Mode & Beauty alle pijlers

Puist!

10-12-2013 07:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, een giga puist midden op mijn gezicht, rood en wel. Ik heb geen foundation. Hoe kan ik de schade beperken?
Heb je helemaal niets van een poedertje of crème in huis waar je wat mee kunt? Kun je je haar zo draperen dat het nog leuk zit en dat het zo goed als de puist bedekt?
Nee :(
Niets er op smeren dan geneest e.a. het snelst.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wees blij dat het er maar één is. Gaat vanzelf over!!!
Niet aanzitten in ieder geval want dan word het alleen maar roder en valt je puist nog meer op
.
Tandpasta erop, dan droogt ie uit!
Open krabben.
Niks aan doen. Een puist met foundation eroverheen ziet er alleen nog maar viezer uit.
Pleister?
verba volant, scripta manent.
Ik zou de schade niet beperken. Kans dat je het op de lange termijn meer schade dan goed doet.

Gewoon doen alsof er niets aan de hand is, is er immers ook niet.

Mijn man heeft gisteren letterlijk een deksel op zijn neus gekregen en daar zit een flinke schaafwond nu. Ik was hem er al mee aan het plagen, maar hij heeft al een verhaal klaar voor zijn collega's (het wilde seks gehad verhaal. Al zijn collega's weten hoe ik er nu uitzie dus die geloven hem toch niet, mijn gok is dat zij hem ook gaan stangen).
Dat is lastig. Ikzelf doe er altijd ontharingscreme op (bikinilijn ontharingscreme), een dotje, tien minuten. Daarna wegschrapen en naspoelen. Daarna gaat hij altijd in de remissie.
Ontharingscreme op een puist???
Ik heb er gelukkig zelden meer eentje, maar als ik er eentje heb, tip hem aan met benzoylperoxidecrème. Dan kiest hij snel het hazenpad, zeg maar.
quote:Carenza schreef op 10 december 2013 @ 10:57:

Ontharingscreme op een puist??? Kan me er wel iets bij voorstellen. Ontharingscremes bevatten eiwitoplossers. Naast je haar lost de creme ook het bovenste laagje van je opperhuid op, die uit dode huidcellen bestaat. Bij een verstopping zit er vaak een propje dode huidcellen, vermengd met talg. Gaat die ontsteken, dan heb je een puist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven