Mode & Beauty alle pijlers

Rode sjaal gezocht

22-11-2010 19:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Al enige tijd ben ik op zoek naar een knalrode gebreide sjaal voor bij m'n grijze jas. Omdat ik deze in de winkels nergens kon vinden, ben ik op internet gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik zowel via wehkamp als bouffante.com een rode sjaal besteld die op het plaatje heel fel rood was, maar in beide gevallen kreeg ik een soort bordeauxrood exemplaar thuis, wat natuurlijk totaal niet hetgeen was waar ik naar op zoek was..

Wie helpt me? Ik heb al wel meer dan 100 winkels doorgeploegd, maar ben een beetje ten einde raad..

Ik ben dus op zoek naar een echte wintersjaal: knalrood en lekker dik gebreid..

Je zult me erg blij maken

Groetjes José
Zelf breien dan maar?
Pennen kopen en wol halen en lekker huiselijk aan de slag. Als je dikke breipennen hebt, heb je in een paar avonden die sjaal af. Best leuk hoor!
Ik zag ze vandaag liggen bij superstar in haarlem
bij newyorker geweest? daar zag ik er eentje volgens mij..
welk rood bedoel je, zodat ik even mee kan googlen

Wat fijn, in zo'n korte tijd al veel reacties!

Breien is niet echt een optie, want dat kan ik niet!

Misschien moet ik het mezelf aanleren als ik uiteindelijk echt niets kan vinden..

De SPS en New Yorker zijn goede tips, thanks!

En voor Medatative rose, ik bedoel gewoon knalrood, ferrarirood om het maar te zeggen

zoiets dus?

Je wilde een gebreide,maar dit is een wollen versie..dit is de link.

klik
Zelf breien! Is echt makkelijk. Pennen dikte nummer 10, dubbel draad, in 2 avondjes heb je 'm af. Kan je anders niet een oma / buurvrouw / tante lief aankijken?

Ik wil het ook nog wel voor je breien, zit je in a'dam?
Ik dacht in al mijn naïviteit dat ik zo'n sjaal wel ergens zou vinden, maar niet dus...? Dan ook maar aan het breien? Help, ik zie er nu al tegenop. Laat je even weten of ze er bij SPS waren?
Marktplaats: rode sjaal
of marktplaats: rood sjaal

Deze is van esprit, is dit rood genoeg?
gewoon bij Wehkamp.
en bij de Bijenkorf. Die heeft er nog meer staan, maar geen effen. Wel mooi.
Noem even die 100 winkels.... Ik heb er nog maar 2 bekeken.

Bij Zara en Mango al gekeken? Zou je ook kunnen doen.
Ik was ook op zoek naar zo'n sjaal zoals jij beschrijft: bij de Hema heb ik hem gekocht. Echt een knalrode.
Die laatste sjaal is precies degene die ik een keer besteld heb..

En de kleur is totaal anders dan op de foto..

Die van esprit had ik ook gezien, maar omdat ik al twee keer een tegenvaller had via online bestellen, durf ik dat niet meer 'blind' te doen..

Kleur is altijd moeilijk te zien op een beeldscherm..
Oh met laatste sjaal bedoelde ik die van wehkamp, inmiddels was er alweer gereageerd

Zara en mango ben ik geweest.. En hema ook vorige week nog, wanneer heb je die daar gekocht?

Want heb wel mooie gebreide sjaals gezien daar, maar geen rood..
@ pumps_italiaans, die rode van de bijenkorf heb ik toevallig gister gezien, de kleur is 'live' ook niet echt knalrood..

Heel erg bedankt voor het meedenken in ieder geval!
Ja, de fotootjes en de kleurverschillen. Voor mij een reden om niet meer online te bestellen.

Ik zelf wel een knalrode bij de C&A gekocht. Kon hem niet laten hangen, maar multi-color en niet gebreid maar van viscose.

Waarom brei je er niet zelf een?

Met pennen maat 8 en dikke wol is dat zo klaar. Moet je wel even googlen op wol. Wel even vooraf berekenen wat je nodig hebt en hoeveel het kost.

Succes verder.
Bedankt allemaal! Ik ga kijken bij de Hema en SPS en anders ga ik proberen er zelf 1 te breien!

@ Fiorah: ik zal het laten weten als ik er 1 gevonden heb!
ik heb een knalrode gebreide mohair sjaal bij countingflowers gekocht. voor de kerst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven