Rood haar vervagen
zondag 7 oktober 2012 om 23:14
Hallo dames,
Ik zit met een vraagje. Op dit moment heb ik redelijk (fel) rood haar.
Ik wil uiteindelijk blond worden. Maar voordat ik begin aan dat proces wil ik de rode kleur zoveel mogelijk laten vervagen.
Zijn er naast geduld nog huis en keuken tips die ik daarvoor kan gebruiken? Soorten shampoo's of zeepjes? Die er voor zorgen dat het felle er uit gaat. (Ik denk namelijk dat de kans op oranje worden dan minder is )
Dank je wel alvast!
Ik zit met een vraagje. Op dit moment heb ik redelijk (fel) rood haar.
Ik wil uiteindelijk blond worden. Maar voordat ik begin aan dat proces wil ik de rode kleur zoveel mogelijk laten vervagen.
Zijn er naast geduld nog huis en keuken tips die ik daarvoor kan gebruiken? Soorten shampoo's of zeepjes? Die er voor zorgen dat het felle er uit gaat. (Ik denk namelijk dat de kans op oranje worden dan minder is )
Dank je wel alvast!
zondag 7 oktober 2012 om 23:44
quote:snowlove schreef op 07 oktober 2012 @ 23:34:
Ik ben kapster en als je het eerst wilt vervagen zou ik toch voor de anti roos shampoo gaan.
De kans is wel dat je geleidelijk oranje word..
Rood wat steeds lichter wordt, word oranje..
Ik vind een beetje oranje niet erg. Ik ben van mezelf rossig, dus het oranje krijgt al snel een goud-tint waardoor het iets natuurlijker lijkt. En ik kan met de shampoo ieder moment stoppen als het te oranje word.
Alleen met verven ben ik zo bang clownsoranje te worden. Van bruin naar blond ging altijd goed, maar ik ben nog nooit van zo fel rood naar blond gegaan. En ben toch wel huiverig.
mij werd trouwens een blondeerwassing geadviseerd, ipv het direct te verven. En aangezien jij toch kapster ben kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of dat inderdaad een goede tip is?
Ik ben kapster en als je het eerst wilt vervagen zou ik toch voor de anti roos shampoo gaan.
De kans is wel dat je geleidelijk oranje word..
Rood wat steeds lichter wordt, word oranje..
Ik vind een beetje oranje niet erg. Ik ben van mezelf rossig, dus het oranje krijgt al snel een goud-tint waardoor het iets natuurlijker lijkt. En ik kan met de shampoo ieder moment stoppen als het te oranje word.
Alleen met verven ben ik zo bang clownsoranje te worden. Van bruin naar blond ging altijd goed, maar ik ben nog nooit van zo fel rood naar blond gegaan. En ben toch wel huiverig.
mij werd trouwens een blondeerwassing geadviseerd, ipv het direct te verven. En aangezien jij toch kapster ben kan ik mooi van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of dat inderdaad een goede tip is?
maandag 8 oktober 2012 om 00:11
kappersgroothandel en color off van vitality's kopen, haalt alle permanente haarverf eruit, als een keer niet voldoende is kan je t nog een keer doen.
ik heb het gebruikt om van zwart naar blond te gaan en heb het ook twee keer moeten doen, maar naar mijn idee is het niet schadelijk.
of in ieder geval niet zo schadelijk als ontkleuren.
succes!
ik heb het gebruikt om van zwart naar blond te gaan en heb het ook twee keer moeten doen, maar naar mijn idee is het niet schadelijk.
of in ieder geval niet zo schadelijk als ontkleuren.
succes!
maandag 8 oktober 2012 om 00:14
quote:lovelycomplex schreef op 07 oktober 2012 @ 23:44:
[...]
Ja. Maar zeker bij de kapper laten doen!
En dan nog een tip, wacht niet tot je te veel uitgroei hebt. Juist met uitgroei is het lastiger om een egaal resultaat te krijgen.
[...]
Ja. Maar zeker bij de kapper laten doen!
En dan nog een tip, wacht niet tot je te veel uitgroei hebt. Juist met uitgroei is het lastiger om een egaal resultaat te krijgen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
maandag 8 oktober 2012 om 07:57
maandag 8 oktober 2012 om 08:24
Een blondeer wassing is wel degelijk minder invasieve behandeling dan vol blonderen.
Daarna is het zaak om een andere kleuring(kleurspoeling) er bovenop te gooien.
Wanneer ik de adviezen hier lees kan ik je alleen maar meer op het hart drukken niet zelf te gaan klooien.
Daarna is het zaak om een andere kleuring(kleurspoeling) er bovenop te gooien.
Wanneer ik de adviezen hier lees kan ik je alleen maar meer op het hart drukken niet zelf te gaan klooien.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"