Mode & Beauty alle pijlers

riem met platte gesp (elastiek?)

08-04-2017 15:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een riem met een soort platte gesp. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar het probleem met gewone riemen met een metalen gesp is dat ze je buik dik doen lijken (uitstulping) als je ze draagt en er een semi wijd shirt of aansluitend shirt overeen draagt. Voor sommige afzakbroeken heb ik eenmaal een riem nodig.

Wellicht is er iets met klittenband, een platte gesp o.i.d. Heb al op verschillende sites en in winkels gekeken maar kon niets van mijn gading vinden.

Wie heeft de gouden riem-tip?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik lees mee, zelfde probleem. Op de markt werd mij een riem met platte gesp aangesmeerd waarmee dit niet zou gebeuren, maar helaas weer (nog steeds) hetzelfde probleem...
Aliexpress heeft platte elastieke riempjes.

Vind ze alleen nogal strak.
Als je een beetje handig bent met naald en draad, staat hier een goede oplossing:

http://www.mysimplyspecial.com/diy-onzichtbare-riem/
Hm, daar hoef ik niet aan te beginnen helaas. Ik heb absoluut geen dikke buik maar wel het lijf van een vrouw van 43 met maat 38/40
http://www.invisibelt.nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh goede tip mary....zoiets kan mijn schoonmoeder wel maken denk ik.
Ook een tip tickel, echter, ik vind ze best duur en onduidelijk te zien op de site.
Ik heb een riem met een heel platte gesp die wegvalt in de riem zelf. Die heb ik overgehouden aan een baan waarin ik bedrijfskleding moest dragen. Ik heb gevraagd of ik de riem mocht houden, die is toen verrekend met mijn laatste salaris. Dus misschien kun je eens op sites kijken waar bedrijfskleding wordt verkocht.
Vintage repro merken als Banned en Hell Bunny hebben dergelijke riemen in het assortiment. Kijk even op sites als TopVintage en Succubus, die hebben meestal wel diverse merken en kleuren.
such reply. wow.
En zelf een riem in elkaar (laten) zetten?

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik doe mijn riem dan met de gesp opzij. Dus niet op mijn buik, maar meer mijn heup.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
dan heb je een assymetrische heupblub....althans...ik wel...
Haha! Bij mij zie je het niet...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Lucky vicky

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven