Mode & Beauty alle pijlers

Regenlaarzen Hip

28-09-2011 08:55 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik ben opzoek naar hipe regenalaarsjes nu heb ik er wel gevonden alleen weet ik niet zo goed wat ik moet kiezen.

Dus welken hebben jullie thuis staan ?
Kapotte laarzen met kleine bloemetjes. Er zit een hele grote scheur in en ik moet dus ook nieuwe want ik draag ze vaak. Ik wil er alleen geen ¤100 aan uitgeven.
De enige die er leuk uitzien: Hunter laarzen.
Waarom wil je weten welke wij thuis hebben staan?Wil je dan dezelfde of juist niet?

Als jij ze mooi vindt koop je ze toch gewoon???
Ik zou kijken welke het beste bij mijn kleding passen, qua kleur en design.
Jah wil gewoon weten wat jullie hebben,HUNTER laarzen zijn wel goed duur goedkopen laarsjes???
Ik snap niets van je zinnen Greetje.
Geen, godzijdank.

Helpt dat?
Jah zit in de klas dus moet snel typen Maar ik bedoel te zeggen dat ik wel graag wil weten wat voor laarzen een beetje hip zijn ?

En heb naar hunter laarzen gekeken maar zijn beetje prijzig .
Supertrash heeft toch ook regenlaarzen dit seizoen? Of een soort regenlaarzen.
This is not kosher!
Even loepen doet mij concluderen dat TO een regenkleding-fetisj heeft.
Waarom wil je hippe regenlaarzen?

Koop die goedkope groene en doe ze alleen aan als het regent.
Welke scholier heeft nou een regenkledingfestish?

Als je op school zit is dat toch iets om je voor te schamen?
Action 7.95 Zwart met witte stippen en hele leuke met bloemetjes.

Werken prima voor de regen.

Je gaat toch geen 100 euro uitgeven voor een paar regenlaarzen?
Je zit in de klas? Ik zou maar gaan opletten als ik jou was. Hoe beter je oplet, hoe duurder de laarzen zullen zijn die je later kan kopen.
Ik zou idd maar is opletten in de klas haha......Maar ga hier is kijken staan best leuke laarsjes op en niet echt heel duur, heb mijn laarsjes daar pas ook gekocht.

http://www.regenpakhuis.nl/tags/dames-regenlaarzen/
quote:debbievandeven schreef op 28 september 2011 @ 09:53:

Ik zou idd maar is opletten in de klas haha......Right back at ya.....
Misschien is er naast TO nog een plek vrij voor Debbie.
Ik heb rode van de aldi met witte bloemen en stof die erover heen gevouwen wordt en een veter erin. Kostten in de aanbieding 4,95 voor een paar en ik heb er al lekker op in de tuin rond gehobbeld. Ze komen de tuin overigens niet uit.

hippe regenlaarzen, tsssk..

Ik heb deze ook nog bij mijn ouders liggen, volgens mij in wel 4 verschillende maten. Interesse?:

Ik heb al jaren regenlaarzen. Ze zijn geloof ik blauw en ze staan in de schuur, waar ze horen. Ik heb ze om in de tuin te werken als het geregend heeft, maar verder....

Ik snap niks van die nieuwe mode. Regenlaarzen, geen voetbed, lelijk, rubber zweet als de ziekte, en als het glad is glijd je uit. Waarom zou je daar kapitalen voor willen neertellen?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:debbievandeven schreef op 28 september 2011 @ 09:53:

Ik zou idd maar is opletten in de klas haha......Maar ga hier is kijken staan best leuke laarsjes op en niet echt heel duur, heb mijn laarsjes daar pas ook gekocht.

http://www.regenpakhuis.nl/tags/dames-regenlaarzen/

Bedankt voor zoveel reactie,ik heb vandaag regenlaarsjes gekocht voor aankomende buiten festivals die gehouden gaan worden.

Deze zijn het trouwens geworden :
Regenlaarsjes? Zijn je voetjes zo klein?
Ga naar een tuincentrum, zoals intratuin. Kan je meteen passen of ze lekker zitten.
Ik draag altijd regenlaarzen met zon en regen, ik heb inmiddels 23 paar. :-)

Zelfs naar school trok ik altijd glimmende blauwe regenlaarzen, aan ook in de zomer als het warm was. Iedereen vond het geweldig en hip hihi
quote:greetje25 schreef op 28 september 2011 @ 16:05:

[...]

Bedankt voor zoveel reactie,ik heb vandaag regenlaarsjes gekocht voor aankomende buiten festivals die gehouden gaan worden.

Deze zijn het trouwens geworden : [afbeelding]ik moet toegeven je hebt wel hele gave regenlaarzen uitgezocht :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven