Rommelige wimpers
vrijdag 13 november 2020 om 14:35
Ik gebruik een wimperserum en heb het gevoel dat mijn wimpers echt wel langer zijn geworden. Maar sindsdien zijn ze heel rommelig en moeilijk in model te krijgen. Kan ook komen doordat ik het afgelopen half jaar veelal thuis ben geweest en bijna nooit meer make-up draag.
Als ik nu mascara op doe is het moeilijk om ze te spreiden zeg maar omdat ze zonder mascara al samenklonteren zeg maar. En dan doe ik er niks op.
Wat doen jullie om je wimpers in model te krijgen?
Als ik nu mascara op doe is het moeilijk om ze te spreiden zeg maar omdat ze zonder mascara al samenklonteren zeg maar. En dan doe ik er niks op.
Wat doen jullie om je wimpers in model te krijgen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
vrijdag 13 november 2020 om 14:55
een lashlifting bedoel je denk ik? Ik heb dat gedaan, ze werden ook meteen geverfd en hoewel ik donkere wimpers van mezelf heb maakte die verf al een hoop verschil, blijkbaar zijn de uiteindes altijd iets lichter en door die verven lijken ze meteen een stuk langer (hat mascara effect zeg maar).
Ik heb iets van 40,- betaald en zeker de 1e drie weken is het echt heel tof, daarna neemt het effect duidelijk af, de verf schijnt ook maar iets van een week of 3 houdbaar te zijn. Concluderend zou ik het zeker nog eens doen maar dan bijv. alleen voor vakantie , ik zou dit niet het hele jaar door herhalen.
vrijdag 13 november 2020 om 15:27
Ja ik wil het ook niet laten doen maar zelf doen, als het teveel gedoe is laat ik het wel. Je hebt veel van die kits te koop.guppekop schreef: ↑13-11-2020 14:55een lashlifting bedoel je denk ik? Ik heb dat gedaan, ze werden ook meteen geverfd en hoewel ik donkere wimpers van mezelf heb maakte die verf al een hoop verschil, blijkbaar zijn de uiteindes altijd iets lichter en door die verven lijken ze meteen een stuk langer (hat mascara effect zeg maar).
Ik heb iets van 40,- betaald en zeker de 1e drie weken is het echt heel tof, daarna neemt het effect duidelijk af, de verf schijnt ook maar iets van een week of 3 houdbaar te zijn. Concluderend zou ik het zeker nog eens doen maar dan bijv. alleen voor vakantie , ik zou dit niet het hele jaar door herhalen.
vrijdag 13 november 2020 om 15:33
guppekop schreef: ↑13-11-2020 14:55een lashlifting bedoel je denk ik? Ik heb dat gedaan, ze werden ook meteen geverfd en hoewel ik donkere wimpers van mezelf heb maakte die verf al een hoop verschil, blijkbaar zijn de uiteindes altijd iets lichter en door die verven lijken ze meteen een stuk langer (hat mascara effect zeg maar).
Ik vond lashlifting niet fijn, als je omhoog kijkt komen je wimpers tegen je huid. Daardoor is het ook lastig om mascara op te doen en het voelt raar. Ook zijn mijn wimpers sindsdien minder van kwaliteit en uit model zeg maar. Ik gebruikt idd ook een schoon borsteltje om ze achteraf te separeren. En ik gebruik normaliter ook een wimperkrultang voor ik mascara op doe.
vrijdag 13 november 2020 om 15:35
dat zou ik nooit durven hoor, ik heb een goed uur in een stoel gelegen met plakkers op en weet ik veel wat voor zooi
vrijdag 13 november 2020 om 15:37
Ghost79 schreef: ↑13-11-2020 15:33Ik vond lashlifting niet fijn, als je omhoog kijkt komen je wimpers tegen je huid. dat was bij mij niet zo en ik heb toch al aardig lange wimpers van mezelf Daardoor is het ook lastig om mascara op te doen ik heb de eerste weken ook geen mascara gebruikt was echt niet nodig en het voelt raar. Ook zijn mijn wimpers sindsdien minder van kwaliteit en uit model zeg maar. dat hoor je vaker inderdaad, ik had daar geen last van. Ik gebruikt idd ook een schoon borsteltje om ze achteraf te separeren. En ik gebruik normaliter ook een wimperkrultang voor ik mascara op doe.
vrijdag 13 november 2020 om 15:52
Dat doe ik ook weleens maar alleen als er niemand in de buurt zit
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
vrijdag 13 november 2020 om 15:53
Dat zou ik ook wel spannend vinden met die chemicaliën.
vrijdag 13 november 2020 om 15:54
Ik heb 1 keer m'n wimpers laten verven en toen vielen ze allemaal uit. Wel al 20 jaar geleden denk ik maar toch.guppekop schreef: ↑13-11-2020 14:55een lashlifting bedoel je denk ik? Ik heb dat gedaan, ze werden ook meteen geverfd en hoewel ik donkere wimpers van mezelf heb maakte die verf al een hoop verschil, blijkbaar zijn de uiteindes altijd iets lichter en door die verven lijken ze meteen een stuk langer (hat mascara effect zeg maar).
vrijdag 13 november 2020 om 15:55
Ik ook niet op 1 keer verven 20 jaar geleden na. En sinds een 1-2 jaar gebruik ik een serum waardoor ze echt een stuk langer geworden zijn en nu dus rommelig.
vrijdag 13 november 2020 om 16:38
Maar wist je dat niet van te voren dan? Mijn wimpermeisjeIntotheunknown schreef: ↑13-11-2020 16:25Lashlifting vond ik tegen vallen. De verf was er na een paar weken vanaf en de krul groeide lelijk uit. Kreeg er ook rommelige wimpers van trouwens
vrijdag 13 november 2020 om 17:19
Heb ik een tijdje gedaan. Werkt als een tiet, zeker gecombineerd met een serum.
Heb nu weer een tijdje lashextensions. Direct na het zetten ren beetje veel, maar na een week heb ik er zoveel plezier van.
anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 13-11-2020 17:22
14.38% gewijzigd
vrijdag 13 november 2020 om 17:44
Met een wimpertang of hoe heet zo ding en mascare lijken je wimpers ook een stuk langer, en een stuk veiliger dan die chemisch troep.Intotheunknown schreef: ↑13-11-2020 16:25Lashlifting vond ik tegen vallen. De verf was er na een paar weken vanaf en de krul groeide lelijk uit. Kreeg er ook rommelige wimpers van trouwens
vrijdag 13 november 2020 om 17:47
Ik gebruik careprost.