Mode & Beauty alle pijlers

Primark

25-05-2015 10:28 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben van plan om morgen voor het eerst naar de Primark te gaan.

Is het nu echt zo dat ik voor 50,-, 3 tassen vol heb?

Wat kost een shirtje, broek, lingerie bijvoorbeeld?

Gr,

Emma
Dat ligt nogal aan wat je precies gaat kopen daar.

En nee niet alles kost maar een paar euro. Maar het is wel goedkoop, net even goedkoper dan de H&M vaak.
Ik vind de primark ook duurder worden. Een babyjurkje voor 8 euro bijvoorbeeld. Vest +- 15 euro. Basic t-shirtje 3.-
Vreselijk.
Volgens mij is het idd heel goedkoop. Ik zou de tasseen bewaren, makkelijk voor het weggooien na 2x wassen...

http://www.primark.com/nl/products
Goedkoper dan de H&M inderdaad. Kwaliteit van H&M vind ik dan wel veel beter. Primark heeft een hoog nylongehalte.
Op een zonnebril van 1.50 na kon ik er niet slagen.

En druk,zo stuk dat ik nog steeds niet de hele winkel heb gezien. Ik werd er gillend gek.
quote:yasmijn schreef op 25 mei 2015 @ 10:30:

Vreselijk.
Dat hangt er heel erg vanaf. Maar het is in aanschaf wel goedkoper. Na een paar keer wassen is het stuk, dus dan moet je weer nieuw kopen en ben je dus duurder uit dan wanneer je naar H&M was geweest.
Het is bij de primark goed kijken, sommige dingen zijn echt geen slechte kwaliteit, ik heb vestjes die al 2 jaar veel gedragen worden en nogsteeds mooi zijn! Jurkjes ook trouwens. En nee voor 50 euro heb je niet 3 tassen vol
Internagelaktisch
Oh en de kwaliteit van de dingen die ik gezien heb is ruk,vind veel t shirts ook de uitstraling van een overmatig gedragen en gewassen pyjama hebben.

Dan is h&m beter.
Denk dat als je 15 bent en je het met weinig kleedgeld moet doen een ideale winkel is...
Als je hetzelfde erbij wil lopen als de rest dan zou ik daar heen gaan
Ideaal?????

http://www.proud2bme.nl/T ... Sweatshop._Deadly_Fashion
Haha, ben blij met jullie eerlijke reacties. Ben bang dat ik ook niet verder ga komen, dan een zonnebril.

Alleen ga wel even kijken, 'nieuwschierig'.....
Nee voor 50 euro heb je geen 3 tassen vol.

Vreselijke rot winkel, zorg dat je vroeg bent anders moet je een halfuur wachten voor je eens een paskamer in kan.
Het ligt er echt aan wat je koopt. Jeans voor mijn oudste van 8 gaan langer mee dan dan die van de H&M en Zeeman en betere pasvorm voor 8 euro.

Maar veel dingen zijn echt voor 1a 2 keer aandoen. Ik vind hipper dan Zeeman maar veel slechte kwaliteit, goed zoeken en voelen en aan naden trekken.

Ze hebben ook leuke blousjes voor ouder dan 15.

En ga alsjeblieft meteen heen als de winkel open gaat. In Zaandam kan je dan nog tot een uur of 10/11 redelijk rustig winkelen. Alleen deze dinsdag niet daar, ze hebben daar 3e pinksterdag, winkels open maar veel mensen vrij.
Ik was ook nieuwsgierig maar bij mij staat primark nu op 1 van "hel op aarde" nog boven ikea
Owe nee hoor, Primark doordeweeks vroeg is echt niet zo erg als Ikea zaterdagmiddag.
Wordt dagje ergeren ben ik bang.

Drukke tiener, overvolle paskamers en uiteindelijk bagger kwaliteit. Denk nog even overna, moet nl zomerkleding dat net even langer mee gaat als 3 wassen
Voor kinderen vind ik het ideaal, zeker voor jongetjes. Het klopt dat het 1 seizoen mee gaat maar de spijkerbroeken zijn goed. Coor mijn dochter slaag ik soms goed en soms helemaal niks maar voor volwassen kom ik er niet. En inderdaad vroeg gaan! En zorgen dat je niet hoeft te passen. Idioot druk altijd.
quote:yasmijn schreef op 25 mei 2015 @ 10:36:

Ideaal?????

http://www.proud2bme.nl/T ... Sweatshop._Deadly_FashionIk ben echt geen Primark fan hoor, maar ik word zo moe van dit soort artikelen. Denk je nou werkelijk dat Primark de enige winkel is?? Wake up!
mijn tienerdochters vinden het een fantastische winkel. erg hippe leuke tshirts, crop tops, shorts, sokken en ondergoed. en vergeet de onesies niet, must-have volgens mijn meiden. De kwaliteit is meestal best ok, bijvoorbeeld de onesies gaan al zeker anderhalf jaar mee en worden veel gedragen. De goedkope tshirts (<5 euro) hebben niet zo'n goede pasvorm maar och dat zijn vaak sport shirts of voor onder een vest/trui.

ik vind de winkel in Eindhoven verschrikkelijk. altijd druk, een rotzooi, brrrr… maar op zaterdag ochtend in Nijmegen is het prima te doen. het is een lichte ruime winkel, is te doen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
De horror. Als man daar naar binnen wil sta ik met de overige mannen buiten te wachten 😂
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Je moet inderdaad goed kijken en vroeg gaan anders is het niet te doen.

Ze hebben leuke spijkerjasjes en ik kocht een mooi spijkergilet voor 13 eurootjes.

De kleding die ik van ze heb is van goeie kwaliteit draag het al jaren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven