roterende krulborstel
vrijdag 6 november 2009 om 05:11
Heb van mezelf krulhaar dat erg pluist. Als ik bij de kapper ben geweest en ze föhnen het, dan is het altijd mooi glad. Dat blijft meestal zo tot de volgende wasbeurt. Dan ga ik het zelf fohnen met een fohnborstel en wat denk je.....één en al pluis. Volgens de kapster polijsten zij het haar door met een fohn en ronde borstel te werken, waardoor de pluis verdwijnt. Zij gaf mij het advies een roterende fohnborstel te kopen.
Zou graag van jullie horen hoe dat bevalt en welke in het beste kan kopen.
Zou graag van jullie horen hoe dat bevalt en welke in het beste kan kopen.
zaterdag 21 november 2009 om 04:23
Hij bevalt mij prima. Doet waar ik hem voor heb gekocht. Heb nl. krulhaar dat erg pluist. Met de styltang wordt het wel glad, maar ook vreselijk slap. Met de Rowenta krijg ik het bijna zo als de kapper. Mooi glad en glanzend en aan de onderkant niet van die stijle pieken zoals ik wel met de styltang had. Heb hem nog maar 2x gebruikt dus denk dat het na een paar keer oefenen net zo zal zitten als bij de kapper.
Ik ben wel blij dat ik de 1000 watt heb genomen. De borstel heeft toch kracht nodig om te draaien. Als je een iets te dikke pluk neemt lukt het draaien bijna niet. Ook voor het vooraf droogblazen is 1000 watt fijner, anders moet je er altijd een andere fohn naast gebruiken en dat is voor bijv. vakantie niet echt handig.
Hier kan je zien hoe hij werkt.
http://www.youtube.com/watch?v=U12KUTbwhw8
Ik ben wel blij dat ik de 1000 watt heb genomen. De borstel heeft toch kracht nodig om te draaien. Als je een iets te dikke pluk neemt lukt het draaien bijna niet. Ook voor het vooraf droogblazen is 1000 watt fijner, anders moet je er altijd een andere fohn naast gebruiken en dat is voor bijv. vakantie niet echt handig.
Hier kan je zien hoe hij werkt.
http://www.youtube.com/watch?v=U12KUTbwhw8
zondag 22 november 2009 om 19:46
zondag 29 november 2009 om 18:59
Hoi Janneke,
Hij is van de week binnen gekomen en ik heb hem dit weekend voor het eerst geprobeerd. Dat soort dingen moet je voor het eerst doen als je rust en tijd hebt dus niet tijdens het doordeweekse spitsuur
Ik vind hem geweldig ! Hij droogt razendsnel en stylt prima. En geen pluis haar (had ik soms last van aan de onderkant van mijn kapsel). Het zit er mooi en glad uit en zelfs de meest weerbarstige kruinen werken mee
Absolute aanrader dus !
En ohja, ik dacht eerst dat de dikke roller veel te groot zou zijn voor mijn kapsel maar dat is niet zo, hij is echt goed om volume aan de haarwortel te creeëren. Voor vastdraaien in het haar hoef je ook niet te vrezen want de borstel is van zacht 'haar' gemaakt en zijn dus geen plastic pinnen zoals in mijn krulborstel uit de 80's
Hij is van de week binnen gekomen en ik heb hem dit weekend voor het eerst geprobeerd. Dat soort dingen moet je voor het eerst doen als je rust en tijd hebt dus niet tijdens het doordeweekse spitsuur
Ik vind hem geweldig ! Hij droogt razendsnel en stylt prima. En geen pluis haar (had ik soms last van aan de onderkant van mijn kapsel). Het zit er mooi en glad uit en zelfs de meest weerbarstige kruinen werken mee
Absolute aanrader dus !
En ohja, ik dacht eerst dat de dikke roller veel te groot zou zijn voor mijn kapsel maar dat is niet zo, hij is echt goed om volume aan de haarwortel te creeëren. Voor vastdraaien in het haar hoef je ook niet te vrezen want de borstel is van zacht 'haar' gemaakt en zijn dus geen plastic pinnen zoals in mijn krulborstel uit de 80's
zondag 5 augustus 2012 om 21:00