Rokje combineren
woensdag 12 november 2014 om 21:09
ik draag overal sneakers onder. dus maillot en zwarte unikleur airmax of airforces eronder.
voor een leuk contrast met wol zie je nu veel dingen met leerachtige details, dus een top van soepele stof of juist joggingstof met leerdetail zou ik doen.
of een korter recht vallend jasje of zo'n kortere top die zo vierkant valt. Ik ben erg van kleur maar weet niet waar jij van houdt. Anders kun je ook zwart zwart doen of juist cremewit.
maar ik vind leer in combi met wol nu dus heel leuk.
of een top met zo'n motorjacksluiting of jasje.
maar laarzen eronder of juist een mooie hak en dan zo'n transparante top zijn ook erg leuk.
(ik heb veeeeeel zwarte rokjes )
voor een leuk contrast met wol zie je nu veel dingen met leerachtige details, dus een top van soepele stof of juist joggingstof met leerdetail zou ik doen.
of een korter recht vallend jasje of zo'n kortere top die zo vierkant valt. Ik ben erg van kleur maar weet niet waar jij van houdt. Anders kun je ook zwart zwart doen of juist cremewit.
maar ik vind leer in combi met wol nu dus heel leuk.
of een top met zo'n motorjacksluiting of jasje.
maar laarzen eronder of juist een mooie hak en dan zo'n transparante top zijn ook erg leuk.
(ik heb veeeeeel zwarte rokjes )
woensdag 12 november 2014 om 21:38
http://www.soliver.nl/Business_rok/01.8 ... nl,pd.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 12 november 2014 om 21:38
http://www.esprit.nl/dame ... midi-maxi/glanzende-bouclé-rok-met-wol-094EO1D030_001?camp=NL_IC_PP_PS_40_00001
woensdag 12 november 2014 om 21:42
http://www.tom-tailor.nl/e-shop/winterrokken.html
vrijdag 14 november 2014 om 00:12
Ook ik heb moeite een rokje te combineren, maar dan niet met bovenkleding, maar met schoenen.
Heb lastige voeten en draag normaal gesproken orthopedische schoenen.
(mag ik hierbij ook frustratie uiten over mensen die zeggen 'hele moeilijke voeten' te hebben, maar dan blijkt dat die voeten alleen net iets smaller/breder zijn dan normaal?)
Heb maat 46 en stevige benen(zeg maar gerust dik). Sneakers staan bij anderen vaak vlot, maar bij mij ronduit lomp. En dat geldt eigenlijk voor heel veel schoenen. Heb 1 paar lage sleehakken die ik heel soms aandoe naar 'zitfeestjes', bij andere hakken kom ik zelfs niet tot de voordeur haha. Iemand tips voor schoenen(met hele lage hak, of zonder hak) die er wel elegant uitzien onder een rokje? Wil binnenkort gaan solliciteren, dus dan is stijlvol en elegantie gewenst
Heb lastige voeten en draag normaal gesproken orthopedische schoenen.
(mag ik hierbij ook frustratie uiten over mensen die zeggen 'hele moeilijke voeten' te hebben, maar dan blijkt dat die voeten alleen net iets smaller/breder zijn dan normaal?)
Heb maat 46 en stevige benen(zeg maar gerust dik). Sneakers staan bij anderen vaak vlot, maar bij mij ronduit lomp. En dat geldt eigenlijk voor heel veel schoenen. Heb 1 paar lage sleehakken die ik heel soms aandoe naar 'zitfeestjes', bij andere hakken kom ik zelfs niet tot de voordeur haha. Iemand tips voor schoenen(met hele lage hak, of zonder hak) die er wel elegant uitzien onder een rokje? Wil binnenkort gaan solliciteren, dus dan is stijlvol en elegantie gewenst
vrijdag 14 november 2014 om 00:12
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 november 2014 @ 00:10:
zo heb ik een jeans, hangt al jaren in de kast, nooit gedragen. Geen idee wat er je op draagtWelk merk.
zo heb ik een jeans, hangt al jaren in de kast, nooit gedragen. Geen idee wat er je op draagtWelk merk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 14 november 2014 om 00:19
quote:lenepeen schreef op 14 november 2014 @ 00:12:
Iemand tips voor schoenen(met hele lage hak, of zonder hak) die er wel elegant uitzien onder een rokje?
Iemand tips voor schoenen(met hele lage hak, of zonder hak) die er wel elegant uitzien onder een rokje?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 14 november 2014 om 00:32
Aan jou wat jij vindt staan. Je kan toch altijd voor de sollicitatie een keer pumps aantrekken? Dan kan je daarna als je de baan hebt gekregen altijd nog lage enkellaarsje aantrekken. Succes met het gesprek!