Mode & Beauty alle pijlers

Petjes dragen

08-06-2010 20:58 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik draag regelmatig een baseball cap ( petje ) nu heb ik gehoord dat het slecht zou zijn voor je haar, is dat zo ?
Ja, dat is zo.

Groetjes,

Erwt
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 20:59:

Ja, dat is zo.

Groetjes,

Erwtheb je er zelf ervaring mee ?
quote:Paul10 schreef op 08 juni 2010 @ 21:01:

[...]

heb je er zelf ervaring mee ?

Heb je wel eens een erwt met haar gezien?

Anyway, van petjes dragen, wordt je haar broos en breekt het sneller af. In dat opzicht is het slecht voor je haar. Wil je verder nog iets weten?
Peas on earth!
Tsja, Xan deed het ook altijd. Je ziet wat er van is geworden!
Nee, want het staat achterlijk.
Ja.
quote:Vinyl schreef op 08 juni 2010 @ 21:02:

Tsja, Xan deed het ook altijd. Je ziet wat er van is geworden! Hij lijkt hierop:
Samen met een Bomberjack?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:01:

[...]

Anyway, van petjes dragen, wordt je haar broos en breekt het sneller af. In dat opzicht is het slecht voor je haar. Wil je verder nog iets weten?bedankt voor je reactie.
Petjes? ben je BonnieStClaire misschien?
Nee, ik gok zo dat Paul een jongentje/man is...
Waar heb je dat gehoord? Ik ben héél benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing.
quote:noahtb schreef op 08 juni 2010 @ 21:05:

Nee, ik gok zo dat Paul een jongentje/man is...dat heb je goed gezien , ik ben een man
quote:TouchOfPink schreef op 08 juni 2010 @ 21:05:

Waar heb je dat gehoord? Ik ben héél benieuwd naar de wetenschappelijke onderbouwing.

ToP, ik overweeg melding te maken bij de Angels over jouw gedrag. Het valt me op dat je steeds in een topic komt binnenvallen waar ik ook schrijf en dan overdreven kritisch reageert. Ik weet niet wat je daarmee wilt bereiken, maar het stoort nogal en is nogal onsympathiek ten opzichte van Paul, die zich oprechte zorgen maakt over zijn haar.

Groet

Erwt
Peas on earth!
Volgens mij is er alleen maar een probleem bij de rand van de pet, waar die op je haar drukt. Maar van je hoofd bedekken an sich zou je haar niets moeten krijgen. Sterker nog: het is juist beter voor je haar om het te bedekken, dan krijgt het ook niet zo veel te verduren van de zon enzo.
quote:Paul10 schreef op 08 juni 2010 @ 21:06:

[...]

dat heb je goed gezien , ik ben een manWat voor haar heb je momenteel? En wat over wat voor petje hebben we het?
Peas on earth!
quote:Paul10 schreef op 08 juni 2010 @ 21:06:

[...]

dat heb je goed gezien , ik ben een manJe kunt ook je hoofd kaalscheren. Hartstikke hip, lekker fris en geen haarzorgen meer.
Ik heb zelf twee jaar aaneengesloten een petje gedragen (en bij de alopecia-episode daarna twee jaar aaneengesloten een pruik met daaronder gewoon haar op de plekken waar het wel groeide). Mijn haar (nou ja, het haar dát er groeide dus) is nog nooit zo gezond geweest als toen.
quote:noahtb schreef op 08 juni 2010 @ 21:09:

[...]

Je kunt ook je hoofd kaalscheren. Hartstikke hip, lekker fris en geen haarzorgen meer.Je vergeet erbij te vermelden dat het uitermate hygiënisch is.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:08:

[...]

Wat voor haar heb je momenteel? En wat over wat voor petje hebben we het?ik heb donkerblond haar en ik draag een donker blauw petje
Ah kijk, Erwt breekt al, net schreef ze nog liefs, nu Groet.

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
PiP, ik weet niet waar je mee bezig bent, maar je laatste post komt op mij een beetje onsmakelijk over...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 juni 2010 @ 21:01:

[...]

Liever elitair dan een pauper!
quote:Paul10 schreef op 08 juni 2010 @ 21:10:

[...]

ik heb donkerblond haar en ik draag een donker blauw petjeOh, dat is inderdaad niet zo'n goede combinatie. Blond haar met een blauw petje is nogal risicovol. Heb je misschien nog een rood petje in de kast liggen?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven