Mode & Beauty alle pijlers

Ringen te groot geworden

27-03-2013 17:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Vorig jaar was ik zo'n 10 kilo afgevallen. Hartstikke fijn voor mezelf, iets minder voor mijn portemonnee. Als modejunkie heb ik tussendoor veel kleren gehaald en aan het einde een hele nieuwe garderobe gekocht.

Nu ben ik laatst weer even begonnen met op mijn eten letten en ben ik 5 kilo afgevallen. Ik draag mijn kleren nu gewoon een beetje ruimer, want ik heb op dit moment niet genoeg geld om wéér een nieuwe garderobe aan te schaffen en in de zomer zal ik vast wel weer wat aankomen, maar zoals de topictitel al zei:

Al mijn ringen zijn te groot geworden.

Nu heb ik een paar zilveren fijne ringetjes, en die draag ik in een ketting om mijn nek. Wanneer ik er geld voor heb laat ik deze verkleinen, want daar zit betekenis achter.

Maar ik heb (niet overdreven) wel 50 ringen denk ik, die ik allemaal gekocht heb in maat M/L/XL. Omdat ik nu om mijn vingers een S/M pas, glijden ze bijna allemaal af.

Nieuwe kopen is dus voor mij geen optie, ik heb geprobeerd plakband erom heen te wikkelen, maar dat ziet er dus echt belachelijk uit.

Heeft iemand dé tip voor me? Iets wat ik er omheen kan doen wat er niet te raar uit ziet? (touw lijkt me ook geen goed idee).

Ik heb geen inspiratie....
Een of enkele ringen kleiner laten maken en die dan bovenop, als stopper, een van je andere 50 ringen dragen. Dan kunnen die niet af glijden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb dat ook gehad, alleen heb ik geen 50 ringen

Ik heb toen mijn ring een heel klein beetje verbogen, tot hij niet meer helemaal rond was maar ietsjes ovaal, toen bleef hij ook goed zitten
Ah ovaal! Dat is wel slim! Al heb ik ook een paar hele dikke ringen die ik niet zomaar kan buigen denk ik, maar ik ga het zeker proberen.

Een stopper voorkomt niet dat-ie gaat draaien.. dus dan glijdt-ie wel af, maar dan glijdt de bovenkant elke keer naar de zijkant.

Het is ook geen wereldprobleem ofzo, dat weet ik ook weer wel. En het zijn allemaal neppe en/of kitsch ringen van de H&M e.d. Maar het is zo zonde als ik ze niet echt meer zou kunnen dragen.
Ik was 8 kg afgevallen en heb bij de juwelier een setje simpele zilveren ringen gekocht, die voor de andere ringen zitten. Zo glijden ze niet af. Zijn vrij smalle, neutrale ringetjes, kostten weinig. Staat ook nog prima!
Je ringen zijn niet te groot geworden maar je vingers te klein.
quote:GiB schreef op 27 maart 2013 @ 17:37:

Je ringen zijn niet te groot geworden maar je vingers te klein.

Haha +1.

Waren de bijdehandjes lekker?
Dat zou mooi zijn als edelstaal zou vermeerderen, maar nee, jij bent minder geworden. Juwelier kan ze kleiner maken, of je doet met een draadje wikkelen tt ze passen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Op MP dan maar, of op de rommelmarkt verkopen? Niet die met betekenis/waarde natuurlijk? En dan van de opbrengst nieuwe kopen?
Ik woon niet in Nederland, maar ik zou inderdaad mijn nichtjes kunnen overhalen ze te verkopen met koninginnen/koningsdag!

Goede tip!

Marktplaats is weer zo sh*t.. doordat verzendkosten hoog worden d.m.v. goede verpakking, moet ik de ring voor een euro ofzo wegdoen wil iemand hem nog kopen.

(Ooit in een 'normale' envelop een geleende ring verzonden naar een vriendin omdat ik voorlopig niet thuis kwam, nooit aangekomen. Schijnbaar zijn er een aantal oneerlijke postbodes die de brief openen wanneer ze geld of een pasje voelen)
Ik heb dat probleem ook gehad, maar dan met - 30 kilo... Omdat ik nog aan het lijnen was en dus niet meteen mijn ringen kleiner wilde hebben ben ik naar een juwelier gegaan waar ze dunne glazen ringen hadden in allerlei kleuren, die heb ik tijdelijk als stoppers gebruikt.

Uit eindelijk heb ik toch voor een hoop geld mijn trouwring kleiner laten maken. En flink ook, eerst was de mijne groter dan die van mijn man, nu kleiner ;)
Jeetje -30! Wat knap! Glazen ringen klinkt ook goed. Dat valt veel minder op. (Mijn ringen varieren in kleuren, dus een zilver ringetje valt sneller op). Ik ga hier zoeken! Dankjewel
Bij de Claires heb ik kleine plastic dingetjes gezien die je om je ring kan doen, op die manier worden ze kleiner zegmaar (goede uitleg he)

Ik heb zelf erg dunne vingers waardoor ik weinig ringen pas, dus ik overweeg ze ook te gaan halen. Sommige ringen passen me wel als het warm is, maar zijn te groot als het koud is.
12 but mature for my age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven