Permanente make-up
donderdag 27 september 2007 om 13:30
Hallo iedereen,
Ik ben maandag geweest voor mijn permanente make up. Ik wilde onder bruin en boven zwart dus zij zei dat dat niet in 1 keer kon. Ik heb eerst onder laten zetten.
Ik heb alleen het gevoel dat ik het te licht vind.
Nou wilde ik vragen ik moet over 4 weken terug om het bij te laten werken maar ook voor mijn zwarte lijntje boven (4 weken duurt me veel te lang zeg ) maar goed,
Nou wilde ik dus vragen, als ik donkerder wil moet ze dan echt zwart gebruiken of kan ze de bruin ook donkerder maken.
Ook wil ik hem iets meer doorgetrokken in de hoek,
De rechter is wat dunner dan linker en er lijken wat stukjes niet te pakken.
Voornamelijk wil ik gewoon weten of als ik hem donkerder wil dat ze dat bereiken kan met bruin door erver heen te gaan ofzo of dat ik dan zwart moet weet iemand dat ?
Ik ben maandag geweest voor mijn permanente make up. Ik wilde onder bruin en boven zwart dus zij zei dat dat niet in 1 keer kon. Ik heb eerst onder laten zetten.
Ik heb alleen het gevoel dat ik het te licht vind.
Nou wilde ik vragen ik moet over 4 weken terug om het bij te laten werken maar ook voor mijn zwarte lijntje boven (4 weken duurt me veel te lang zeg ) maar goed,
Nou wilde ik dus vragen, als ik donkerder wil moet ze dan echt zwart gebruiken of kan ze de bruin ook donkerder maken.
Ook wil ik hem iets meer doorgetrokken in de hoek,
De rechter is wat dunner dan linker en er lijken wat stukjes niet te pakken.
Voornamelijk wil ik gewoon weten of als ik hem donkerder wil dat ze dat bereiken kan met bruin door erver heen te gaan ofzo of dat ik dan zwart moet weet iemand dat ?

vrijdag 28 september 2007 om 12:51
Hoi Kirsie,
Ik heb heel donkerbruin, wat zwart lijkt, maar net even 'zachter' is. Volgens mij kan ze het gewoon donkerder maken. Lichter maken lukt niet, maar donkerder altijd. Kan ook met bruin of zwart.. wat je zelf wil. Doortrekken in de hoek kan volgens mij ook. Meestal krijg je ook 2/3 behandelingen. De 2 of 3e behandeling is om de 'puntjes' op de i te zetten... zoals stukjes die niet goed gepakt zijn of nog even wat donkerder maken.
Ik vind het wel apart dat ze het in 2 keer doet ivm de kleur? maar ik ben er ook maar een leek in, dus daar weet ik niks van af.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn smudgy eyes!! Als het gaat vervagen dan laat ik het weer bijwerken.
Groetjes
Ik heb heel donkerbruin, wat zwart lijkt, maar net even 'zachter' is. Volgens mij kan ze het gewoon donkerder maken. Lichter maken lukt niet, maar donkerder altijd. Kan ook met bruin of zwart.. wat je zelf wil. Doortrekken in de hoek kan volgens mij ook. Meestal krijg je ook 2/3 behandelingen. De 2 of 3e behandeling is om de 'puntjes' op de i te zetten... zoals stukjes die niet goed gepakt zijn of nog even wat donkerder maken.
Ik vind het wel apart dat ze het in 2 keer doet ivm de kleur? maar ik ben er ook maar een leek in, dus daar weet ik niks van af.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn smudgy eyes!! Als het gaat vervagen dan laat ik het weer bijwerken.
Groetjes
vrijdag 28 september 2007 om 15:53
Hee, wat leuk, een topic over permanente make-up. Ik zit al maanden te dubben. En eigenlijk weet ik wel zeker dat ik boven een lijntje wil zetten! Mooi dun en iets dikker wordend bij de buitenrand. In het donkerbruin. Dat is ook de kleur van mijn eye-liner.
Weet iemand een goede salon in de buurt van Utrecht om het te laten doen. Of anders in Z-holland ergens? Wie is die Irma in Almere waar men het over heeft eigenlijk?
groetjes!
Weet iemand een goede salon in de buurt van Utrecht om het te laten doen. Of anders in Z-holland ergens? Wie is die Irma in Almere waar men het over heeft eigenlijk?
groetjes!

vrijdag 28 september 2007 om 17:42
Zie www.irmahulscher.nl
Zij heeft erg veel ervaring, maar nu ook een mega wachtlijst. 5 maanden.
Verder zag ik op haar site dat zij nu een stop heeft voor nieuwe klanten. Alleen nieuwe klanten voor wenkbrauwen neemt ze nog aan...
Geen idee of dat nog zo is. Misschien kan je dr mailen.
Zij heeft ook nog een sallon in Ermelo. Die is van Paula de Zwaan. Zij (zie ik op dr site) heeft ook 11 jaar ervaring. Ik denk dat hun samen werken.
Zij heeft erg veel ervaring, maar nu ook een mega wachtlijst. 5 maanden.
Verder zag ik op haar site dat zij nu een stop heeft voor nieuwe klanten. Alleen nieuwe klanten voor wenkbrauwen neemt ze nog aan...
Geen idee of dat nog zo is. Misschien kan je dr mailen.
Zij heeft ook nog een sallon in Ermelo. Die is van Paula de Zwaan. Zij (zie ik op dr site) heeft ook 11 jaar ervaring. Ik denk dat hun samen werken.
zaterdag 29 september 2007 om 11:16
Nou er is weing van over hoor we zijn nu een week verder ik mocht eindelijk mijn ogen was een er is bijna niets meer zichtbaar. Krijg er gelijk weer een hard hoofd in.
Ik heb inderdaad gezien dat het best een stuk lichter is dan zwart. TOen het net gezet was vond ik het mooi.
Maar ik denk dat ik liever bruin wil maar dan een wat dikkere lijn.
Heb jij dat ook gehad dat het pigment afgestoten werd ?
En tekende ze het eerst voor ? Ik vind mijn linker oog namelijk mooier dan mijn rechter en wil dat ze die aanhoud.
IK zit nu te denken daar gaat wel een paar keer overheen want ik wil hem dikker dus de kans is er dat het op die plaatsen ook afstoot hoe kan dat eigenlijk
Ik heb inderdaad gezien dat het best een stuk lichter is dan zwart. TOen het net gezet was vond ik het mooi.
Maar ik denk dat ik liever bruin wil maar dan een wat dikkere lijn.
Heb jij dat ook gehad dat het pigment afgestoten werd ?
En tekende ze het eerst voor ? Ik vind mijn linker oog namelijk mooier dan mijn rechter en wil dat ze die aanhoud.
IK zit nu te denken daar gaat wel een paar keer overheen want ik wil hem dikker dus de kans is er dat het op die plaatsen ook afstoot hoe kan dat eigenlijk
maandag 8 oktober 2007 om 16:55
Ik heb ook goede ervaring met permanente make up.
Ik heb t 3 jaar geleden laten zetten, op me werkbrauwen, deze waren nu al iets vervaagd, en heb t 2 maanden geleden weer laten doen. Door een meisje die aan huis komt. Eind van de maand komt ze weer, voor de nabehandeling.
Het scheelt zoveel tijd!
Ik heb ook dat bij 1 wenkbrauw deze iets mooier is dan de ander, maar je gezicht zelf is ook vaak per helft verschillend als je goed kijkt
Ik heb t 3 jaar geleden laten zetten, op me werkbrauwen, deze waren nu al iets vervaagd, en heb t 2 maanden geleden weer laten doen. Door een meisje die aan huis komt. Eind van de maand komt ze weer, voor de nabehandeling.
Het scheelt zoveel tijd!
Ik heb ook dat bij 1 wenkbrauw deze iets mooier is dan de ander, maar je gezicht zelf is ook vaak per helft verschillend als je goed kijkt
zaterdag 13 oktober 2007 om 12:13
Ik wil het volgend jaar een eyeliner streepje boven laten zetten. Eerst worden m'n ogen gelaserd. Dus waarschijnlijk blijven m'n ogen nog wat gevoelig. Vandaar dat ik in Februari of maart laat doen. Ziet er wel prachtig uit.
Als dat bevalt zit ik eraan te denken om m'n wenkbrauwen ook te laten doen.
Door al het epileren zien die er niet uit.
Als dat bevalt zit ik eraan te denken om m'n wenkbrauwen ook te laten doen.
Door al het epileren zien die er niet uit.
dinsdag 23 oktober 2007 om 14:22
Bedankt voor het terug brengen van deze topic goudvis, had deze niet gezien.
Ik ben net ook even op de site geweest van Irma Hulscher. Zoo, die doet het netjes. Lijkt het net alsof je echte haartjes hebt. Zo wil ik het ook wel, dit is bij mij niet het geval. Ik ga zo eens op google kijken of er nog meer zijn die het zo doen, en ook een beetje dichter in de buurt. Want 5 maanden wachten kan ik niet meer hoor, ik moet ze n.l nu iedere dag met potlood bijtekenen.
Ik ben net ook even op de site geweest van Irma Hulscher. Zoo, die doet het netjes. Lijkt het net alsof je echte haartjes hebt. Zo wil ik het ook wel, dit is bij mij niet het geval. Ik ga zo eens op google kijken of er nog meer zijn die het zo doen, en ook een beetje dichter in de buurt. Want 5 maanden wachten kan ik niet meer hoor, ik moet ze n.l nu iedere dag met potlood bijtekenen.
zaterdag 27 oktober 2007 om 12:04
Ik ben voor de tweede keer terug geweest omdat het onderste lijntje helemaal niet gepakt heeft. Het meeste verdwijnt echter weer.
Ik ben wel bang momenteel dat ik mijn bovenlijntje niet mooi vind.
Ik wilde niet te donker maar bruin is behoorlijk licht dus zei ze dan zet ik puntje zodat het alleen wat sprekender word maar ik zie echt duidelijk een lijntje ik baal echt. En boven blijft op 1 of andere manier wel zittten.
Mensen die dit ook gehad hebben ? Bruin lijkt gewoon niet te pakken.
Verder mensen met spijt ?
Ik ben wel bang momenteel dat ik mijn bovenlijntje niet mooi vind.
Ik wilde niet te donker maar bruin is behoorlijk licht dus zei ze dan zet ik puntje zodat het alleen wat sprekender word maar ik zie echt duidelijk een lijntje ik baal echt. En boven blijft op 1 of andere manier wel zittten.
Mensen die dit ook gehad hebben ? Bruin lijkt gewoon niet te pakken.
Verder mensen met spijt ?

zaterdag 27 oktober 2007 om 13:20

zaterdag 27 oktober 2007 om 14:52
Onder heb ik het heel licht en een heel klein beetje. Boven heb ik smudgy eyes. Ik heb donkerbruin. Bij mij was het in het begin donkerder, maar na een paar dagen vallen de korstjes eraf en toen was het een stuk lichter. Even geduld nog.. Jammer dat buin niet pakt bij je. Ik heb er niet veel verstand van, dus kan je daarmee helaas niet helpen. Succes.
woensdag 7 november 2007 om 21:41
Hoi silly kitten.
Wat heerlijk dat je tevreden bent zeg. Ik heb gebeld en gezegd dat het weer voor een groot deel weggevallen is. Ik ben wel een stuk rustiger momenteel omdat ze zei dat ze er samen met een ander naar zou kijken.
Het is ook niet slecht gedaan ik bedoel van lelijk gezet dat zeker niet.
Maar wat ik wilde mijn oog groter doen lijken is juist niet gebeurd.
Die onderlijn is juist zo belangrijk omdat te bereiken.
Stond je al lang op een wachtlijst ?
Groet
Wat heerlijk dat je tevreden bent zeg. Ik heb gebeld en gezegd dat het weer voor een groot deel weggevallen is. Ik ben wel een stuk rustiger momenteel omdat ze zei dat ze er samen met een ander naar zou kijken.
Groet
donderdag 8 november 2007 om 14:02
quote:kirsie schreef op 07 november 2007 @ 21:41:
Hoi silly kitten.
Groet
Hoi!
Ja, stond al wel paar maandjes op de wachtlijst. Maar het was het wachten meer dan waard. Ik heb over 3 weekjes nog een vervolgafspraak, even kijken nog of ik die door laat gaan ja of nee. Denk het wel, even 1 klein stukkie aantippen.
Hoop dat het bij jou ook goed gaat komen!
Wanneer heb je weer een afspraak?
Groetjes!
Hoi silly kitten.
Groet
Hoi!
Ja, stond al wel paar maandjes op de wachtlijst. Maar het was het wachten meer dan waard. Ik heb over 3 weekjes nog een vervolgafspraak, even kijken nog of ik die door laat gaan ja of nee. Denk het wel, even 1 klein stukkie aantippen.
Hoop dat het bij jou ook goed gaat komen!
Wanneer heb je weer een afspraak?
Groetjes!
donderdag 8 november 2007 om 15:29
Hoi goudvis,
Ja het is wel wat lichter geworden maar precies op het stuk dat ze iets uitgeschoten lijkt niet dat zal je altijd zien. Ik vind dat de oogvorm door dat stukje minder mooi is geworden. Maar goed ik ben er zeker wat rustiger onder want als ze de onderlijk goed trekt zal dat goed kunnen komen.
Ik hoop dat het dus ook goedkomt want ik zie al wel dat het makkelijk is zo'n permanent lijntje.
Hoi Silly,
Ik heb nu de 29ste een afspraak met versterking dus
Irma is echt een schat hè. Ze heeft me echt geholpen via de mail.
Ja het is wel wat lichter geworden maar precies op het stuk dat ze iets uitgeschoten lijkt niet dat zal je altijd zien. Ik vind dat de oogvorm door dat stukje minder mooi is geworden. Maar goed ik ben er zeker wat rustiger onder want als ze de onderlijk goed trekt zal dat goed kunnen komen.
Ik hoop dat het dus ook goedkomt want ik zie al wel dat het makkelijk is zo'n permanent lijntje.
Hoi Silly,
Ik heb nu de 29ste een afspraak met versterking dus
Irma is echt een schat hè. Ze heeft me echt geholpen via de mail.
vrijdag 9 november 2007 om 09:23
Zal allemaal wel goed komen Kirsie! Irma is echt hartstikke goed.
Ik had al een basis wenkbrauw met permanente make-up van iemand anders maar was ik niet helemaal tevreden over en vorige x heeft Irma er hairstrokes opgezet en de vorm daarmee iets veranderd en ben echt helemaal 100% tevreden!!! Ga dus alleen nog terug voor een paar kleine haartjes.
We lopen elkaar trouwens "net" mis, ik heb nl de 26e een afspraak staan
Prettig weekend!
Ciao!
Ik had al een basis wenkbrauw met permanente make-up van iemand anders maar was ik niet helemaal tevreden over en vorige x heeft Irma er hairstrokes opgezet en de vorm daarmee iets veranderd en ben echt helemaal 100% tevreden!!! Ga dus alleen nog terug voor een paar kleine haartjes.
We lopen elkaar trouwens "net" mis, ik heb nl de 26e een afspraak staan
Prettig weekend!
Ciao!

vrijdag 9 november 2007 om 09:37
Silly Kitten.. volgens mij gaat Kirsie niet naar Irma toe, maar terug waar ze nu geweest is.. Diegene haalt er iemand bij.
Toch Kirsie?
Vaak is 1 of 2 nabehandelingen wel nodig hoor. Ik ben zelf ook 2 keer terug geweest.
Ik was ook bij Irma geweest en erg tevreden. Pas had ze wel een 'stop' zag ik op dr site. Nam ze alleen nog mensen aan voor wenkbrauwen. Geen idee hoe het nu is.
Toch Kirsie?
Vaak is 1 of 2 nabehandelingen wel nodig hoor. Ik ben zelf ook 2 keer terug geweest.
Ik was ook bij Irma geweest en erg tevreden. Pas had ze wel een 'stop' zag ik op dr site. Nam ze alleen nog mensen aan voor wenkbrauwen. Geen idee hoe het nu is.
vrijdag 9 november 2007 om 21:18