Puma apart advies......
vrijdag 4 maart 2011 om 22:14
Vandaag Puma short ondergoed gekocht, zit heerlijk!
Maar ik keek even hoe heet ik dit ondergoed kan wassen en toen zag ik me toch een aparte melding staan, namelijk "wash when dirty" . Ligt het aan mij of vinden meer mensen dit een eigenaardig advies. Bedoel hoe blond moet je zijn?????
Puma wordt in Pakistan gefabriceerd trouwens, had ik niet gedacht.
Maar ik keek even hoe heet ik dit ondergoed kan wassen en toen zag ik me toch een aparte melding staan, namelijk "wash when dirty" . Ligt het aan mij of vinden meer mensen dit een eigenaardig advies. Bedoel hoe blond moet je zijn?????
Puma wordt in Pakistan gefabriceerd trouwens, had ik niet gedacht.
vrijdag 4 maart 2011 om 22:38
vrijdag 4 maart 2011 om 22:46
quote:Starshine schreef op 04 maart 2011 @ 22:36:
ik denk ook dat het advies als humor bedoeld is. Maar hoort er eigenlijk niet Wash IF dirty te staan ipv when? Ik twijfel een beetje.
Nope, Wash when dirty is goed...
Maar geweldig advies, zullen niet veel mensen aan gedacht hebben dat het dan de tijd is om je onderbroek in de was te mieteren...
ik denk ook dat het advies als humor bedoeld is. Maar hoort er eigenlijk niet Wash IF dirty te staan ipv when? Ik twijfel een beetje.
Maar geweldig advies, zullen niet veel mensen aan gedacht hebben dat het dan de tijd is om je onderbroek in de was te mieteren...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 4 maart 2011 om 22:47
vrijdag 4 maart 2011 om 22:49
quote:Hasse88 schreef op 04 maart 2011 @ 22:46:
[...]
Maar geweldig advies, zullen niet veel mensen aan gedacht hebben dat het dan de tijd is om je onderbroek in de was te mieteren... Ja, ik zal er eens beter op letten in het vervolg. Nu wacht ik dat de onderboek uit zichzelf blijft staan, voor ik hem in de wasmachine gooi...
[...]
Maar geweldig advies, zullen niet veel mensen aan gedacht hebben dat het dan de tijd is om je onderbroek in de was te mieteren... Ja, ik zal er eens beter op letten in het vervolg. Nu wacht ik dat de onderboek uit zichzelf blijft staan, voor ik hem in de wasmachine gooi...
vrijdag 4 maart 2011 om 23:04
quote:Starshine schreef op 04 maart 2011 @ 22:48:
nou, ik vond dit:
If en when zijn beide vertalingen van als. Dit vormt een van de grootste struikelblokken voor Nederlandstalige sprekers. If heeft met mogelijkheid te maken, when met tijd.
dan neig ik toch meer naar if
Als je het heel overdreven wil vertalen wordt het:
When: Wassen wanneer het vies is
If: wassen, mocht het vies zijn
nou, ik vond dit:
If en when zijn beide vertalingen van als. Dit vormt een van de grootste struikelblokken voor Nederlandstalige sprekers. If heeft met mogelijkheid te maken, when met tijd.
dan neig ik toch meer naar if
Als je het heel overdreven wil vertalen wordt het:
When: Wassen wanneer het vies is
If: wassen, mocht het vies zijn
anoniem_95101 wijzigde dit bericht op 04-03-2011 23:06
Reden: wanneer is beter
Reden: wanneer is beter
% gewijzigd