Mode & Beauty alle pijlers

Sandaaltjes

13-05-2016 16:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke fashionista's willen mij helpen met de jacht op fijne platte zomersandaaltjes?

Het wil mij nog niet echt lukken... Ik heb het gevoel dat het óf sandaaltjes met een ding tussen je tenen zijn, óf jezus slippers. En ik wil ze alletwee niet.

Wil er een beetje comfortabel op kunnen lopen. Iemand tips?
music is my life
Breed, waar zijn die eerste sandaaltjes van die je hebt gepost.. Die zijn leuk
Ugg australia, zijn ze allemaal van
quote:poldervrouw schreef op 14 mei 2016 @ 07:56:

[...]

Te plat. Gegarandeerd last van je rugDat was ook mijn eerste gedachte. Ik kan op dat soort zooltjes niet lopen veel te plat, weinig comfort.
Ik heb die Riekers nu ook al zeker 2/3 zomers en nog niets aan versleten. Echt fijne schoenen.

Dat elastiek wordt vanzelf iets wijder, ik heb er in ieder geval geen last van.

Bij andere, net nieuwe Riekers, die ik van de week voor het eerst aanhad, knelden ze idd een klein beetje. Maar ik had ze voor de 1e keer aan, dus dat is binnenkort voorbij. En dan echt pas eind vd dag met mooi weer.

Ik wil nu ook blauwe !! Maar ik had een paar op het oog van de vorige collectie maar die kan ik nergens meer vinden. Dus ik neig nu ook naar dezelfde die hier net zijn gepost.

En die prijs van 59,95 klopt hoor, dat zijn ze overal. In Duitsland kan het een tientje goedkoper zijn.
quote:mamaonbekend schreef op 14 mei 2016 @ 09:23:

Ik heb die Riekers nu ook al zeker 2/3 zomers en nog niets aan versleten. Echt fijne schoenen.

Dat elastiek wordt vanzelf iets wijder, ik heb er in ieder geval geen last van.

Bij andere, net nieuwe Riekers, die ik van de week voor het eerst aanhad, knelden ze idd een klein beetje. Maar ik had ze voor de 1e keer aan, dus dat is binnenkort voorbij. En dan echt pas eind vd dag met mooi weer.

Ik wil nu ook blauwe !! Maar ik had een paar op het oog van de vorige collectie maar die kan ik nergens meer vinden. Dus ik neig nu ook naar dezelfde die hier net zijn gepost.

En die prijs van 59,95 klopt hoor, dat zijn ze overal. In Duitsland kan het een tientje goedkoper zijn.

Ik heb net een blauw-wit kleedje gekocht ... Vandaar dat ik blauwe sandalen wil .

En inderdaad gemerkt dat de prijs overal identiek is. De eerste keer dat ik ze zag was in Nederland.

Merk genoteerd onder het motto "ik zoek thuis wel of ik ze daar niet - eventueel goedkoper - vind", maar hier in België kosten ze dus overal exact evenveel.

Maar ik krijg die ondingen al weken nauwelijks uit mijn hoofd .

En ik heb bij dat kleedje geen schoenen en ik wil het binnenkort toch echt aan.
Ik ga me dan toch ook nog maar even verdiepen in Riekers...
music is my life
Deze heb ik trouwens ook dus, maar moet ik nog even inlopen.

Ik betaalde er wél 59,95 voor..

https://www.torfs.be/blauwe-rieker-sandalen-175595

En deze heb ik ook : (in het zwart)

https://www.nelson.nl/rie ... len-blauw-2622796050.html

(Ook voor de volle mep gekocht...)

Is het al duidelijk dat ik Rieker-fan ben ????
quote:mamaonbekend schreef op 14 mei 2016 @ 18:46:

Deze heb ik trouwens ook dus, maar moet ik nog even inlopen.

Ik betaalde er wél 59,95 voor..

https://www.torfs.be/blauwe-rieker-sandalen-175595

En deze heb ik ook : (in het zwart)

https://www.nelson.nl/rie ... len-blauw-2622796050.html

(Ook voor de volle mep gekocht...)

Is het al duidelijk dat ik Rieker-fan ben ????

Knappe dingen, mamaonbekend.

Helaas te hoog voor mij en mijn rug.

Maar mijn Rieker's zijn daarstraks besteld .
Ik kan ook totaal niet op hakken lopen, maar dit gáát nog. Trek ze ook alleen aan naar mijn werk, waar ik niet veel hoef te lopen, of naar een feestje.

Voor thuis, op vakantie etc laat ik ze thuis en neem ik lekker mijn comfort-sandalen mee hahaha!

Leuk, dat je ze besteld hebt! Welke heb je gekozen? Ben benieuwd hoe ze jou bevallen !
quote:mamaonbekend schreef op 14 mei 2016 @ 19:55:

Ik kan ook totaal niet op hakken lopen, maar dit gáát nog. Trek ze ook alleen aan naar mijn werk, waar ik niet veel hoef te lopen, of naar een feestje.

Voor thuis, op vakantie etc laat ik ze thuis en neem ik lekker mijn comfort-sandalen mee hahaha!

Leuk, dat je ze besteld hebt! Welke heb je gekozen? Ben benieuwd hoe ze jou bevallen !

Ben voor de blauwe gegaan die ik al weken op 't oog had .

En die ik hierboven ergens gepost had.

Soortgelijke (ander merk) als jouw tweede had ik voor mijn huwelijk twee jaar geleden. In 't blauw.

Maar helaas ... na 2 uur verga ik toch echt van de rugpijn.

Ik ben op mijn feest toch echt na een tijd geswitcht naar mijn sneakers.

Ze steken hier al 2 jaar in de kast en ik heb ze hoop en al 5 keer aangehad.
Ik wil Pikolinos proberen. Vind ze net iets stijlvoller dan Gabor. Tot nu toe vaak Gabor gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven