Mode & Beauty alle pijlers

Sarahs Sweetie broekjes: het geld waard?

02-08-2015 12:25 23 berichten
Vanwege plakdijen vind ik het prettig om een lang broekje onder mijn jurken te dragen. Ik heb hiervoor een broekje van Sloggi aangeschaft, Sloggi Long. Echter, na nog geen 3 weken dragen zijn hier de gaten al ingevallen, waarschijnlijk door de combinatie van wrijving + transpiratie.

Nou kwam ik Saras Sweeties tegen, ook lange broekjes voor onder je jurk. Ik vind ze erg duur, inclusief verzendkosten bijna ¤40 voor een onderbroek! Dus mijn vraag: zijn ze hun geld waard? Hoe is de kwaliteit, dragen ze fijn en hoe snel vallen de gaten erin?

PS: Vevina, Odorex Extra Dry en of een afgeknipte panty zijn geen alternatief!
Ik ken ze niet, ik draag altijd Zeeman correctiebroekjes onder jurken en rokken. Die broekjes kosten een euro of 6 en corrigeren nauwelijks dus heel strak zit het allemaal niet, maar ze hebben wel lekker lange pijpjes die niet opkruipen. Ik heb er laatst één weggegooid wegens slijtage na drie zomers gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Ja ze zijn super. Nergens last van en gaan lang mee.
Poeh duur.

Ik heb goedkope korte leggings (zelfde lengte als jouw Sara dinges) van de Zeeman. Ook katoen.
Ik zag je tititel en dacht je gaat toch niet zoveel geld uitgeven voor een onderbroek. Koop gewoon een sloggi long of eentje van ten cate. Maar die bevallen je dus niet.

Mijne gaan al voor de 2e zomer mee. Dus ik snap niet zo goed hoe het kan dat bij jou na 3 weken al de gaten erin vallen
quote:sugarmiss schreef op 02 augustus 2015 @ 12:51:

Ik zag je tititel en dacht je gaat toch niet zoveel geld uitgeven voor een onderbroek. Koop gewoon een sloggi long of eentje van ten cate. Maar die bevallen je dus niet.

Mijne gaan al voor de 2e zomer mee. Dus ik snap niet zo goed hoe het kan dat bij jou na 3 weken al de gaten erin vallenIk denk door de combinatie van transpireren + wrijving. Maar misschien had ik net een maandagochtend-modelletje.
Zeeman heeft ook niet elke maat. Deze stof is ook heel fijn. Ik draag ze niet als onderbroek.
quote:Flashy schreef op 02 augustus 2015 @ 13:12:

Zeeman heeft ook niet elke maat. Deze stof is ook heel fijn. Ik draag ze niet als onderbroek.En wat voor stof is het? Dus niet enkel katoen, zoals de Sloggie long?
Ik heb ze van de Hema, gaan al jaren mee.
Jaaaah! Zitten echt zo fijn, echt zacht. En gaan lang mee.
Koop een wielrennersbroekje bij de Scapino. Werkt ook perfect...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Hier dezelfde ervaring met de sloggi's. Vanochtend toen ik de was ophing weer eentje weggeknikkerd, omdat er grote gaten inzitten.

Balen, maar het is in ieder geval duidelijk waarom ik ze draag, het kapotschuren van de onderbroek zou anders met de huid van mijn bovenbenen zijn gebeurd.

Ik ga ook maar eens naar die Sarah Sweeties kijken, want ondanks dat ik de Sloggi's in de "drie halen 2 betalen" actie koop, blijft het duur als ze zo snel slijten.
Ik vind ze het absoluut waard, heb mijne misschien al drie jaar en gaat na elke keer dragen in wasmachine en droger en dan de dag erna weer aan, draag ze ook tijdens werk (horeca, 11 uur op mn benen) de hele zomer en nog geen spoor van slijtage. Plus niet door kinderhandjes gemaakt in een ver land door een anonieme multinational.
Ik koop ze gewoon bij de h&m, korte wielrenbroekjes. Ze hebben ze altijd in de lente.

Die zijn gewoon van katoen namelijk. Ik heb ze ook corrigerend van de hema omdat dat onder sommige dingen mooier staat maar die zijn zweterig.
Geen ervaring met de broekjes, maar kan je wel bandelettes aanraden. Heb ze gekocht nadat ik erover had gelezen hier op het forum, ideaal!
Ik heb er 4 in de kast liggen en ze zitten zooo lekker!! Van slijtage nog niets gemerkt na 3 maanden. Ik zou er gewoon eens een proberen als ik jou was!
quote:Limon schreef op 02 augustus 2015 @ 19:05:

Geen ervaring met de broekjes, maar kan je wel bandelettes aanraden. Heb ze gekocht nadat ik erover had gelezen hier op het forum, ideaal!Waar heb je deze gekocht Limon?
@ Calm; ik heb ze online gekocht, in Engeland. Als je Googled op Mish en bandelettes kom je op de site uit. Vanuit Amerika bestellen kan ook, maar dat zag ik niet zo zitten.

Bestelling via Mish ging prima, netjes bevestigingen en binnen een week lagen ze in de brievenbus. Vond het wel een gok met de maat, maar ik heb de maattabel aangehouden en ze zitten perfect.
Ik zweer dus wel bij Vevina.

Nu zelf in de bloedhitte in Turkije gaat dat super. Zelfs met mijn maat (48/50)

Waarom is dat geen goede suggestie?
Omdat ik het heb geprobeerd, en ik alsnog irritatie en een rauwe huid kreeg.

Fijn dat het voor jou werkt, maar voor mij niet, daarom geef ik het aan in de OP.
Heb je inmiddels al beslist of je ze gaat proberen? Zomer loopt al weer op zijn eind.
Haha ja inderdaad! Maar hopelijk wordt september ook nog blote-benen weer.

Ik wil ze vandaag bestellen
ik heb er 2 besteld en ik vind ze heerlijk zitten.. en als er een stukje onder mijn rok uit komt ziet het er ook nog eens leuk uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven