Mode & Beauty alle pijlers

Push-up BH in grote maten.

02-10-2007 21:18 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Die vind ik nou nooit ergens! Ik heb cup 70E en dat klinkt groter dan het is. Maar ik zou graag eens een push up BH kopen. Niet omdat ik graag grotere borsten heb, maar voor een mooier decollete. Met een andere BH heb je nou niet bepaald een mooie inkijk.

Push-up BH's gaan vaak maar tot cup C en dat vind ik nergens op slaan. Maar als ik dit ergens opmerk krijg ik vaak opmerkingen als "ja bij een grotere cup heb je toch geen push-up nodig".

Wat jullie? En heeft iemand misschien tips oid?
Koop gewoon een mooie bh die voldoende ondersteuning geeft. Dus met een goede beugel en brede bandjes enzo. Dat lijkt me belangrijker (en mooier!!) dan de boel praktisch tegen je nek aan te leggen.
Dat is zéker belangrijker, daar heb je gelijk in, maar die heb ik al een aantal. En ik ben niet van plan het ordinaire effect te creeëren, maar bij een normaal truitje met een ronde hals lijkt het me voor af en toe mooier. Of gewoon als sexy-setje.
Nee, oke dan begrijp ik je weer

Dacht even aan het ordinaire effect.... brrrr

Ik denk niet dat ik je kan helpen aan winkels. Maar ik zal even op googelen.
Gevonden!

Hunkemoller punt nl > BH > Maat E > Push up > 1 artikel.

Is niet een heel bijzondere BH, maar ze zijn er dus wel
anoniem_54930 wijzigde dit bericht op 02-10-2007 22:01
Reden: nu is het compleet
% gewijzigd
Helemaal eens dorpsgek, ik wil ook een push up in mijn maat (momenteel 90D en ik heb er zelfs eentje 90E). Ik ben fors gebouwd en daarom lijken mijn borsten helemaal niet groot. Zo op het oog zou je zeggen een cup C hooguit. Maar mijn borsten zijn ook erg breed, dat speelt ook mee. Ik heb dus ook niet echt een mooi décolleté, een goeie push up zou bij bepaalde kleding echt veel goeds doen. Inderdaad ook niet om ordinair te zijn. Ik vind het ook echt totaal nergens op slaan dat blijkbaar alleen kleinere borsten omhoog geduwd zouden moeten worden!

xx lisa.
Ik heb er trouwens wel ooit eentje gehad in toen nog 85D, maar misschien was het ook wel een C die groot viel, dat weet ik niet meer precies. Helaas ging de beugel kapot.

xx lisa.
quote:Spinster schreef op 02 oktober 2007 @ 22:00:

Gevonden!

Hunkemoller punt nl > BH > Maat E > Push up > 1 artikel.

Is niet een heel bijzondere BH, maar ze zijn er dus welIk zie het ja, misschien dat ik die eens kan passen! Bedankt!
Voor D zag ik genoeg, maar het meeste is idd AA t/m C als ik het zo zie. Voor E zag ik weinig.

Wat vind je van deze: Miss Mary of Sweden push-up beha

(te vinden via welovelingerie punt nl en dan push up bh, deze kun je geloof ik bij Wehkamp kopen en wél in E)
@ Lisa: ik vind niet dat grote borsten niet omhoog geduwd mogen worden. Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft.

Ik zou het alleen zelf alleen doen (als ik zo'n grote cup had) als ze anders erg hangen. Ik vind het zelf geen gezicht als je zo'n enorme tegen elkaar geperste kloof krijgt die dus praktisch in je nek ligt.

Push up lijkt me trouwens (voor alle maten en m.n. voor erg grote) ook mooier als je borsten ver uit elkaar staan, of wijd uitlopen naar beneden toe.. (staat er een beetje vaag, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik)
quote:Spinster schreef op 02 oktober 2007 @ 22:16:

@ Lisa: ik vind niet dat grote borsten niet omhoog geduwd mogen worden. Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft.

Ik zou het alleen zelf alleen doen (als ik zo'n grote cup had) als ze anders erg hangen. Ik vind het zelf geen gezicht als je zo'n enorme tegen elkaar geperste kloof krijgt die dus praktisch in je nek ligt.

Push up lijkt me trouwens (voor alle maten en m.n. voor erg grote) ook mooier als je borsten ver uit elkaar staan, of wijd uitlopen naar beneden toe.. (staat er een beetje vaag, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik)

Bedankt voor het zoeken in ieder geval!

En ik vind het opgepushte "ronde ballen" effect zelf ook erg lelijk. Maar een subtiele ronding niet. Mijn borsten hangen niet erg, maar staan wel ver uit elkaar. Ze raken elkaar niet in het midden zeg maar.
bravissimo.com.

Engelse site met hele mooie lingerie ( vind ik dan) voor dames met een grote cup.

Daar hebben ze vast ook een push-up in jouw maat.
TO, je zou eens kunnen kijken naar een ander model BH. Een balconette geeft voor grotere borsten een heel mooi decollete, vergelijkbaar met wat een push up doet voor een kleinere cup. Ik (75E) heb ook wel eens push-ups gepast (een goede speciaalzaak heeft ze wel in grote cupmaten) maar echt mooi vind ik het niet staan. In tegenstelling tot een balconette.

Kijk eens op www.victoriassecret.com, daar zie je veel voorbeelden van balconette's, ook in grote maten. Dan weet je een beetje welk model ik bedoel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
En daarbij zijn mijn borsten helemaal niet zo groot! Klinkt misschien ongeloofwaardig, maar dat komt door de omvang 70. Hou maar eens een 70E of 90E naast elkaar.
Ik heb zelf 90e en koop mijn bh's bij Pabo, niet echt een push-up, maar wel een mooi decolletee, eentje heeft ook wel een beetje een push-up effect. Maar het ligt gewoon aan je borsten welk model het beste bij je past, dus probeer gewoon eens wat uit.
quote:Poezewoes schreef op 02 oktober 2007 @ 22:19:

TO, je zou eens kunnen kijken naar een ander model BH. Een balconette geeft voor grotere borsten een heel mooi decollete, vergelijkbaar met wat een push up doet voor een kleinere cup. Ik (75E) heb ook wel eens push-ups gepast (een goede speciaalzaak heeft ze wel in grote cupmaten) maar echt mooi vind ik het niet staan. In tegenstelling tot een balconette.

Kijk eens op www.victoriassecret.com, daar zie je veel voorbeelden van balconette's, ook in grote maten. Dan weet je een beetje welk model ik bedoel. De balconet BH is inderdaad heel mooi! Dat is ook een beetje het effect dat ik bedoel, niet te erg tegen elkaar aan maar wel omhoog! Bedankt, ga ik daar eens naar kijken bij een speciaalzaak.
Ik draag zelf ook een redelijke cupmaat, en ik vind balconetbh's prachtig om te zien, maar ik ben altijd bang dat je borsten 'er uit vallen'. Ik moet voor mijn werk veel bukken en dat staat niet echt charmant! Kan iemand mij uit ervaring vertellen of dat inderdaad het geval is?

En ik zag het boven al staan, maar Pabo heeft inderdaad véél bh's in grotere maten, waarvan ook een heel aantal met push up effect...
quote:Dorpsgek schreef op 02 oktober 2007 @ 22:20:

En daarbij zijn mijn borsten helemaal niet zo groot! Klinkt misschien ongeloofwaardig, maar dat komt door de omvang 70. Hou maar eens een 70E of 90E naast elkaar.

De omvang maakt idd wel ontzettend uit! Zo heb ik zelf een D-BH, terwijl mijn maat C is. 70D is idd echt een heel ander gezicht dan een grotere omvang D.

Maar ook al is het minder groot dan wat je je er bij voorstelt, feit is dat de gemiddelde BH-maat geloof ik nog steeds B is (of is het inmiddels C? iig niet hoger). Dus vergeleken met het gemiddelde is het groot, maar het is ook maar net wat voor figuur je hebt (en dus ook omvang) en wat je zelf groot vindt.
quote:Poezewoes schreef op 02 oktober 2007 @ 22:19:

Kijk eens op www.victoriassecret.com, daar zie je veel voorbeelden van balconette's, ook in grote maten. Dan weet je een beetje welk model ik bedoel. Oh, wat een mooie jurken.... Eerst nog 10 kg afvallen en dan
Dorpsgek,

Bij Naron in Breda kun je terecht voor Push up bh's in grote maten. Ik geloof tot FF.

Ik heb daar zelf een zwarte push up gekocht in F en zo'n bh zorgt er inderdaad voor dat je een heel mooi decollete krijgt, zonder dat het ordinair is.

Je kunt ook online bestellen www.naron.nl

succes!
Iedereen bedankt voor de reacties!!
Ikke met m'n E cup soms D cup neem het liefst een balconette die gepadded is. Dus geen vullingen of kussentjes maar de hele cup van dat zachte iets dikkere materiaal (gepolsterd heet dat geloof ik?)

Dat geeft een mooi decolete en zit heerlijk.

Ik draag veel Marlies, die heeft ook veel van dat soort.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2011 13:50
Reden: spam
% gewijzigd
Een topic uit 2007 uppen om spam te plaatsen? Niet echt handig he...
[...]Nog zo'n niet slim iemand... De 3e nick die in 2 dagen enkel en alleen spamt voor dit bedrijf/merk. Waarschijnlijk alleen de google hier gebruikt en te dom om te zien dat het een topic is uit 2007.

Iig gestaft, net zoals je 'collega's'
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-08-2011 13:51
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven