Mode & Beauty alle pijlers

retrobikiniprobleem

26-03-2015 17:44 57 berichten
Ik zoek een leuke retrobikini, omdat dat stijltje me aanspreekt en mijn voloptueuze vormen passen daar ook in. Tevens: leuke ruitjes, streepjes en polkadots. Ik heb er echter één probleem mee, namelijk dat die bikinibroekjes geen broekjes zijn, maar levensgrote oma-onderbroeken, van over de navel tot onder de billen. Dat wil ik niet!

Ik wil kittig en sexy, en kekke stofjes, mooie gedrapeerde tops met brede bandjes, zodat mijn F-cup daar leuk inpast, maar niet zo'n megabroek.

Wie kent een merk dat aan al mijn eisen voldoet, of kan leuke plaatjes plakken ter inspiratie?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een retrobikini topje kopen en daar een "gewoon" bikinibroekje bij dragen?
Lijkt me dat bij een retro top, een retro broekje toch het leukste staat. Misschien een optie om gewoon een ander bikinibroekje te gebruiken? Met een bijpassend effen kleur, of eentje in een contrasterend printje? Naja, geen hulp van mij dus
Maar een retrobikini is toch juist retro vanwege die broekjes? Dat bepaald naar mijn idee de hele stijl. De top is vaak gewoon een halter-top. Je zoekt dus een gewone bikini met retro-print.
Dat zou kunnen. Als laatste mogelijkheid wil ik dat zeker proberen, maar liever wil ik gewoon een mooie bikini, dus bovenstukje en broekje van hetzelfde stofje. Het is pas maart, dus ik heb nog een hele tijd tot ik op vakantie ga en bikini-proef ben.
Check deze site eens:

http://www.unique-vintage.com/swim/two- ... suits.html
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 17:49:

Maar een retrobikini is toch juist retro vanwege die broekjes? Dat bepaald naar mijn idee de hele stijl. De top is vaak gewoon een halter-top. Je zoekt dus een gewone bikini met retro-print.Nouja, dat is natuurlijk ook wel zo. Maar zó groot hoeft nu ook weer niet. Misschien heb je gelijk en moet ik gewoon zoeken naar een halter bikini met een kek ruitje of polkadotje.
quote:Sensy12 schreef op 26 maart 2015 @ 17:50:

Check deze site eens:

http://www.unique-vintage.com/swim/two- ... its.htmlJa, had ik al gezien. Heb je gezien hoe gróót die broekjes zijn? Ik vrees dat ik iets onmogelijks zoek.
De hema heeft een zwarte bikini met witte stippen. Niet helemaal retro, smalle bandjes bijvoorbeeld en een niet al te spannende kleur. Maar wel "vormvriendelijk" zonder dat het broekje tot je navel komt. Misschien heb je er iets aan Of spreekt een van de andere prints je aan.
Ik zweer bij de bh's en bikini's van prima donna met mijn 75 G, zit hier wat leuks voor je bij?

http://www.primadonna.eu/nl/primadonna- ... zomer-2015
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Bijenkorf

Verschillende soorten broekjes.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Misschien vind je bikini's van Seafolly ook wel leuk.

Beide via asos

En dit is seafolly

De combinatie retro print, goed voor ronde vormen maar geen megabroekje is inderdaad moeilijk te vinden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:tyche schreef op 26 maart 2015 @ 18:15:

[afbeelding]

[afbeelding]

Beide via asos

En dit is seafolly

[afbeelding]

De combinatie retro print, goed voor ronde vormen maar geen megabroekje is inderdaad moeilijk te vinden.

Die laatste heeft wel een lage broek hoor.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh, googlen op 'bikini gingham' levert wel wat op (zo heet dat ruitpatroontje)

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik heb het juist andersom, ik vind die broekjes wel leuk maar die tops zijn te klein. Ook bij badpakken. Heb het opgegeven.
Op eBay staan ook heel veel retro bikini's.
Maar TO, welke maat heb je dan? Dat de broeken zo groot worden? Welke cupmaat, welke broekmaat?
quote:lilalinda schreef op 26 maart 2015 @ 18:34:

Maar TO, welke maat heb je dan? Dat de broeken zo groot worden? Welke cupmaat, welke broekmaat?Het is het model broekje dat gewoon groot is. Heeft niks met de maat te maken.
Ik raad je aan om naar een lingerie speciaal zaak te gaan. In Hoorn zit oa een hele goede. Ik vind zelf oa het merk Freya erg fijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
http://www.freyalingerie.nl/badmode.aspx

Heel geschikt voor grotere cupmaten en keus uit verschillende broekjes.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 18:36:

[...]

Het is het model broekje dat gewoon groot is. Heeft niks met de maat te maken.ja, maar dat heurt zo
quote:lilalinda schreef op 26 maart 2015 @ 18:52:

[...]

ja, maar dat heurt zoJa, maar dat is dus niet wat TO zoekt.
quote:Katherina schreef op 26 maart 2015 @ 17:52:

[...]

Ja, had ik al gezien. Heb je gezien hoe gróót die broekjes zijn? Ik vrees dat ik iets onmogelijks zoek.

Eh ja. Jij zoekt op drie hoog een villa zonder trappen.

Je wilt retro maar geen retro model geenideedus.
quote:lilalinda schreef op 26 maart 2015 @ 18:52:

[...]

ja, maar dat heurt zoTO weet niet wat ze wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven