Mode & Beauty alle pijlers

River Island iDeal

28-08-2018 12:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Heeft er toevallig iemand ervaring met betalen via iDeal in de webshop van de River Island? Heb het 1x geprobeerd in het verleden en toen kreeg ik geen bevestiging, was het niet goed gegaan en moest mijn geld teruggestort worden. Wil nu namelijk graag iets bestellen via iDeal aangezien ik geen PayPal of via e.d. heb.
Ik heb er 2 weken geleden wat besteld en met iDeal betaald. Niks op aan te merken eigenlijk, het ging prima en het pakketje kwam 4 dagen later aan.
Giraffjes schreef:
28-08-2018 12:34
Ik heb er 2 weken geleden wat besteld en met iDeal betaald. Niks op aan te merken eigenlijk, het ging prima en het pakketje kwam 4 dagen later aan.
Ok, super! ga het gewoon weer proberen dan :lol:
Ik bestel er ook regelmatig. 1 keer problemen gehad omdat ik via mijn mobiel had betaald en daar ging iets niet goed. Werd super snel weer terug gestort op mijn rekening.
If you can dream it you can do it
Weten jullie misschien ook hoe de kleren vallen voor kids? Mijn zoontje word over een maand 3, jasje dan 3-4jaar nemen? Of valt het klein en beter 4-5 nemen?
Het valt volgens mij niet klein, maar mijn zoon is dan ook niet heel groot. Hij is bijna 4 jaar en ongeveer 1.05m. Maat 3-4 jaar van River Island past hem, sommige broeken zijn wel wat groot. 4-5 zal hij wel in verzuipen denk ik... Maar het verschilt dan wel weer per kledingstuk... Lastig in te schatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven