Mode & Beauty alle pijlers

Rituals goedkopere variant....

25-12-2009 21:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet precies hoe ik de titel moest noemen, maar ik ben best een grote fan van de rituals producten. Vind ze alleen best wel prijzig. Bijv. de geurstokjes... die moeten er toch ook wel zijn in een soort van nep variant en daarmee een stuk betaalbaarder.

Iemand een idee of het er is en zo ja waar?
bij de wibra en zeeman zag ik ze ...voor heel weinig.

action had ze ook....
Ik heb hier nog een hele voorraad wierrook liggen. Jaren geleden eens gekocht bij een oosters kraampje op een braderie. 6 doosjes a 20 stokjes voor 5 euro. Zijn van het merk HEM, ze branden langer als stokjes van de Xenos/Kruitvat en qua geur ruiken ze beter naar mijn idee.

Heb ze ook op de markt zien liggen in verschillende steden.
Een tijdje terug was er sale bij Rituals, bij de online shop zag ik het tenminste, en veel artikelen waren enorm afgeprijsd.

Is natuurlijk niet altijd zo, maar als je het in de gaten houdt en op het juiste moment je favoriete spulletjes kan kopen, is natuurlijk nooit weg.

Neppers kopen omdat ik het origineel te duur vind, zou ik niet gauw doen. Uit ervaring weet ik dat het het tóch niet helemaal is, en dan is het nog zonde van het geld als het bijvoorbeeld niet zo lekker ruikt, dan blijft het uiteindelijk toch staan.
Je kunt de geurstokjes en de olie los kopen online bij de Aromasalon.nl

Ze hebben heerlijke geuren (lekkerder dan die van Rituals vind ik....) en als je zelf nog een leuk vaasje hebt scheelt het aanzienlijk in de kosten.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
the bodyshop en sabon hebben die geurstokjes in olie ook......
Fijn dat je dat speciaal in een oud topic komt melden, mét link! U is gestaft...
Spammerdespam. En daarbij, nooit, maar dan ook nooit iets bestellen bij een 'webshop' waar geen adresgegevens instaan. Never ever ever ever!
Scherp, oriane! Ik klik uit principe niet op een spam-link maar dit is wel waardevolle info. Als Olori.nl inderdaad geen adresgegevens vermeldt, is het hoogstwaarschijnlijk een dubieus handeltje. Slechte ervaringen liggen op de loer.

(Fijn he, Simone, dit in je Google results! )
quote:Oriane schreef op 09 augustus 2012 @ 11:10:

Spammerdespam. En daarbij, nooit, maar dan ook nooit iets bestellen bij een 'webshop' waar geen adresgegevens instaan. Never ever ever ever!Helemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven