Rode lippenstift
dinsdag 17 juli 2012 om 23:13
Hoi dames,
Ik ben benieuwd hoeveel van jullie in het dagelijks leven (dus niet speciaal op feestjes) rode lippenstift dragen? Ik vind het namelijk ontzettend mooi staan bij heel veel vrouwen, maar ben er zelf nog een beetje onzeker over of het mij staat. Ik krijg er zo'n ander gezicht van, alsof ik 8 jaar ben en met mn moeders makeup heb gespeeld ofzo
Ik draag zelf altijd 'stoere' kleding, vrouwelijk maar wel een beetje 'rockchick' achtig. Ik heb donkerblond haar, bruine ogen en een vrij donkere huid (wel blank).
Hoelang duurde het bij jullie voordat je er zelf een beetje aan gewend was? Krijgen jullie leuke reacties? En natuurlijk, welke lippenstift kunnen jullie aanraden (voor een krap budget)?? Ik heb al begrepen dat je lippenstift met een blauwe en oranje ondertoon hebt, zelf wil ik denk ik voor de blauwe ondertoon gaan (beetje zoals mijn avatar).
Hoor jullie graag!!
Ik ben benieuwd hoeveel van jullie in het dagelijks leven (dus niet speciaal op feestjes) rode lippenstift dragen? Ik vind het namelijk ontzettend mooi staan bij heel veel vrouwen, maar ben er zelf nog een beetje onzeker over of het mij staat. Ik krijg er zo'n ander gezicht van, alsof ik 8 jaar ben en met mn moeders makeup heb gespeeld ofzo
Ik draag zelf altijd 'stoere' kleding, vrouwelijk maar wel een beetje 'rockchick' achtig. Ik heb donkerblond haar, bruine ogen en een vrij donkere huid (wel blank).
Hoelang duurde het bij jullie voordat je er zelf een beetje aan gewend was? Krijgen jullie leuke reacties? En natuurlijk, welke lippenstift kunnen jullie aanraden (voor een krap budget)?? Ik heb al begrepen dat je lippenstift met een blauwe en oranje ondertoon hebt, zelf wil ik denk ik voor de blauwe ondertoon gaan (beetje zoals mijn avatar).
Hoor jullie graag!!
dinsdag 17 juli 2012 om 23:18
Ik! Niet dagelijks, maar als ik er zin in heb, ook op m'n werk. Heb een mooie van Chanel aangeschaft bij een parfumerie. Iets duurder dan een drogistlipstick, maar erg tevreden. Was precies de kleur rood die ik zocht.
Reacties zijn lang niet altijd positief (ja, je valt ermee op en dat vinden sommige mensen 'eng'), maar ik draag het omdat ik het mooi vind.
Reacties zijn lang niet altijd positief (ja, je valt ermee op en dat vinden sommige mensen 'eng'), maar ik draag het omdat ik het mooi vind.
dinsdag 17 juli 2012 om 23:35
Ik draag 'm ook regelmatig, gewoon naar mijn werk. Wat yogayup zegt, je valt ermee op, daardoor zijn de reacties niet altijd positief. Mijn ex vond het ook niet mooi, omdat hij niet van opvallen hield. Ik ben niet graag 12 in een dozijn, dus zijn exit was vrij voorspelbaar
Het boeit me echt niets wat andere mensen er van vinden, ik vind het erg mooi.
Ik heb een fel rode matte lipstick van Dior, gebruik een lippotloot en als ik het nog net iets heftiger wil doe ik er een glimmende, rode, glittergloss overheen.
Het boeit me echt niets wat andere mensen er van vinden, ik vind het erg mooi.
Ik heb een fel rode matte lipstick van Dior, gebruik een lippotloot en als ik het nog net iets heftiger wil doe ik er een glimmende, rode, glittergloss overheen.
dinsdag 17 juli 2012 om 23:41
Ik ook, altijd,)) Als ik geen rood op heb voel ik 'kaal'.
Op dit moment bij de Kruidvat in de aanbieding: Kate (Rimmel). Ik heb nr 10 en nu ook 01.
Twee voor de prijs van 1.
Blijft goed zitten en ik vind nr 10 prachtig.
Laat je nog weten wat het geworden is?
Op dit moment bij de Kruidvat in de aanbieding: Kate (Rimmel). Ik heb nr 10 en nu ook 01.
Twee voor de prijs van 1.
Blijft goed zitten en ik vind nr 10 prachtig.
Laat je nog weten wat het geworden is?
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 17 juli 2012 om 23:49
Nooit, ik vind het ook bijna niemand mooi staan. Het maakt verschrikkelijk hard.
Voorbeeldje: Doutzen Kroeze, ik vind het een prachtige vrouw maar zodra is knalrode lippenstift op heeft vind ik haar hard en niet mooi.
En dat geldt eigenlijk voor al die rode loper lopers, ook voor de vrouw in de straat trouwens.
Maar goed, dit is mijn mening en die is anders dan van de meeste vrouwen. Niet beter, niet slechter maar anders.
Voorbeeldje: Doutzen Kroeze, ik vind het een prachtige vrouw maar zodra is knalrode lippenstift op heeft vind ik haar hard en niet mooi.
En dat geldt eigenlijk voor al die rode loper lopers, ook voor de vrouw in de straat trouwens.
Maar goed, dit is mijn mening en die is anders dan van de meeste vrouwen. Niet beter, niet slechter maar anders.
woensdag 18 juli 2012 om 00:09
Haha!! Ja afschuwelijk he?? Ik moet zeggen dat ik me er in die tijd ook wel eens aan heb schuldig gemaakt, bruine lippotlood met een lichtere kleur bruine lippenstift... *schaam*.
Maar ik bedoel nu lippotlood die in dezelfde kleur is als lippenstift, om doorlopen te voorkomen en zorgen dat het er 'strak opzit', haha.
Dus ladies ben benieuwd, noodzakelijk om ook lippotlood te kopen??
Maar ik bedoel nu lippotlood die in dezelfde kleur is als lippenstift, om doorlopen te voorkomen en zorgen dat het er 'strak opzit', haha.
Dus ladies ben benieuwd, noodzakelijk om ook lippotlood te kopen??
woensdag 18 juli 2012 om 00:13
Hier ook rode lipstick. Rood staat me het beste. Ik gebruik geen lippotlood en dep een paar keer met de lipstick om het vervolgens uit te smeren met mijn ringvinger..
Ik ben overigens getint en mijn lippen zijn van zichzelf roodachtig, dus rood valt een stuk minder op dan als ik blond/blank zou zijn en rode lipstick zou dragen.
Ik ben overigens getint en mijn lippen zijn van zichzelf roodachtig, dus rood valt een stuk minder op dan als ik blond/blank zou zijn en rode lipstick zou dragen.
woensdag 18 juli 2012 om 00:13
woensdag 18 juli 2012 om 00:29
Leuk al jullie reacties (en foto! ). Wat is een beetje jullie kledingstijl? Wat ik al zei, ik draag vaak een beetje rockchick/apartere kleding (bikerboots of andere laarzen, leren jasje, spijkerbroek of juist jurkjes, maar wel altijd met een stoer/rauw randje. Heb ook een piering in mn gezicht, ik vraag me af of rode lippenstift dan wel in dit plaatje past?
woensdag 18 juli 2012 om 00:38