Mode & Beauty alle pijlers

rimpels nek

08-07-2012 11:48 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben 48 jaar en in mijn nek zitten rimpels vind dit echt heel erg en maakt je ook echt onzeker vind dat het je oud maakt

smeer elke dag met vitamine e creme

nu voel ik ook als mensen naar mijn nek kijken dat ik daar een rot gevoel door krijg help

wie herkent dit een weet raad
Maar schoonheid zit van binnen en dat straal je van buiten uit.

Werk in een winkel dus ik zie zoveel verschillende mensen en ook wel oudere mensen maar ik zie echt niet of mensen rimpels in hun nek hebben maar wel hun verhaal en dat vind ik meestal veel interresanter.
quote:moppie63 schreef op 08 juli 2012 @ 12:43:

Werk in een winkel dus ik zie zoveel verschillende mensen en ook wel oudere mensen maar ik zie echt niet of mensen rimpels in hun nek hebben maar wel hun verhaal en dat vind ik meestal veel interresanter.

TO doet het niet voor jou, ze doet het voor zichzelf.

En het is geen kwestie van kiezen. Een 'verhaal' hebben én een strakke nek, is nóg leuker natuurlijk.
Tuurkijk snap ik dat ze dat voor zichzelf doet en dat ze daar zich fijn bij voelt om zo weinig mogelijk rimpels te hebben.

Ik denk dat het voor een groot gedeelte met erfelijkheid heeft te maken en vooral niet roken, niet in de zon en zo gezond mogelijk eten!

En niet te veel lachen(grapje, want daar krijg je lachrimpels van)
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2014 09:35
Reden: spam
% gewijzigd
quote:moppie63 schreef op 08 juli 2012 @ 12:43:

Werk in een winkel dus ik zie zoveel verschillende mensen en ook wel oudere mensen maar ik zie echt niet of mensen rimpels in hun nek hebben maar wel hun verhaal en dat vind ik meestal veel interresanter. Dit vind ik toch altijd zo'n dooddoende opmerking! Wat heb je nu aan zo'n opmerking. Idem geld maakt niet gelukkig ook zo één.
Hebben we het trouwens wel over rimpels in de nek is het niet in de hals. Het is me nog nooit opgevallen dat iemand rimpels in de nek heeft. Toch eens beter om me heen kijken. Ik ben in ieder geval 54 en heb geen rimpels daar.
Shawltjes. Ook lekker warm.
verba volant, scripta manent.
topic is twee jaar oud, de rimpels zullen inmiddels nog wel veel erger zijn geworden..

denk niet dat To zich nog durft te laten zijn

Je kunt smeren wat je wilt maar de lichaamsdelen die je leeftijd het eerst verraden zijn je handen. De rest kun je laten opereren op opvullen.
verba volant, scripta manent.
Was me niet opgevallen dat het topic zo oud was. Waarom wordt het na boven gehaald?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven