Mode & Beauty alle pijlers

Rits probleem .

04-10-2017 19:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeieavond allemaal , Vandaag heb ik een jasje voor mijn dochter via mp binnen gekregen. M'n dochter is er helemaal gek op. Nu is alleen het onderste stukje( wat je door de sluiting moet duwen) los van de rits. Heeft iemand de tip daarvoor?? De rits is verder nog goed.
Dat kleine ijzeren dingetje zit niet vast aan de stof?
Krijg je niet meer goed zonder de hele rits te vervangen. Ik zou het terugsturen.
Pluisi schreef:
04-10-2017 19:37
Dat kleine ijzeren dingetje zit niet vast aan de stof?
Aan de stof nog wel, maar laat los van de rits zelf.
herfstappeltaart schreef:
04-10-2017 19:49
Krijg je niet meer goed zonder de hele rits te vervangen. Ik zou het terugsturen.
Hij kan niet meer terug , de verkoper reageert niet meer :(
Ojee....dan wordt het toch rits vervangen ben ik bang..
Die moet inderdaad vervangen worden
Balen , wat een rotwerk. Ik had echt gehoopt dat er een andere oplossing was. Voortaan dus ook maar foto's vragen van de rits, echt jammer.
Ja als ik zoiets binnen krijg, zet ik er een andere rits in. Bij mij kost dat 20 euro.....
Ik vind 20 euro voor een rits op een 2e hands jas gewoon echt te veel. Hopelijk kan m'n moeder het.
Is echt niet zo moeilijk hoor Gewoon even goed kijken hoe de rits er in zit en dan een nieuwe op dezelfde plaats. Het er uit pulken is nog het meeste werk maar niet moeilijk.
Turkse kleermaker?
Als je arbeidsloon + rits rekent, vind ik 20 euro niet veel. Of jouw jasje dat waard is kan ik niet beoordelen.

Kun je de verkoper rapporteren bij MP?
Ik moet helemaal niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven