Mode & Beauty alle pijlers

rituals vraagje

01-12-2011 20:34 6 berichten
Vorig jaar (of 2 jaar geleden) heb ik mijn moeder een pot bodycreme cadeau gedaan van rituals. Het was een groene pot en ze vond het heerlijk.

Dus ik dacht; die koop ik nog een keertje voor d'r.

Nou staat er op de website wel een groene pot, nl deze:

http://www.ritualsshop.nl/product/mei-d ... eme/31862/

Maar voor zover ik mij kan herinneren zag het er toch anders uit. Helaas heeft mijn moeder de pot weggegooid en kan ik het niet meer aan haar vragen.

Dus; weet iemand of er eerst een andere groene pot was, die er nu uit is of vergis ik mij en was het waarschijnlijk wel deze pot?
Alle reacties Link kopieren
Een aantalmjaarvgeleden waren de kleuren van de potten feller. De groene waren echt fel grasgroen. En volgens mij moet je deze hebben: http://www.ritualsshop.nl ... c-touch-bodycreme/11289/. Het is een wat zoetere geur, ik vind hem heerlijk en heb hem al vier jaar.
Ja, die had ik ook altijd. Helaas is ie er niet meer...
Ik krijg er een punthoofd van!
Blue die ruikt toch anders dan die wie ik bedoel. Toevallig van de week bij de v en d geprobeerd.

Plokkie ik vrees dat je dan gelijk hebt.

Het heeft dus ook geen zin om naar een andere stad te gaan voor de rituals winkel? Hier zit nl alleen een v&d.

Wel balen, was echt een lekker luchtje
Die jij bedoeld die had ik ook...is uit de collectie gehaald en een andere groene is ervoor in de plaats gekomen...die ruikt idd niet zoals die ene.

Gelukkig heeft Rituals (wat mij betreft) genoeg lekkers en keuze genoeg
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dat ben ik wel met je eens hoor Sprokkelientje. Maar het is voor mijn moeder en van deze wist ik zeker dat zij het ook lekker zou vinden.

Morgen ga ik toch maar weer eens langs de winkel om aan die andere potjes te ruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven