retrobikiniprobleem
donderdag 26 maart 2015 om 17:44
Ik zoek een leuke retrobikini, omdat dat stijltje me aanspreekt en mijn voloptueuze vormen passen daar ook in. Tevens: leuke ruitjes, streepjes en polkadots. Ik heb er echter één probleem mee, namelijk dat die bikinibroekjes geen broekjes zijn, maar levensgrote oma-onderbroeken, van over de navel tot onder de billen. Dat wil ik niet!
Ik wil kittig en sexy, en kekke stofjes, mooie gedrapeerde tops met brede bandjes, zodat mijn F-cup daar leuk inpast, maar niet zo'n megabroek.
Wie kent een merk dat aan al mijn eisen voldoet, of kan leuke plaatjes plakken ter inspiratie?
Ik wil kittig en sexy, en kekke stofjes, mooie gedrapeerde tops met brede bandjes, zodat mijn F-cup daar leuk inpast, maar niet zo'n megabroek.
Wie kent een merk dat aan al mijn eisen voldoet, of kan leuke plaatjes plakken ter inspiratie?
donderdag 26 maart 2015 om 20:54
quote:haakje schreef op 26 maart 2015 @ 20:41:
[...]
Hangt dat niet van het merk af? Ik pas sowieso geen hema bh's of badpakken.
Ik koop dat soort dingen vaak bij de livera of bestel bij de wehkamp.
Maar laatst op de markt grote maten bovenstukjes van Triumph voor een euro, en die hebben dat ook niet. En gewoon 2 brede bandjes
Wat ik lastig vind is dat het enige bovenstuk dat echt flatteert en goed zit met een soort plooien is.
Leuk heen en terug naar de badjes met een soort bultige dingen onder je shirt of jurk.
Tip voor bij de badjes: ik heb een leuk boardshort gekocht. Kan ik zo naar huis ipv met een natte bikinikont in je short of moeilijk gedoe met een jurkje en omkleden etc.
Merk maakt ook niet uit, ik ben echt overal al geweest. Livera, hema, h&m, perry sport, dure lingeriewinkel hier, hunkemoller.
Ik snal niet helemaal wat je bedoelt met "heen en terug naar de badjes" op vakantie in turkije in het hotel had ik zo'n el cheapo jurk van de action die je op 5 manieren kan dragen ofzo. Ideaal ding! Doe hem als rok aan en loop zo naar mijn kamer terug op de camping loop ik meestal gewoon met mijn handdoek omgeslagen en kleed me dan in de caravan om.
[...]
Hangt dat niet van het merk af? Ik pas sowieso geen hema bh's of badpakken.
Ik koop dat soort dingen vaak bij de livera of bestel bij de wehkamp.
Maar laatst op de markt grote maten bovenstukjes van Triumph voor een euro, en die hebben dat ook niet. En gewoon 2 brede bandjes
Wat ik lastig vind is dat het enige bovenstuk dat echt flatteert en goed zit met een soort plooien is.
Leuk heen en terug naar de badjes met een soort bultige dingen onder je shirt of jurk.
Tip voor bij de badjes: ik heb een leuk boardshort gekocht. Kan ik zo naar huis ipv met een natte bikinikont in je short of moeilijk gedoe met een jurkje en omkleden etc.
Merk maakt ook niet uit, ik ben echt overal al geweest. Livera, hema, h&m, perry sport, dure lingeriewinkel hier, hunkemoller.
Ik snal niet helemaal wat je bedoelt met "heen en terug naar de badjes" op vakantie in turkije in het hotel had ik zo'n el cheapo jurk van de action die je op 5 manieren kan dragen ofzo. Ideaal ding! Doe hem als rok aan en loop zo naar mijn kamer terug op de camping loop ik meestal gewoon met mijn handdoek omgeslagen en kleed me dan in de caravan om.
donderdag 26 maart 2015 om 20:55
donderdag 26 maart 2015 om 20:56
quote:Flauwegeit schreef op 26 maart 2015 @ 20:54:
Desperate_housewife: wat jij zoekt heet een balconette:
[afbeelding]Ik zal er eens naar gaan kijken! Heb wel zo'n bh, maar daarbij heb ik weer een ribbel onder mijn arm haha! Maar ik ga gewoon eens die bonprix-winkel opzoeken, wie weet! En anders maar weer op jacht, ga binnenkort shoppen in wijnegem dus daar slaag ik dan misschien wel
Desperate_housewife: wat jij zoekt heet een balconette:
[afbeelding]Ik zal er eens naar gaan kijken! Heb wel zo'n bh, maar daarbij heb ik weer een ribbel onder mijn arm haha! Maar ik ga gewoon eens die bonprix-winkel opzoeken, wie weet! En anders maar weer op jacht, ga binnenkort shoppen in wijnegem dus daar slaag ik dan misschien wel
donderdag 26 maart 2015 om 21:15
Heb je al eens bij de surfmerken gekeken? Ik heb een mooie met grotere cups en bredere bandjes van protest. Daarbij zit een wat groter broekje voor als ik achter dochter aan huppel en heb er een los broekje bij gekocht voor een relaxt zonmomentje in de tuin.
Ben trouwens ook fan van boardshorts. Helemaal ideaal!
Ben trouwens ook fan van boardshorts. Helemaal ideaal!
vrijdag 27 maart 2015 om 09:30
Meiden, jullie hebben me echt geholpen, vooral de plaatjes in het begin, met die gezellige ruitjes vind ik erg leuk.
Ik wilde gisteravond weer gaan posten na het eten, maar kind was gevallen en ik heb de hele avond op de eerste hulp gezeten. Alles nu weer goed en ze is weer naar school, maar man man, wat een zielig hoopje ellende had ik bij me.
Ik wilde gisteravond weer gaan posten na het eten, maar kind was gevallen en ik heb de hele avond op de eerste hulp gezeten. Alles nu weer goed en ze is weer naar school, maar man man, wat een zielig hoopje ellende had ik bij me.
vrijdag 27 maart 2015 om 10:04
Nou, het zag er vooral heel bloederig uit, en het bleef maar bloeden. Zo zielig. Het moest gehecht worden, maar het was zó druk. Alsof het regionale we-vallen-van-de-trap-avond was. Dus we hebben maar heel even een arts gezien, maar wel heel lang moeten wachten. En toen was het naderhand weer gedoe met haar papieren... nou ja, als troost zijn we bij de mac langs gegaan.