Mode & Beauty alle pijlers

Prangende BH-vraag.

04-08-2012 16:45 76 berichten
Viva ladies, ik heb een vraag.

Ik draag al jaren geen BH, ik vind dat die dingen rot zitten, ik hou niet van strakke bandjes, cups met vulling, beugelbh's enzo.Gelukkig zijn mijn borsten nog stevig en staat het onder een niet al te dun shirtje niet lelijk ofzo. Een Ah- bra vind ik TE lelijk.

Daarom draag ik onder shirtjes die vragen om een bh vaak zo'n triangelbikini bovenstukje, dat zit tenminste niet zo irritant.

Een hemdje met "ingebouwde" bh heb ik al geprobeerd maar vind ik ook niet prettig, daarbij heb je dan gelijk een hemdje aan wat dan niet leuk of nodig is onder een shirtje.

Iemand van jullie een goede tip voor een bh die wel geschikt zou zijn voor al mijn eisen.
je hebt van die topjes van sloggi, die schijnen fijn te zitten. ik zoek het even voor je op.
sloggi double comfort top

http://www.wehkamp.nl/Zoe ... IZ=True&VIEW=Grid&F=1&F=2
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik vind ze ook niet al te lekker zitten, maar ik draag elke dag een BH. Zonder ziet er niet uit, tenminste, dan ben ik zo plat als een dubbeltje. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Welke cup heb je?
Tja, ik heb hele goedkope voorgevormde beha's van de Hema en die zitten heerlijk (of eigenlijk: die voel ik niet zitten)! Maar ik heb dan ook maar 70A, dus erg veel hoeven ze niet te dragen

Maar waarom koop je dan niet gewoon een beha die lijkt op die bikini? Die zijn er echt wel hoor.
quote:verliefdopiemand schreef op 04 augustus 2012 @ 16:49:

Welke cup heb je?Ik heb cup b, soms is het c.
quote:marjan77 schreef op 04 augustus 2012 @ 16:48:

sloggi double comfort top

http://www.wehkamp.nl/Zoe ... IZ=True&VIEW=Grid&F=1&F=2Dank je wel, die zien er comfy uit! Weet je toevallig of die top je borsten ook platdrukt, want dat hoeft dan weer niet, zo groot zijn ze niet.
Triumph; zit altijd geweldig. Blijven erg mooi.

Heb ze zonder voorgevormde; vulling en wat meer.

Een gewone BH dus.

Hema vind ik vreselijk zitten.
Ben ik nou de enige die het er -ongeacht de cupmaat- niet uit vindt zien zonder BH? Geen probleem bij een sweater thuis op de bank, maar wanneer je de deur uitgaat is dat toch wel zo netjes?
Als je cup a hebt snap ik het nog wel maar ik heb een b/c en zou nooit zonder bh de straat opgaan, het ziet er gewoon lelijk uit.
quote:roodpaars schreef op 04 augustus 2012 @ 16:57:

[...]

Ik heb cup b, soms is het c.Zonder het getal erbij zegt een cupmaat niets. Met 75C heb je bijvoorbeeld kleinere borsten dan met 85B.
quote:Java schreef op 04 augustus 2012 @ 17:01:

[...]

Zonder het getal erbij zegt een cupmaat niets. Met 75C heb je bijvoorbeeld kleinere borsten dan met 85B.

Ik heb het al een tijdje niet gemeten maar nu even gedaan:

onder de borsten is het 85 en de grootste omvang van de borsten is 95.

Volgens Hunkemoller heb ik dan cup AA? Dat snap ik niet want mijn borsten passen echt niet in cup AA. Mijn borsten zijn echt niet kleiner geworden de laatste tijd.
Hoi Roodpaars,

Toen ik (eindelijk!) toe was aan mijn eerste BH, was dat een drama. Ik vond het vreselijk hem te moeten dragen.

In 40 jaar tijd ben ik daar wel overheen gekomen...

Ik houd niet van beugelbeha's. Dus blijven er alleen 'sportbeha's' over. Het lichtste soort, bij voorbeeld verkrijgbaar bij Lidl of Aldi (zo af en toe) of bij de Hema, bevalt mij ondertussen uitstekend.

Ook de door jou genoemde hemdjes met ingebouwde zachte BH vind ik heerlijk om te dragen en er zijn nog leuke te krijgen ook.

Ik ben het wel met anderen eens dat ik het 'geen gezicht' vind als een vrouw geen BH draagt... terwijl ze er wel een nodig heeft.

Echt helpen kan ik je niet, dus heb ik alleen mijn bevindingen gemeld.

Groet, Beter.Laat
Zonder BH schijnen je borsten sneller te gaan hangen, is dat zo? Ik slaap soms zelfs met mijn BH uit angst voor hangborsten.

Ik heb deze topjes van sloggi, net zoiets als waar iemand het hier al over had alleen zijn deze nog 'minder' bh.

Ik draag deze zelf over een bh en onder een shirtje met een diepe hals, lijkt het net of je een spagettiband topje aan hebt maar heb je het draagcomfort van een klein topje.

Deze koop ik bij de livera.

Overigens vind ik het ook geen gezicht als vrouwen geen bh aan hebben, je ziet het zeg maar.

Je hebt ze ook in het wit.
quote:verliefdopiemand schreef op 04 augustus 2012 @ 17:21:

Zonder BH schijnen je borsten sneller te gaan hangen, is dat zo? Ik slaap soms zelfs met mijn BH uit angst voor hangborsten.Je zou er ook een paar lagen foundation onder kunnnen smeren.
quote:kettle schreef op 04 augustus 2012 @ 17:29:

[...]

Je zou er ook een paar lagen foundation onder kunnnen smeren.Heel origineel!
quote:verliefdopiemand schreef op 04 augustus 2012 @ 17:21:

Zonder BH schijnen je borsten sneller te gaan hangen, is dat zo? Ik slaap soms zelfs met mijn BH uit angst voor hangborsten.Ja klopt. Het kan zo erg worden dat je steeds met blauwe borsten rondloopt, omdat ze steeds tegen je knieën klotsen.
Nou, voor de pro-bhdraagsters, mijn borsten zien er nog prima uit in een shirtje, ze hangen niet en het staat echt niet raar.

Ook mijn eerlijke vriendin die nooit een blad voor mond neemt en altijd eerlijk commentaar geeft, zegt dat het prima kan en dat ik goede borsten heb. En dat zeg ik niet om op te scheppen...

Ik denk niet dat borsten zonder bh dragen meer gaan hangen, aangezien ik dus al jaren geen bh draag en mijn borsten niet hangen.
Als je niet gewend bent om een bh te dragen dan zou ik zeker geen voorgevormde bh met vulling kopen.

Het is even zoeken maar er zijn ook nog wel bh's te koop die niet voorgevormd zijn.

Ik vind zelf de basic beugelbh van livera eigen merk erg fijn.

Als je de juiste maat bh koopt dan voel je hem niet. In ieder geval echt niet meer dan een bikini topje.

Heb je wel last van je bh dan draag je gewoon niet de juiste maat.
quote:roodpaars schreef op 04 augustus 2012 @ 17:34:

Nou, voor de pro-bhdraagsters, mijn borsten zien er nog prima uit in een shirtje, ze hangen niet en het staat echt niet raar.

Ook mijn eerlijke vriendin die nooit een blad voor mond neemt en altijd eerlijk commentaar geeft, zegt dat het prima kan en dat ik goede borsten heb. En dat zeg ik niet om op te scheppen... Foto!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:roodpaars schreef op 04 augustus 2012 @ 17:34:

Daar gaat het niet om.

Je ziet het wanneer iemand geen BH aan heeft. En dat vind ik gewoon niet netjes staan, ook niet bij heel mooie borsten.
Van die dekzwabbers, brrrrr. Thuis krijgen ze de vrijheid maar verder worden ze ingepakt. Sloggi drukt niet plat, zitten prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven