Mode & Beauty alle pijlers

roterende krulborstel

06-11-2009 05:11 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb van mezelf krulhaar dat erg pluist. Als ik bij de kapper ben geweest en ze föhnen het, dan is het altijd mooi glad. Dat blijft meestal zo tot de volgende wasbeurt. Dan ga ik het zelf fohnen met een fohnborstel en wat denk je.....één en al pluis. Volgens de kapster polijsten zij het haar door met een fohn en ronde borstel te werken, waardoor de pluis verdwijnt. Zij gaf mij het advies een roterende fohnborstel te kopen.

Zou graag van jullie horen hoe dat bevalt en welke in het beste kan kopen.
Nou, Ik ben vanmiddag geslaagd. Tis de Babyliss 2624CE geworden.

Ben erg benieuwd. Morgenochtend meteen uit proberen.

Laat nog wel weten of het een succes is.
Wel fotootje plaatsen he van het resultaat
Daar ben ik dan weer. Had vanochtend weinig tijd dus ik weet niet of dat het is geweest waardoor het niet echt een doorslaand succes is geworden.

Maar ja, oefening baart kunst, toch? Dus morgen weer een hernieuwde poging!

Vanmorgen weer mijn haar gedaan met de Rowenta, nu iets meer de tijd genomen en ook een klein beetje mouse gebruikt.

Ben er tocht zo blij mee!!
@natas, flauw van die foto .. maar je moet idd een beetje handigheid er in krijgen.

@janneke, gaat helemaal goed komen dus met jou en je borstel
Hoi hoi, Weten jullie wat het verschil is tussen de CF9000 en CF9220. Kan voor 20 euro aan de CF9000 komen namelijk?
Ja, ik kon ook voor 20 euro de 9000 kopen. Heb dat niet gedaan omdat de 9000 500 watt heeft en de 9220 1000 watt.

Heb nu via interner de CF9220 gekocht voor 55 euro incl. kosten.
En janneke hoe bevalt deze?
Hij bevalt mij prima. Doet waar ik hem voor heb gekocht. Heb nl. krulhaar dat erg pluist. Met de styltang wordt het wel glad, maar ook vreselijk slap. Met de Rowenta krijg ik het bijna zo als de kapper. Mooi glad en glanzend en aan de onderkant niet van die stijle pieken zoals ik wel met de styltang had. Heb hem nog maar 2x gebruikt dus denk dat het na een paar keer oefenen net zo zal zitten als bij de kapper.

Ik ben wel blij dat ik de 1000 watt heb genomen. De borstel heeft toch kracht nodig om te draaien. Als je een iets te dikke pluk neemt lukt het draaien bijna niet. Ook voor het vooraf droogblazen is 1000 watt fijner, anders moet je er altijd een andere fohn naast gebruiken en dat is voor bijv. vakantie niet echt handig.

Hier kan je zien hoe hij werkt.

http://www.youtube.com/watch?v=U12KUTbwhw8
Aha mijn vermoeden wordt dus bevestigd! 1000 watt is beter! Bedankt hoor ga vanmiddag eens shoppen hihihi
Nou na ruim 6 jaar trouwe dagelijkse dienst is gisteren mijn babyliss ontploft mede door het filmpje wat hierboven is genoemd ben ik overstag gegaan en heb ik de active brush besteld .. ben benieuwd !
Macy, Ben benieuwd hoe hij jou gaat bevallen.

Vandaag was ik bij een vriendin en die zegt....Goh...wat zit jou haar goed.....

Dit is nou echt zo'n aankoop waarvan ik denk....had ik het maar eerder gedaan.....
[door het filmpje wat hierboven is genoemd ben ik overstag gegaan en heb ik de active brush besteld .. ben benieuwd

Vindt het wel erg dikke rollers zo te zien ,maar het had er nog mooier uitgezien als die lelijke uitgroei van te voren behandeld was..
Macy en superhuisvrouw, hebben jullie de active brush al binnen en hoe bevalt hij.....

Hoop dat jullie er net zo tevreden over zijn als ik.
Hoi Janneke,

Hij is van de week binnen gekomen en ik heb hem dit weekend voor het eerst geprobeerd. Dat soort dingen moet je voor het eerst doen als je rust en tijd hebt dus niet tijdens het doordeweekse spitsuur

Ik vind hem geweldig ! Hij droogt razendsnel en stylt prima. En geen pluis haar (had ik soms last van aan de onderkant van mijn kapsel). Het zit er mooi en glad uit en zelfs de meest weerbarstige kruinen werken mee

Absolute aanrader dus !

En ohja, ik dacht eerst dat de dikke roller veel te groot zou zijn voor mijn kapsel maar dat is niet zo, hij is echt goed om volume aan de haarwortel te creeëren. Voor vastdraaien in het haar hoef je ook niet te vrezen want de borstel is van zacht 'haar' gemaakt en zijn dus geen plastic pinnen zoals in mijn krulborstel uit de 80's
Even uppen! Dit topic is van 2009, dus mijn vraag:

Wat is in aug 2012 nou de beste elektrische krulborstel?

Ik ben niet goed in stylen, maar begreep dat je met zo'n ding je haar gedroogd en meer gestyled krijgt. Zo'n grotere ronde borstel van "haar".

Bij voorbaat dank!

Suus
Niemand?
Hi Janneke, ik heb er een van Braun. Hij is best breed, kleur is paars lila. Geweldig ding, gepolijst haar. x
Oh, suus vraagt dit nu :P
quote:sharra schreef op vrijdag 06 november 2009 06:32 Ik had er 1 als kind, en die is een keer vast blijven zitten in mijn haar. Mijn moeder heeft hem er uit moeten knippen!

Oh oh, dit klinkt bekend!

Dit dus!
Ooooh dit topic is oud!

Sorry geen nuttige toevoegingen dan!
Dank brunetteparis, draait die borstel rond? ging het meteen goed, of moest je echt oefenen? Hoe lang ben je ermee bezig voordat het haar oke zit?
Ik heb die van mij ook weer eens uit de motteballen gehaald door dit topic .... maar wat een mooi pluisvrij haar krijg je door het borstelen ..... Was ik helemaal vergeten .... Thanx to the topic

Ik heb een Rowenta.
Dank, ik heb een braun gekocht, heel goedkoop, 18 euro , aanbieding bij wehkamp. Ik heb geen roterende borstel, op advies van vriendin. Ben er blij mee!! Dank voor tips!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven