Rode sjaal gezocht
maandag 22 november 2010 om 19:21
Hallo allemaal!
Al enige tijd ben ik op zoek naar een knalrode gebreide sjaal voor bij m'n grijze jas. Omdat ik deze in de winkels nergens kon vinden, ben ik op internet gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik zowel via wehkamp als bouffante.com een rode sjaal besteld die op het plaatje heel fel rood was, maar in beide gevallen kreeg ik een soort bordeauxrood exemplaar thuis, wat natuurlijk totaal niet hetgeen was waar ik naar op zoek was..
Wie helpt me? Ik heb al wel meer dan 100 winkels doorgeploegd, maar ben een beetje ten einde raad..
Ik ben dus op zoek naar een echte wintersjaal: knalrood en lekker dik gebreid..
Je zult me erg blij maken
Groetjes José
Al enige tijd ben ik op zoek naar een knalrode gebreide sjaal voor bij m'n grijze jas. Omdat ik deze in de winkels nergens kon vinden, ben ik op internet gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik zowel via wehkamp als bouffante.com een rode sjaal besteld die op het plaatje heel fel rood was, maar in beide gevallen kreeg ik een soort bordeauxrood exemplaar thuis, wat natuurlijk totaal niet hetgeen was waar ik naar op zoek was..
Wie helpt me? Ik heb al wel meer dan 100 winkels doorgeploegd, maar ben een beetje ten einde raad..
Ik ben dus op zoek naar een echte wintersjaal: knalrood en lekker dik gebreid..
Je zult me erg blij maken
Groetjes José
maandag 22 november 2010 om 19:46
Wat fijn, in zo'n korte tijd al veel reacties!
Breien is niet echt een optie, want dat kan ik niet!
Misschien moet ik het mezelf aanleren als ik uiteindelijk echt niets kan vinden..
De SPS en New Yorker zijn goede tips, thanks!
En voor Medatative rose, ik bedoel gewoon knalrood, ferrarirood om het maar te zeggen
Breien is niet echt een optie, want dat kan ik niet!
Misschien moet ik het mezelf aanleren als ik uiteindelijk echt niets kan vinden..
De SPS en New Yorker zijn goede tips, thanks!
En voor Medatative rose, ik bedoel gewoon knalrood, ferrarirood om het maar te zeggen
maandag 22 november 2010 om 20:54
Die laatste sjaal is precies degene die ik een keer besteld heb..
En de kleur is totaal anders dan op de foto..
Die van esprit had ik ook gezien, maar omdat ik al twee keer een tegenvaller had via online bestellen, durf ik dat niet meer 'blind' te doen..
Kleur is altijd moeilijk te zien op een beeldscherm..
En de kleur is totaal anders dan op de foto..
Die van esprit had ik ook gezien, maar omdat ik al twee keer een tegenvaller had via online bestellen, durf ik dat niet meer 'blind' te doen..
Kleur is altijd moeilijk te zien op een beeldscherm..
maandag 22 november 2010 om 20:59
maandag 22 november 2010 om 21:11
Ja, de fotootjes en de kleurverschillen. Voor mij een reden om niet meer online te bestellen.
Ik zelf wel een knalrode bij de C&A gekocht. Kon hem niet laten hangen, maar multi-color en niet gebreid maar van viscose.
Waarom brei je er niet zelf een?
Met pennen maat 8 en dikke wol is dat zo klaar. Moet je wel even googlen op wol. Wel even vooraf berekenen wat je nodig hebt en hoeveel het kost.
Succes verder.
Ik zelf wel een knalrode bij de C&A gekocht. Kon hem niet laten hangen, maar multi-color en niet gebreid maar van viscose.
Waarom brei je er niet zelf een?
Met pennen maat 8 en dikke wol is dat zo klaar. Moet je wel even googlen op wol. Wel even vooraf berekenen wat je nodig hebt en hoeveel het kost.
Succes verder.