Plus-size winkels Utrecht?
maandag 17 oktober 2016 om 16:30
Ik ga over een paar dagen naar Utrecht,shoppen met kids.
Maar ik zou het zo leuk vinden om ook eens leuke kleding voor mij te vinden.
Weet iemand of de H&M in Utrecht( en welke dan) de plus-size verkoopt?
En ik las iets over een winkel LolaLiza die zou ook grote maten collectie hebben?
Het gaat voornamelijk om leuke jurkjes in maat 46/48.
Mijn dank is groot(letterlijk)
Maar ik zou het zo leuk vinden om ook eens leuke kleding voor mij te vinden.
Weet iemand of de H&M in Utrecht( en welke dan) de plus-size verkoopt?
En ik las iets over een winkel LolaLiza die zou ook grote maten collectie hebben?
Het gaat voornamelijk om leuke jurkjes in maat 46/48.
Mijn dank is groot(letterlijk)
maandag 17 oktober 2016 om 16:44
maandag 17 oktober 2016 om 16:51
Notorious Clothing (Voorstraat 41) heeft ook jurken in die maat. Ik ben daar zelf goed geslaagd met dezelfde maat. Is wel retro/vintage. Moet je van houden.
En mocht iemand toevallig die maat sportkleding zoeken... De Intersport (Potterstraat 2) naast de Bijenkorf heeft veel keus. Meerdere merken, ruime maatvoering. Toevallig eergisteren nog goed geslaagd. (Ik zocht me een ongeluk voor een jazzbroek maat 46, nergens wat te vinden, behalve online... Tot ik daar kwam. Kon er meerdere passen.)
En mocht iemand toevallig die maat sportkleding zoeken... De Intersport (Potterstraat 2) naast de Bijenkorf heeft veel keus. Meerdere merken, ruime maatvoering. Toevallig eergisteren nog goed geslaagd. (Ik zocht me een ongeluk voor een jazzbroek maat 46, nergens wat te vinden, behalve online... Tot ik daar kwam. Kon er meerdere passen.)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
maandag 17 oktober 2016 om 17:25
maandag 17 oktober 2016 om 17:54
De H&M in Hoog Catharijne heeft de plus size-collectie, de rest bij mijn weten niet.
Monatala, heeft Mango aan de Oudegracht veel van de Violeta-collectie? En weet jij toevallig ook tot welke maat Lolaliza gaat? Ik zie op de website vooral veel keus t/m 46 en daarboven niet, maar misschien is dat in het echt beter
Monatala, heeft Mango aan de Oudegracht veel van de Violeta-collectie? En weet jij toevallig ook tot welke maat Lolaliza gaat? Ik zie op de website vooral veel keus t/m 46 en daarboven niet, maar misschien is dat in het echt beter
maandag 17 oktober 2016 om 18:14
quote:HannahMay schreef op 17 oktober 2016 @ 17:54:
De H&M in Hoog Catharijne heeft de plus size-collectie, de rest bij mijn weten niet.
Ja,daarom vroeg ik het ook hier,op internet gaat het tot maat 46.
Maar er staat ook op internet( niet site zelf) dat ze sinds kort grote maten hebben t/m maat 52.
Ik kon hier zelf geen collectie oid van terugvinden op internet.
H&M HC ga ik ook kijken.
Scheelt dat ik weet waar ik nu heen moet..
Ja,daarom vroeg ik het ook hier,op internet gaat het tot maat 46.
Maar er staat ook op internet( niet site zelf) dat ze sinds kort grote maten hebben t/m maat 52.
Ik kon hier zelf geen collectie oid van terugvinden op internet.
H&M HC ga ik ook kijken.
Scheelt dat ik weet waar ik nu heen moet..