Rituals goedkopere variant....
vrijdag 25 december 2009 om 21:27
Ik weet niet precies hoe ik de titel moest noemen, maar ik ben best een grote fan van de rituals producten. Vind ze alleen best wel prijzig. Bijv. de geurstokjes... die moeten er toch ook wel zijn in een soort van nep variant en daarmee een stuk betaalbaarder.
Iemand een idee of het er is en zo ja waar?
Iemand een idee of het er is en zo ja waar?
vrijdag 25 december 2009 om 21:37
Ik heb hier nog een hele voorraad wierrook liggen. Jaren geleden eens gekocht bij een oosters kraampje op een braderie. 6 doosjes a 20 stokjes voor 5 euro. Zijn van het merk HEM, ze branden langer als stokjes van de Xenos/Kruitvat en qua geur ruiken ze beter naar mijn idee.
Heb ze ook op de markt zien liggen in verschillende steden.
Heb ze ook op de markt zien liggen in verschillende steden.
vrijdag 25 december 2009 om 22:09
Een tijdje terug was er sale bij Rituals, bij de online shop zag ik het tenminste, en veel artikelen waren enorm afgeprijsd.
Is natuurlijk niet altijd zo, maar als je het in de gaten houdt en op het juiste moment je favoriete spulletjes kan kopen, is natuurlijk nooit weg.
Neppers kopen omdat ik het origineel te duur vind, zou ik niet gauw doen. Uit ervaring weet ik dat het het tóch niet helemaal is, en dan is het nog zonde van het geld als het bijvoorbeeld niet zo lekker ruikt, dan blijft het uiteindelijk toch staan.
Is natuurlijk niet altijd zo, maar als je het in de gaten houdt en op het juiste moment je favoriete spulletjes kan kopen, is natuurlijk nooit weg.
Neppers kopen omdat ik het origineel te duur vind, zou ik niet gauw doen. Uit ervaring weet ik dat het het tóch niet helemaal is, en dan is het nog zonde van het geld als het bijvoorbeeld niet zo lekker ruikt, dan blijft het uiteindelijk toch staan.
vrijdag 25 december 2009 om 22:36
donderdag 9 augustus 2012 om 11:13