Mode & Beauty alle pijlers

roodharigen topic

16-01-2012 17:45 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic over mode, uiterlijk etc voor de redheads. Leek me we leuk.

Ik ben wel benieuwd hoe andere roodharigen zich kleden.

Dragen jullie vaak herfstkleuren of trekken jullie er niets van aan?

wie wordt er juist wel bruin?

Hebben jullie wel eens roze aan?

Hou je van apart?
quote:19juni schreef op 16 januari 2012 @ 19:52:

Mijn zoontje was vlak na de bevalling ook een beetje rossig. Trekt nu steeds meer bij naar goudblond. Wel jammer, z'n naam betekent eigenlijk 'kleine rode jongen'.Dan weet ik welke naam hij heeft. Een hele mooie! Begint met een R. hè.
Hier een vrouw van een prachtige roodharige man!

Moet even reageren omdat jullie rode mannen niet mooi noemen, toevallig is die van mij prachtig.

Lijkt ook eerder donkerbruin/tegen rood aan en hij wordt hartstikke bruin in de zomer.

Ook een dochter met rood haar trouwens (4 jaar). Zelfde prachtige donkerrode kleur als haar papa en ze wordt ook gewoon bruin in de zomer. Heb nog een dochter en vind het stiekem jammer dat die gewoon blond is net als mijn haar...

Mijn dochter kan alle kleuren prima hebben. Zelfs roze, al kies ik wel vaak voor donkerroze. Haar favoriete kleur is blauw dus dat heeft ze ook vaak aan (staat haar ook goed).

Manlief houdt gewoon niet van roze en draagt veel blauw en grijs, soms groen. Denk dat donkerroze hem wel zou staan maar dat wil hij dus niet aan.
Leuk topic. Nog een roodharige met sproeten hier. Haar wordt wel bruiner nu ik ouder ben, ipv grijs zoals leeftijdsgenoten word ik gewoon minder rood. Mijn kinderen hebben geen rood haar, al zie ik bij mijn oudste soms -als de zon erop schijnt- een rode gloed over zijn bruine haar. Ik ben redelijk geduldig en lief en heb een enorme hekel aan ruzie, maar kan wel opeens boos worden als iets me echt tegen staat. Ik draag graag zwart maar ook andere kleuren staan me. Behalve oranjetinten, dat vloekt met m'n haar en maakt me heel bleek.
Leuk al die reacties! Ik was vroeger meer blondrood maar ik verf het ook al wel jaren dus hoe het nu van origine is? Ik heb het idee dat het wat doffer wordt idd vandaar dat ik het verven niet kan laten. heb al heel veel roodtinten gehad.

Verder heb ik wel veel sproeten en bleek maar kleur wel onder de zonnebank en in de zon, dan wordt het roodbruin en de kleur is er snel af.

Ben wel een beetje bang voor huidkanker dus ik probeer wel zoveel mogelijk beschermd te zonnen.

Ik let eigenlijk altijd wel veel op roodharigen, vind het mooi.

Vroeger vond ik mijn huid en haar vreselijk en ben er ook wel een beetje om gepest. Maar vanaf mijn 20e vind ik het wel mooi en ben ik er wel trots op.
Mijn dochter is trouwens ook blondrossig, ik hoop dat het zo blijft of nog roder wordt. Ik vind het bijzonder en mooi.

Ik meende ergens gelezen te hebben dat er steeds minder roodharigen geboren worden.

iemand hier meer info over?

En wie heeft dat boek gelezen over roodharigen, is het de moeite waard om te lezen?
Over haarkleur mooi houden:Ik heb wel eens shampoo gehad voor koperrood haar maar die kan ik nergens meer vinden. Werkte heel goed!

Die van Guhl is niet helemaal mijn kleur, te donker.

karakter: veel te gevoelig en absoluut niet licht ontvlambaar. Dus niet wat men bij redheads verwacht.
Ik ben van nature ook roodharig, maar ik heb het geblondeert. Ik was als kind echt wortel-rood, dit werd steeds meer donkerblond met een rode gloed, ik heb het daarna met henna extra rood gemaakt, maar was het ineens zat en wilde eens als blond door het leven gaan, zo gezegt en gedaan en het staat mij erg goed. Ik droeg tijdens mijn rood periode gewoon alles wat ik leuk vond ook roze oogschaduw. Ik word niet echt bruin, maar blijf ook niet spierwit. Nu ik het blond heb, komt wel steeds de rode gloed erdoor heen komen, mijn kapster zegt dat dat door de warmte in mijn haar komt, ik stoor mij er niet heel erg aan, mar het liefste zou ik toch asblond willen hebben. Is ook nooit niet goed
Kijk ook met de kleuren naar je oogkleur. Roodharigen met groene ogen staat mosgroen weer heel mooi. Met blauwe ogen staat blauw juist heel mooi.
Hier ook een rooie. Ik draag vooral veel blauw, zwart, bruin, groen en donkerpaars. Nooit pastelkleuren en weinig lichte kleuren, wit en beige kunnen alleen in de zomer, in de winter ben ik daar te bleek voor. Ik heb veel sproetjes, wordt wel iets bruin, maar blijf verbranden en bescherm me dus altijd heel goed tegen de zon. Ik draag geen roze, omdat het me vreselijk slecht staat. Ik heb overigens bruin-groen-grijze ogen.

Ik ken een paar knappe roodharige mannen, maar heb nooit een relatie met een roodharige man gehad.

Ik ben gepassioneerd en uit mijn mening ook en ik kan wel ontvlammen als ik iets onrechtvaardig vind.
quote:somana schreef op 19 januari 2012 @ 11:48:

Kijk ook met de kleuren naar je oogkleur. Roodharigen met groene ogen staat mosgroen weer heel mooi. Met blauwe ogen staat blauw juist heel mooi.Dat is dus niet altijd waar. Ik kan dat soort tinten niet hebben, word ik erg bleek van.
Ik heb groene ogen, maar moet vooral geen groene oogschaduw opdoen. Wel paars/lila en terracotta. Over de passie, ik ben heel erg onvlambaar, ben niet makkelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven