Mode & Beauty alle pijlers

Rokje combineren

12-11-2014 20:57 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in mijn kast nog een simpel zwart wollen rokje. Helemaal recht, komt tot iets boven mijn knie (kan geen plaatje vinden). Hoe zouden jullie dat combineren? Ik heb maat 42 dus niet heel slank.
quote:Enn schreef op 14 november 2014 @ 00:32:

Je kan toch altijd voor de sollicitatie een keer pumps aantrekken?

Helaas is dat dus geen optie, omdat ik daar überhaupt de deur niet mee uit kom zonder te vallen. En bij een eventuele bedrijfsrondleiding heb ik dan ook echt een probleem. Vandaar mijn vraag.

Dankjewel!
En mooie hoge laarzen met een platte hak? Ik vind die minder de nadruk leggen op dikke kuiten dan enkellaarsjes.

Zoiets:

http://www.jolynneshane.c ... uploads/2010/11/boden.jpg
Ienepien, zijn ballerina's een optie? Geen goedkope van de h&m, maar wat betere kwaliteit, zoals geox of tommy hilfiger?
Enkellaarsjes met een hakje? Bij Scapino hebben ze er een paar.

Kijk eens naar soft step.... of zo. Voor mij veel te breed, maar vallen wel normaal.

Bij van Haren hebben ze er meerdere. En die zijn meestal met een extra brede leest.

Bij Omoda hebben ze Gabor - kan je als het nog steeds goed is - op wijdte van de schoen zoeken.

Ook bij Ziengs, maar ze hebben allemaal sale. Selecteren gaat niet zoals anders.
Een hoge laars, platte hak en met brede schacht.

Simpel truitje en een jasje erover.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2014 @ 00:58:

[...]

http://isthathomemade.wor ... /29/complete-burda-jeans/

My eyes! My eyes!!!

[afbeelding]

[afbeelding]
...

Zoeken op Clarks en je krijgt er met een bredere leest bij die laag zijn.
quote:lenepeen schreef op 14 november 2014 @ 00:12:

Iemand tips voor schoenen(met hele lage hak, of zonder hak
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
meerdere hakhoogtes.

En ze hebben er ook lak sneakers. Kan soms ook wel leuk staan. Gewoon bij Van Haren.
Ja, LAGE hak hebben ze van de merken en in de winkels ook die ik noemde.

Die zien er hetzelfde uit als de hoge hak, maar dan met lage hak.

Ik kon ze zo snel niet vinden die een beetje leuk zijn.

Bij Nelson.nl staan er een paar. (Bij Wehkamp krijg je dan meerdere ketens te zien, maar daar had ik problemen met het zoeken. Die hebben nu een speciale afprijsactie.)
quote:lenepeen schreef op 14 november 2014 @ 00:12: IEMAND TIPS VOOR SCHOENEN MET EEN LAGE HAK OF GEEN HAK
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben bang dat het erg prijzig zal zijn, maar heb je weleens gehoord van Care Orthopedie?

Zelf meedenken over het ontwerp van je orthopedische schoenen]
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik zie net op die site van Care Orthopedie dat je misschien wel een deel van de kosten vergoed kan krijgen via je ziektekostenverzekering.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik heb de hoge hak plaatjes verwijderd.

Even samenvattend: hush puppies, clarks en Gabor hebben een paar waarop je goed kan lopen.

Bij Van haren hebben ze ook comfort en deze keer eens geen zwart.

Ziengs en Nelson hebben er een paar staan.
HIer Clarks, maar als de maat 46 voor schoenen moet zijn.

Dan hebben ze die niet. http://www.clarks.nl/c/dames-brede-pasvorm Voorbeeld en die kost 120 euro. Ze hebben ook goedkoper.
Eeeh waar is het idee vandaan gekomen dat ik heel brede voeten heb? Haha.

Een van de problemen is juist dat ze extreem smal zijn, en ik heb geen wreef. En dan bedoel ik dus niet een lage wreef, maar echt een afwezige wreef... wel heel erg bedankt voor de suggesties! Ga me zeker verdiepen in de enkellaarsjes.

Gabor heeft inderdaad comfortabele schoenen, maar ik vind ze er vaak ook erg degelijk uitzien. Mag wel iets spannender

@Dana orthopedische schoenen heb ik al erg duur idd (ong ¤300 per paar), maar de enige manier waarop ik meer dan een paar honderd meter kan lopen, dus wel enigszins noodzakelijk ;) Maar ik zal ook deze orthopedische schoenmaker eens bekijken, ben zeker niet altijd tevreden over het meedenkproces
Nee, de meeste comfortschoenen zijn breed. Hoge hakken breken namelijk af als er te veel gewicht op rust.

Ik las iets van maat 46. Vandaar die opmerking.

Het is natuurlijk onbegonnen werk om te eisen dat hier persoonlijke adviezen worden gegeven.

Maar Wolky heeft geweldige schoenen. Laag en steeds meer leuke.
quote:Pumps_italiaans schreef op 15 november 2014 @ 16:33:

Het is natuurlijk onbegonnen werk om te eisen dat hier persoonlijke adviezen worden gegeven.

Maar Wolky heeft geweldige schoenen. Laag en steeds meer leuke.

Klopt, maar toch, als iemand comfortabele, leuke, nette, elegante en smalle schoenen weet, dan hoor ik het graag ;)

Zal de Wolky's eens bekijken!
Zoeken op dit forum. Smal is hier een strijdbaar begrip.

Zie duoboots voor tabellen.

Ik ga hier niets meer plaatsen.

Maar Otto.nl heeft enkele smalle staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven