Mode & Beauty alle pijlers

Pixie cut of niet?

02-09-2015 18:34 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai,

ik heb even een ander account aangemaakt, i.v.m herkenning!

Ik zit er al heel erg lang aan te denken om een pixie cut te laten knippen. Heb nu bijna half lang haar.

M'n haar is heel slap en steil, had bij de foto's net m'n staartje er uit gehaald, dus vandaar de slag .

Wat vinden jullie?

O, hoe voeg ik een foto toe? Sorry :p.
Ik denk juist dat die jou leuk zou staan! Mooi koppie heb je. Waarom ga je niet een beetje voor beetje korter? Dan kom je dichter bij de pixie, maar mocht kort het toch niet zijn, dan heb je toch nog een beetje lengte.

Dus beginnen bij een bob, bijvoorbeeld.
quote:fleetfox schreef op 04 september 2015 @ 17:24:

Ik denk juist dat die jou leuk zou staan! Mooi koppie heb je. Waarom ga je niet een beetje voor beetje korter? Dan kom je dichter bij de pixie, maar mocht kort het toch niet zijn, dan heb je toch nog een beetje lengte.

Dus beginnen bij een bob, bijvoorbeeld.Ah dankjewel! . Een bob heb ik al een paar keer gehad, het stond ook goed. Alleen vond ik dat ik er best veel aan moest stylen, heb ook altijd snel vet haar dus om de dag wassen en in model brengen. Vond het best wat tijd kosten, omdat het erg naar buiten ging staan(ook als m'n haar vochtig/nat werd. Dan zag het er niet meer uit haha). Dus vandaar dat ik een wat makkelijker kapsel wil kiezen!
Ik heb zelf een pixie gehad! En het is weer lang nu Ik heb toen héél veel complimenten gehad en ook veel reacties van mensen die hte zonde vinden (omdat vrouwen zogenaamd lang haar moeten hebben).

Ik had er zelf geen spijt van, heb het met veel plezier gedragen. Omdat ik meer afwisseling wilde, heb ik mijn haar weer laten groeien. Trouwens, in tegenstelling tot mijn lange haar nu, kostte kort haar wel wat meer moeite. Vaker naar de kapper, elke ochtend stylen enz. Ik draag mijn haar trouwens wel vaak vast nu, dus dat scheelt natuurlijk ook .Maar ik denk dat jij wel makkelijker haar hebt voor een kort kapsel dan ik.

Als ik je één advies kan geven: gewoon lekker doen, groeit vanzelf wel weer aan als je het weer zat bent
Denk dat jij wel wegkomt met een pixie. Voor jouw gezicht zou ik echter het advies opvolgen om de lengte enigszins te behouden en lagen te laten knippen. Gewoon aangeven dat je een onderhoudsvriendelijk kapsel wil hebben. Ik denk persoonlijk dat een bob/lob-met-laagjes jouw het mooiste staat (qua gezicht) als ik heel eerlijk ben.

Wbt vet haar: als eens droogshampoo geprobeerd voor tussendoor? Ook ideaal om wat 'body' te krijgen als je toch voor de laagjes gaat.
Hmm.. Droogshampoo heb ik een aantal keer gebruikt, alleen jammer dat die bussen altijd snel leeg zijn! Ik ga nu proberen om mijn haar met olijfzeep te wassen, daarmee strip je niet je haar helemaal van haar vetten. Wat shampoo eigenlijk wel doet. Daardoor ga je ook weer meer talg aanmaken, waardoor het alleen nog maar sneller vet wordt. Ik hoop dat het wassen met olijfzeep gaat helpen om de talgproductie onder controle te krijgen!

Weet niet of m'n uitleg zo helemaal klopt, maar jullie snappen het denk ik wel .
Ik zou de pixie doen! Zelf ook ooit de sprong gewaagd, stond verrassend goed en kreeg veel complimentjes.

De bob, met name lob, is zo halfslachtig: 'Ik wil het kort en stoer, maar ik durf niet dus nu is het nog steeds lang' En dan ben je nog steeds maar half tevreden.

Knip knip knip

Als je het op den duur beu bent laat je t toch weer lekker groeien. Vraag de kapper welk modelletje het mooist bij je gezicht staat! Komt goed!
Wel grappig dat je een ander account aanmaakt ivm. herkenning, maar dan wel een foto van jezelf online slingert.

OT: Ik vind kort haar meestal niet zo mooi dus ik zeg niet doen!
quote:PoasAaier schreef op 09 september 2015 @ 15:09:

Wel grappig dat je een ander account aanmaakt ivm. herkenning, maar dan wel een foto van jezelf online slingert.

OT: Ik vind kort haar meestal niet zo mooi dus ik zeg niet doen!Het is meer dat ik niet herkend wil worden op mijn andere account, daar heb ik wel eens wat gezegd wat niet iedereen hoeft te weten ;)
quote:Pompomlala schreef op 09 september 2015 @ 14:26:

Ik zou de pixie doen! Zelf ook ooit de sprong gewaagd, stond verrassend goed en kreeg veel complimentjes.

De bob, met name lob, is zo halfslachtig: 'Ik wil het kort en stoer, maar ik durf niet dus nu is het nog steeds lang' En dan ben je nog steeds maar half tevreden.

Knip knip knip

Als je het op den duur beu bent laat je t toch weer lekker groeien. Vraag de kapper welk modelletje het mooist bij je gezicht staat! Komt goed!Haha ja, ik vind zelf ook wel: Als je het doet, doe het dan goed! Maar ik denk dat ik het toch niet ga durven. Ook wel een beetje, omdat mijn vriend het niet mooi vind.. Vooral dat eigenlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven