pyjama
maandag 1 februari 2016 om 22:41
Vraag:
Ik draag 's nachts alleen een pyjama shirt met lange mouw. Ergerlijk hieraan is dat wanneer ik draai het ding knelt en vervelend zit! Ook de naden vind ik niet altijd fijn (zeurpiet he?!)
Heeft iemand tips wat wel prettig zit en draait?
N.b. niets aan doen is met dit weer en kouder geen optie
Ik draag 's nachts alleen een pyjama shirt met lange mouw. Ergerlijk hieraan is dat wanneer ik draai het ding knelt en vervelend zit! Ook de naden vind ik niet altijd fijn (zeurpiet he?!)
Heeft iemand tips wat wel prettig zit en draait?
N.b. niets aan doen is met dit weer en kouder geen optie
anoniem_273503 wijzigde dit bericht op 01-02-2016 22:42
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
maandag 1 februari 2016 om 23:24
Gewoon oude katoenen shirts met korte mouw hier.
Vroeger zwoor ik bij van die big shirts, maar ik ben kennelijk meer gaan draaien ofzo, ik raak nu helemaal in de knoop met die dingen iig.
Ik zou als ik jou was dus een nauwsluitend shirt nemen, geen fladderding. Eventueel van stretchspul zodat het niet knelt.
Vroeger zwoor ik bij van die big shirts, maar ik ben kennelijk meer gaan draaien ofzo, ik raak nu helemaal in de knoop met die dingen iig.
Ik zou als ik jou was dus een nauwsluitend shirt nemen, geen fladderding. Eventueel van stretchspul zodat het niet knelt.
dinsdag 2 februari 2016 om 08:41
quote:chocolol schreef op 01 februari 2016 @ 23:09:
xxl kopen, dan kun je rondjes draaien in je shirt en knelt hij dus niet
misschien dat geen of korte mouwen minder knellen
let op de stof waar het van gemaakt is, iets soepels lijkt me fijner
Ik vind het zelf juist fijner als je iets aansluitends aanhebt. Dat gaat namelijk niet schuiven en draaien.
In koude nachten draag ik dan een legging en een lang shirt dat aansluit; een soort van thermo setje, als het ware.
Edit: of beter, een nieuw dekbed! Wij hebben een nieuwe sinds vorige zomer en hebben deze winter het winterdeel er niet aangehad; ideaal!
let op de stof waar het van gemaakt is, iets soepels lijkt me fijner
Ik vind het zelf juist fijner als je iets aansluitends aanhebt. Dat gaat namelijk niet schuiven en draaien.
In koude nachten draag ik dan een legging en een lang shirt dat aansluit; een soort van thermo setje, als het ware.
Edit: of beter, een nieuw dekbed! Wij hebben een nieuwe sinds vorige zomer en hebben deze winter het winterdeel er niet aangehad; ideaal!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
vrijdag 5 februari 2016 om 07:28
Ha fijn zoveel antwoorden!! Ja, ik slaap ook het liefst naakt, het probleem is alleen dat ik op gloei 's nachts en met een winterdekbed mijn warmte dan niet kwijt raak waardoor ik een soort van warmtestuwing krijg; veel te heet, misselijk, hoofdpijn. Herfstdekbed is met vorst te koud in mn blootje
Ik ga idd maar een op zoek naar flexibele nauwsluitende shirts/hempjes ed en testen wat ik het prettigst vindt.
Dank voor alle reacties
Ik ga idd maar een op zoek naar flexibele nauwsluitende shirts/hempjes ed en testen wat ik het prettigst vindt.
Dank voor alle reacties
woensdag 10 februari 2016 om 02:22
quote:chocolol schreef op 01 februari 2016 @ 23:09:
let op de stof waar het van gemaakt is, iets soepels lijkt me fijnerMaar misschien heeft TO wel maat xxxl, dat zien we vanaf hier niet
let op de stof waar het van gemaakt is, iets soepels lijkt me fijnerMaar misschien heeft TO wel maat xxxl, dat zien we vanaf hier niet
woensdag 10 februari 2016 om 09:09
quote:akioli schreef op 03 februari 2016 @ 14:04:
Er is toch niks fijner als naakt slapen? Heb het nooit begrepen, kleding in bed. Na 5 minuutjes is het echt wel warm hoor... Misschien moet je het gewoon eens proberen ;)Vreselijk juist, naakt slapen. Maar ik wil zelfs s zomers het liefst lange mouwen.
Er is toch niks fijner als naakt slapen? Heb het nooit begrepen, kleding in bed. Na 5 minuutjes is het echt wel warm hoor... Misschien moet je het gewoon eens proberen ;)Vreselijk juist, naakt slapen. Maar ik wil zelfs s zomers het liefst lange mouwen.
woensdag 10 februari 2016 om 22:57
Ik draag in de winter een aansluitend shirt met lange mouwen. Die stop ik in een soort boxershortje. Blijft prima zitten als ik draai en geen blote rug of buik.
Bloot slapen vind ik vreselijk. Alleen al om het idee dat als er brand uitbreekt ik kostbare seconden zal verspillen door eerst iets aan te moeten trekken voordat ik gillend naar buiten ren.
Bloot slapen vind ik vreselijk. Alleen al om het idee dat als er brand uitbreekt ik kostbare seconden zal verspillen door eerst iets aan te moeten trekken voordat ik gillend naar buiten ren.
woensdag 10 februari 2016 om 23:49