Pumps gezocht
zaterdag 26 oktober 2019 om 20:06
Hoi dames,
Al een tijdje ben ik op zoek naar rode pumps met een smalle hoge hak en een soort van koordje dat je om je enkels en onderbenen kunt wikkelen... Geen idee hoe dit heet, ik heb talloze zoektermen gebruikt maar kan niet vinden wat ik zoek. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Ps. heb me speciaal voor deze vraag geregistreerd, ben dus nieuw op het forum. Hoop dat ik dit topic in de juiste categorie heb geplaatst.
Al een tijdje ben ik op zoek naar rode pumps met een smalle hoge hak en een soort van koordje dat je om je enkels en onderbenen kunt wikkelen... Geen idee hoe dit heet, ik heb talloze zoektermen gebruikt maar kan niet vinden wat ik zoek. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Ps. heb me speciaal voor deze vraag geregistreerd, ben dus nieuw op het forum. Hoop dat ik dit topic in de juiste categorie heb geplaatst.
zondag 27 oktober 2019 om 00:33
Yes, dit is ongeveer wat ik bedoel inderdaad! Alleen het koordje mag nog iets breder en hoger... Weet je toevallig waar deze vandaan komen?
zondag 27 oktober 2019 om 02:24
mmm daar doe je mij wel een plezier mee...
zondag 27 oktober 2019 om 06:33
Zalando “rode pump gesp”: https://www.zalando.nl/only-shoes-onlch ... 4-g11.html
https://www.zalando.nl/zign-klassieke-p ... w-g11.html
En als je googelt op: “Ankle strap pump red”:

https://www.zalando.nl/zign-klassieke-p ... w-g11.html
En als je googelt op: “Ankle strap pump red”:

zondag 27 oktober 2019 om 12:12
zondag 27 oktober 2019 om 23:55
Bedankt voor alle reacties maar het is nog net niet helemaal wat ik zoek...
Eigenlijk zoek ik een soort combinatie tussen die bovenste van Nitflex (met de open voet zeg maar als ik een normale pump) maar dan met die wat bredere koordjes zoals Safrat ze plaatst...
En dan het liefst koordjes die hoger doorlopen, tot onderkant knie, een aantal keer om je onderbenen gewikkeld zeg maar.
Wie van jullie kan me gelukkig maken?
Eigenlijk zoek ik een soort combinatie tussen die bovenste van Nitflex (met de open voet zeg maar als ik een normale pump) maar dan met die wat bredere koordjes zoals Safrat ze plaatst...
En dan het liefst koordjes die hoger doorlopen, tot onderkant knie, een aantal keer om je onderbenen gewikkeld zeg maar.
Wie van jullie kan me gelukkig maken?
maandag 28 oktober 2019 om 08:04
Tot de knie? Dat heb ik nog nooit gezien. Koop gewoon een fijne rode pump en laat een schoenmaker er een lang lint aan zetten.
Je komt misschien wat meer bij sex-achtige stores uit? Daar hebben ze soms ook veel. Christine leDuc enzo. Oh, en Pretty Little Things (=geen seks store, gewoon een fast fashion keten) misschien. Maar dat is mijn smaak echt totaal niet, dus daar ben ik minder bekend.
Je komt misschien wat meer bij sex-achtige stores uit? Daar hebben ze soms ook veel. Christine leDuc enzo. Oh, en Pretty Little Things (=geen seks store, gewoon een fast fashion keten) misschien. Maar dat is mijn smaak echt totaal niet, dus daar ben ik minder bekend.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 08:16
57.43% gewijzigd
maandag 28 oktober 2019 om 11:58
Ze hadden deze in 3 kleuren, geen rood helaas, wel roze. Maar ik heb de site niet heel goed doorgeploegd. En wellicht komen ze voor de feestdagen met een rode variant? Hou het in de gaten zou ik zeggen
Grappig dat je zo gericht op zoek bent! Ik vind dat dan ook meteen een leuk klusje om mee te denken.
maandag 28 oktober 2019 om 12:33
Grappig inderdaad, maar ook heel frustrerend... Ik weet precies wat ik wil hebben alleen kan ze maar nergens vinden. Gelukkig zijn er hier op het forum mensen die meedenken
Heb die site volledig doorgespit, geen rode helaas, verder wel erg veel mooie pumps inderdaad. Zeker een aanrader voor de liefhebber.

Hier noemen ze ‘t Satin Ankle Tie Court Shoe.