Mode & Beauty alle pijlers

Plus-size winkels Utrecht?

17-10-2016 16:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over een paar dagen naar Utrecht,shoppen met kids.

Maar ik zou het zo leuk vinden om ook eens leuke kleding voor mij te vinden.

Weet iemand of de H&M in Utrecht( en welke dan) de plus-size verkoopt?

En ik las iets over een winkel LolaLiza die zou ook grote maten collectie hebben?

Het gaat voornamelijk om leuke jurkjes in maat 46/48.

Mijn dank is groot(letterlijk)
Lola liza en Mango zitten inderdaad aan de Oudegracht, beiden hebben een grote maten afdeling.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Kijk,hier wordt ik al blij van!
Lolaliza is trouwens wel heel veel polyester. De printjes vind ik erg leuk, maar het materiaal vind ik telkens weer jammer.

Verder heb ik niet zoveel tips. De C&A zit er met twee vestigingen, maar die heb je thuis vast ook.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Notorious Clothing (Voorstraat 41) heeft ook jurken in die maat. Ik ben daar zelf goed geslaagd met dezelfde maat. Is wel retro/vintage. Moet je van houden.

En mocht iemand toevallig die maat sportkleding zoeken... De Intersport (Potterstraat 2) naast de Bijenkorf heeft veel keus. Meerdere merken, ruime maatvoering. Toevallig eergisteren nog goed geslaagd. (Ik zocht me een ongeluk voor een jazzbroek maat 46, nergens wat te vinden, behalve online... Tot ik daar kwam. Kon er meerdere passen.)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Zal ik ook noteren!
Er is ook Bagoes en your size in Utrecht.
Wat is 'plus size'? Is dat maat 44 of 50?

http://www.yoursizeutrecht.nl/
De H&M in Hoog Catharijne heeft de plus size-collectie, de rest bij mijn weten niet.

Monatala, heeft Mango aan de Oudegracht veel van de Violeta-collectie? En weet jij toevallig ook tot welke maat Lolaliza gaat? Ik zie op de website vooral veel keus t/m 46 en daarboven niet, maar misschien is dat in het echt beter
quote:HannahMay schreef op 17 oktober 2016 @ 17:54:

De H&M in Hoog Catharijne heeft de plus size-collectie, de rest bij mijn weten niet.

Monatala, heeft Mango aan de Oudegracht veel van de Violeta-collectie? En weet jij toevallig ook tot welke maat Lolaliza gaat? Ik zie op de website vooral veel keus t/m 46 en daarboven niet, maar misschien is dat in het echt beter

Ja,daarom vroeg ik het ook hier,op internet gaat het tot maat 46.

Maar er staat ook op internet( niet site zelf) dat ze sinds kort grote maten hebben t/m maat 52.

Ik kon hier zelf geen collectie oid van terugvinden op internet.

H&M HC ga ik ook kijken.

Scheelt dat ik weet waar ik nu heen moet..
Miss etam in hc is ook groote maaten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven