Professionail Utrecht HC, is het wat?
dinsdag 14 december 2010 om 22:00
Aangezien mijn nagels de winter niet lijken te overleven , en met het feestdagenseizoen in het vooruitzicht, ben ik op zoek naar een adresje voor (evt. eenmalige) goedkope acrylnagels in Utrecht.
Nu heb ik wel eens een aziatische nagelstudio in HC gezien, is het wat?
En weet iemand ook wat een nieuwe set acryl kost, en evt opvullen?
Ik heb trouwens wel jarenlange ervaring met acrylnagels, dus weet wat het is en wil ook geen drogist plaknagels o.i.d..
Nu heb ik wel eens een aziatische nagelstudio in HC gezien, is het wat?
En weet iemand ook wat een nieuwe set acryl kost, en evt opvullen?
Ik heb trouwens wel jarenlange ervaring met acrylnagels, dus weet wat het is en wil ook geen drogist plaknagels o.i.d..
dinsdag 14 december 2010 om 22:49
Goedkoop wil niet altijd zeggen dat het goed is. En kunstnagels moeten wel goed zijn, willen ze mooi ogen.
De prijs van een nieuwe set acryl verschilt per nagelstudio.
Kun je niet beter naar een schoonheidssalon gaan voor een lekkere manicure? Knappen je handen en nagels toch van op, en je hoeft je kunstnagels niet te laten verwijderen of op laten vullen.
De prijs van een nieuwe set acryl verschilt per nagelstudio.
Kun je niet beter naar een schoonheidssalon gaan voor een lekkere manicure? Knappen je handen en nagels toch van op, en je hoeft je kunstnagels niet te laten verwijderen of op laten vullen.
woensdag 15 december 2010 om 00:08
Mijn eerste setje gelnagels komt daar vandaan! Ik vond het meuk, ze knippen je nagels niet mooi af, schuren tot het een ons weegt en na een goeie maand kon ik ze zelf vanaf pielen.
Als je een keer nieuwe nepnageltjes wil (het werkt wel verslavend hoor) zou ik niet daar naartoe gaan. Ik zou als ik jou was om en nabij de 50 euro denken voor een nieuwe set, verwijderen kost nogmaals 30 euro en opnieuw laten opvullen ook. Je kunt ook kiezen voor niet verwijderen en ze af laten groeien (is niet het mooiste effect) en ze zelfstandig bijknippen.
In Overvecht in het winkelcentrum zit wel een goede mevrouw, vraagt ook zoiets en ze is heel goed. Wel bellen want ze heeft het druk. Verder de nagelsalon in de Bijenkorf schijnt ook super te zijn, iets duurder maar verschillende huisgenoten hadden het er toen per 6 weken voor over.
Als je een keer nieuwe nepnageltjes wil (het werkt wel verslavend hoor) zou ik niet daar naartoe gaan. Ik zou als ik jou was om en nabij de 50 euro denken voor een nieuwe set, verwijderen kost nogmaals 30 euro en opnieuw laten opvullen ook. Je kunt ook kiezen voor niet verwijderen en ze af laten groeien (is niet het mooiste effect) en ze zelfstandig bijknippen.
In Overvecht in het winkelcentrum zit wel een goede mevrouw, vraagt ook zoiets en ze is heel goed. Wel bellen want ze heeft het druk. Verder de nagelsalon in de Bijenkorf schijnt ook super te zijn, iets duurder maar verschillende huisgenoten hadden het er toen per 6 weken voor over.
zondag 19 december 2010 om 18:40
Ik ga wel altijd naar die studio in Hoog Cat!
Ze zijn best goedkoop, E35 voor nieuwe set, E25 voor bijvullen.
Ik heb meer slechte dingen gehoord over de Vietnamese dames, maar ik ben een tevreden klant
Na ongeveer 5 weken moet je ze wel echt bij laten vullen. Alle nagels groeien toch, dus dat heeft niks met de kwaliteit van de acrylnagels te maken, lijkt mij.
Ik veil ze zelf ook altijd bij trouwens. Ze hebben nu ook een mooie kleur voor de tip, ipv van tipex-wit is het een beetje parelmoerachtig, ziet er veel natuurlijker uit! Al ben ik echt van de nagellak
Ze zijn best goedkoop, E35 voor nieuwe set, E25 voor bijvullen.
Ik heb meer slechte dingen gehoord over de Vietnamese dames, maar ik ben een tevreden klant
Na ongeveer 5 weken moet je ze wel echt bij laten vullen. Alle nagels groeien toch, dus dat heeft niks met de kwaliteit van de acrylnagels te maken, lijkt mij.
Ik veil ze zelf ook altijd bij trouwens. Ze hebben nu ook een mooie kleur voor de tip, ipv van tipex-wit is het een beetje parelmoerachtig, ziet er veel natuurlijker uit! Al ben ik echt van de nagellak
maandag 21 februari 2011 om 10:06
Ik ben afgelopen weekend naar de nagelstudio Nail Artist in de Bijenkorf gegaan en ik ben zeer tevreden! Het kost 50 euro voor een nieuwe set, inclusief lakken, en 30 voor opvullen. Ze geven trouwens op maandag en dinsdag 5 euro studentenkorting. Toen ik daar was, kwam er ook een meisje die naar een Aziatische salon (beneden bij HC, American Nailartist?) was geweest en daar helemaal niet tevreden over was. Haar eigen nagels zagen er niet meer uit: allemaal krassen. Die dames zijn volgens haar veels te hardhandig. Het deed ook pijn toen ze bezig waren. Ben blij dat ik daar niet naartoe ben gegaan!