur het beste was. Zij gebruikt geen make-up om het 'resultaat' te laten zien.

Zij had wel een paar foto's op de laptop die ze liet zien, mede vanwege de kleur. Ze begint voorzichtig. Mocht ik ze nu toch breeder willen dan kan dat de volgende keer. Het lijkt nu wel of de ene iets breeder is dan de ander, ma ja.. alles is nog wat rood en gezwollen. Heb echt van die jank-ogen nu :-/

Ben erg benieuwd hoe ze er na maandag uitzien.
Pijn viel eerst wat tegen. Had minder verwacht, maar dat is maar even. Het eerste randje. Daarna gaat het beter. Soms leek het wel of het bijna in je ogen was, dat is wel raar.

Dat ze echt bezig is met je ogen is denk 15-30 min. Met die 'pen' erover, kijken, enz. enz.
En Goudvis, hoe gaat het nu?
Nu is het nog opgezet en dik.

Zag er vanochtend niet uit. Het is een btje rood en er zit nog vocht, dus dik/opgezet. Lijkt nu iets minder te worden.

Moet morgen werken, dus ik hoop dat het morgen bijna weg is.

Verder geen last.
..
Hoi Sari1975

Nou ik reageer even hier, want ik kan op mijn werk niet op mijn email. Ik vond het overigens ook niet erg dat je me een mailtje had gestuurd...

Bij Beautytouchstudio.be heb ik het laten zetten. Ze gaat heel proffesioneel te werk en neemt uitgebreid de tijd om je te helpen bij de keuze. Ik heb het onder en boven heel dun laten zetten. Het was in totaal €320. Voor enkel boven ben je €190 kwijt.

Het deed bij mij helaas wel pijn, maar dit komt doordat ik een erg tere huid heb. Wat ik wel heel erg jammer vind is dat het bij mij nu aan het weggaan is. Waarschijnlijk omdat ik een huid heb dat moeilijk pigment opneemt. Het moet de volgende keer dus bijgewerkt worden.

Wat wil jij zelf laten zetten, de smudgy of een gewone eyeliner?

Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. Je mag me ook gewoon emailen hoor...

Groetjes en succes met je keuze
up
up voor leslie
ik heb hele lichte wenkbrauwen die ik elke dag netjes donkerder maak. maar nu heb ik wat foto's gezien van de hairstrokes techniek, en dat ziet er goed uit. alzou ik het eigenlijk nog wel even irl bij iemand willen zien...

maar weet iemand of dat mooi wordt bij lichte wenkbrauwen? Daar heb ik nog geen foto's van gezien.
up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven